Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Ask me a question
RSS answers
When I play baseball I don't need a bat #bigdickproblems
Thanks posting it know
Love nudevines bro, follow me?
whats your username?
How old are you? If you're 12 or some shit that would be weird
19
Guy or wife?
guy
What is your fav hockey team ?
Penguins
u in bc?
Ontario
What's your race?
Caucasion
Where you from?
Canada
What do you think of a porn website?
You wanna start one?
Are you a guy or a women
Guy
Love your twitter posts dude! Keep it up!
Thanks!
1 person likes this
r u a boy or girl
Guy
stop retweeting stupid shitty links from other accounts. they suck and nobody looks at them.
I trade retweets to gain followers not because I like their tweets lol
Do you put pics of yourself on here?
no
Do you take picture submissions?
yea sure kik: inbt email: nudebabesteens@gmail.com
Holy crap she's perfect
her twitter is ‎@malenamorgan
Yeah your favorite one
just posted a random pic of her
Can you post a pic or her?
who malena morgan?
Hottest/sexiest girl in your opinion?
Malena Morgan
Do you love your job?
Yeah why not.
What other accounts do you own?
‎@nudertboobs ‎@nudevines and 15 other ones
favorite porn site?
wowgirls.com
1 person likes this
best page ever
you bet. thanks!
Keep up the good work!
thanks :)
Your page is seriously the best. Your a true bro!
Thanks man! If you want a follow let me know