Natalia @natalia017
..................;)
RSS Report answers
daj zdjęcie z avka ;D
<3
daj zdjęcie z avka ;D
12 people like this
O której wczoraj wróciłaś??
jakoś po pierwszej
12 people like this
a tak z ciekawości pytam :P
a spoko :)
14 people like this
z kim jutro na dni idziesz? :)
nie wiem jeszcze, a czemu pytasz? :))
13 people like this
Jutro 15:00 fontanna ty ja randka hm?? ;)
kurde jaki ty odważny
17 people like this
jesteś otwarta na nowe znajomości? :)
no pewnie, lubie poznawać nowych ludzi ;)))
17 people like this
Daj jeszcze jakieś zdjęcia z wycieczki prosze ;d
modelki
Daj jeszcze jakieś zdjęcia z wycieczki prosze ;d
23 people like this
Jak tam na wycieczce???
my piękni
Jak tam na wycieczce???
21 people like this
Co dzisiaj robiłaś???
szkoła, dom, ok 19 wyszłam z Klaudią na spacer, wróciłam ok.21:30, potem Klaudia przyszła, posiedziałyśmy sb chwile, poszła i teraz tak sb siedze i sie troche nudze ;))
13 people like this
o znowu odpowiadasz ;d
no tak jakoś z nudów
13 people like this
Czyli jesteś wolna????
tak
14 people like this
Czy aktualnie się z kimś spotykasz???
nie :)
13 people like this
Tak po prostu.??
tak, tak po prostu
12 people like this
Jak poznałaś Norberta.??
napisał do mnie na fb ;))
10 people like this
Jakie jest najpiękniejsze miejsce na świecie?
Jakie jest najpiękniejsze miejsce na świecie?
24 people like this
Czemu grałaś dzisiaj na wfie z chłopakami w nożną.??
oni mnie uczyli grać
22 people like this
Ciebie to kocham <3 <3 ;*  Bercik
oo ja cb też ;*
18 people like this
jejku przestan wreszcie porownywac wszystkich do sb no ;-;  oasis ✿
chamsko
22 people like this
hhahahah mam cudowne życie !*-*  oasis ✿
wmawiaj sobie
22 people like this
haahahh tym ludziom sie nudzi ze cie o takie rzeczy pytaja? hahahaha "po co bylas na 7" Hahahahahah jprdl ŻYJMY CZYIMŚ ŻYCIEM BO NIE MAMY SWOJEGO!  oasis ✿
hahahahaha xd ty też nie masz swojego życia, nie udawaj xd
22 people like this
po co byłaś z koleżankami na siódemce??
bo Magda na kogoś czekała, ale że ten ktoś nie przyszedł to sobie poszłyśmy
22 people like this
wyślij mi na fb ...wgl cho gadac na fb à nie tu xd  oasis ✿
okej okej ;))
21 people like this
CO?! JAKIE?! O.O  oasis ✿
takie śliczne <3
21 people like this
będę cię za to wielbić hahahaha  oasis ✿
hahahaha jezu xd ale znalazłam ładne twoje stare zdjęcie <33
24 people like this
jejku jakie wyróżnienie mnie spotyka ;D  oasis ✿
hahahaha no pewnie xd
20 people like this