Wanesa Pawluk @nieerealna
:*
RSS Report answers
5/5 pyt? :*  #SG #WSA #PLT #Sandra ✔
pozniej.
1 person likes this
Czy boisz się latać samolotami?
niee.
2 people like this
5/5 pytań ?
potem.
1 person likes this
hej ;* popytasz albo polajkujesz? z góry dziękuje :D <3  GUSIACZEK ♥
pózniej.
1 person likes this
naprawde:**
Supeer,moze powieszz kim jestes?
3 people like this
no wezzzz...:p:*
No co?
3 people like this
kogo kochasz?:**
Chłopaka,rodzine,przyjaciół.
3 people like this
ej,kocham Cie:d!
Fajnie anonimku:).
3 people like this
:*:*:*:*:*:*
?:d
3 people like this
Kim jest dla cb Sienicka i Masłowska ???????????
można powiedzieć że przyjaciółki,chociaż już nie takie jak kiedyś.
3 people like this
Kim jest dla cb Zienkiewicz ?????????????????
dobra kolezanka:)
2 people like this
http://ask.fm/impresjonista/best polajkujesz? bardzo proszę. :) odwdzięczę się.  Maja
spoko:)
2 people like this
1. Czym się interesujesz ? ;d  ®Malina
w sumie to niczym..:d
2 people like this
5/5 pytań ? ;d  ®Malina
spoko,zaczynaj.
2 people like this
od kiedy znasz Adriana n,Justyne r,Marte z i anie Cygan? -_-
Nowika od urodzenia,Tyśke wakacje 2011,Marte od zerówki nawet wcześniej i Anie od 4 klasy :d
3 people like this
Skąd z kim gdzie jak kiedy o ktorej? :x :]
Jeny :o z miasta, chłopakiem:d
2 people like this
czemu usunelaś zdjecia z Wiką i ogólnje wszystkie ....
Bo tak:)
2 people like this
Co robisz? Xd
wróciłam niedawno,jem.
1 person likes this
Adrian Nowicki to kto dla Ciebie?
Kuzyn:3
5 people like this
Jak sie nazywa chłopak Marty Zienkiewicz?:)
Co mi wiadomo nie ma chłopaka.
4 people like this
od ktorej do ktorej idziecie na basen?:D
12-14 :d
2 people like this
Jutro basen , z kim?:>>:d
owszem z Olszówkiem:*<3
2 people like this
Dogadujesz sie z chlopakiem?:>
no to oczywiste ze tak..
2 people like this
Co robilaś dzisss?!!!!
basen i potem w domu :d
2 people like this