kimse gelmiyo amk ya :D

Nehir

nedeeeğğğnn

ben ne biliyim amk asdA:d:a

Kız :D:D

malmısın amk ya :D

Nehir

evet ;););;);)

QNQ REELİN ERKEKMİ KIZ MI :) :): )

Sence :)))

anihhh ne amk :D

bilmem :D:DD birilerini çağırın buraya ANİİİİİHHH

SELAM QNQ

Selam ttlm ;));););;) :AS:D:ASD

kim gelsin amk :D

Nehir

ska yptm .s :D:D la birilerine link atın sorsunlar la bu ne böyle aniiiih :D

ÇIKTIM SEFGİLİM :D

Nehir

sen siktir git :AS:A:saSA::s:A:s:AS

BLOODYTİONER :D

Anonimden çıkar mısın askm :)))))

aşqm sefgilim sendin :D

sn kmsn .s

4'te olmaz 3 olsun ? sefgilim gelicek SD:ASDAS

Nehir

tamam olur :DDD

artık aynalara bakmıcam pis küpek :D ama bende bloodytionerim o nedenle aynalarla kanka olcam :D yarın 5'te bizde ol bebek

Nehir

5 te olmaz ama bi çayını içerim 4 gibi.

beni yesene kanka nolur bide nasıl yicen anlat :D

Nehir

ilk önce kıyma makinesinden geçiricem sonra yiycem akan kanıda içicem ama bloody tionersin diye seni yemiycem ;);););;)

afiyet olsun .d

Mustafa Demirtaş

tişikkirlir ,);););;);););)

bende çok acıkırım ama ciğer yemem ekmek arası olsa belki bendeede biraz var ya bloody :D

Mustafa Demirtaş

ben direk çiğ çiğ yiyorum :D

hasstkr :D

Mustafa Demirtaş

buralar hep bloodytionerlerle doluydu eskiden :(

kendini anlatsana :D

Mustafa Demirtaş

Aynalarda takılırım. Ciger yemeyi çooook severim. Bloodytionerlerim candır :DD

selaam :D

Mustafa Demirtaş

Selam :)))))):):):)::):):))::)

yarennnn :D ASDASDAS

Nehir

Yaren yok bloody im ben.

En sevdiğin mobil uygulamalar hangileridir?

Tartışmasız twitter abi tabikide.

bloodytioner olarak senle gurur duyuyorum <3 OY GÖZÜMÜ<3

YERİM SENİ KIS :):):):)

Hangi şarkıyı duyunca ayağa kalkıp dans edersin?

karşıki dağlar cenderme..

iPhone için Ask.fm uygulaman yüklü mü?

iphonen varmı diye sormak yok tabi demi allah çarpsın sizi by

şizoluk .ss

Buse Diker

one la O.o

daş mı var sizin orda ? o.O uça uça gelerun :Dfsa

Buse Diker

her 2 adımda taş var lan :D erkek olanlardan :D bi tanesi beni kesiyo :D keşke daha önce çıkmak istediğinde çıkaydım .s.s

Loading…

Ask @nutellakcd:

About Bloody Marry:

Aynalar benim mekanım. bloodytionerlerime galp :D

ayna

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mekd54Ppbe1rkhoz8o1_500.gif REELİMDİR :D