Nurşen Toprakdelen @nursenn123
Bana soru sor
RSS Report answers
Bugün hangi renk ayakkabılarını giyiyorsun?
Bugün Dışarı Çıkmadım...
2 people like this
Emin BasLayıcı ?
Immmm daha yeni konusmaya basladk cok dadluu biri ölrm lan xd tipe bahh yerim :D
2 people like this
sevgilinin adı ne ?
sevgilim yok
1 person likes this
Mehmet Çetinkaya Kim ?
ee nolmuş ona ?
1 person likes this
Tropikal bir adada mahsur kalsaydın yanında isteyeceğin 2 şey nedir?
annemle babam .
1 person likes this
Pisisisisisisisisisisisisisiiiiiiissssssssssssssssttttttt
he la yarram :D
1 person likes this
hangi kankanla konuşuyorsun ?
Huriyemle :D
napicin sen bnm kimle knustugumu??
1 person likes this
Bugünün yarını olmasaydı, bugün ne yapardın?
başımı secdeden kaldrmazdm ve iki elim kandada olsa bnden uzakta oln sevdigime ulasrdm
1 person likes this
şuan kiminle konuşuyorsun ?
kankamla konusuyom :D
1 person likes this
notin :)
hiiç takıliim sen napin :)
1 person likes this
sevgilim varmı adı ne seviyormusun :)
sevgilim var :) adı mehmet çok ama çok seviyorum .
1 person likes this
itfaye arabası neden kırmızıdır ? :)
bi bitmednz mk :D
"15 dakikalık" şöhretinde ne yapardın?
hiç birsey yapmazdım
Selam  cemal
a.selam corc :D
FAKE !!
sadece gülüyom :D :D :D
efecan ?
soyadı ?
Caner Toprak ?
Caner toprak degerlidir ya simdi konusmuyoruz ama severim kendisini iyi biridir.
Arabesk rap dinler misin ?
arabesk raptan baska müzik dinlemem
Atakan Zade ?
atakan benim eski sevgilim .
azat yüksel ?
Tanımıyorum
1 person likes this
Herhangi birşey boyayabilseydin ne boyardın?
umutlarımİ beyaza boyardm :)
saol sende öylesin kardeşim :)
eyw kardesim :)
napıyon
takılıyom öylee
Benim çocuk oraya geliyo bakarmısın :)
bakarm ede yeterki o gelsin :)