oya öksüzoğlu @oyaoya
zeynep şahiner <3
RSS Answers
Survivora gitmek istermisin
Cook
En deger verdigin arkadaslarin
Zeynep sahiner zeynep yakar irem busra eylul ekin bide orkun ama ona kizginim
Hangi sevgilinle arkadassin
Arkadas olup takilip bulustugum yok ama yani bi sorunlari falan olunca yazabilirler
Bir erkek sana papatyam💗 derse ne hissedersin
Demesin alsın
Sigara kullaniyomusun?
Hayır
Papatyalari severmisin ?
Hemde coook
Evlenmeye karsimisin
Çook aşık olmam lazım o da zor
Oya mesele biriyle cikiyorsun sonra ayriliryorsun ve herseferinde seni ikna edip baristiriyo mantiklimi?
Hayir ayrilinca ikna edecegine direk hic gitmene izin vermesin
Sence eski sevgiliyle arkadas olunurmu uzun anlatirsan sevinirim
Tabiki arkadaş olabilirsin ama nasıl ayrıldığınız çok önemli bide iki tarafta arkadas gozuyle bakabilmeli yoksa o kisinin cani acir ama o senin sevgilin olmussa ozel biridir arkadas olarakta hayatında bulunsun
annenlerle aranı dzlttnmi
Evet
onuru seviyomusun hyla
Hayir
Onur tamamen bitti mi
Evet
1 person likes this
En sevdigin sevgilin kimdi?
Onur
Öyleydi benden iyi bilemezsin
Saçmalamayi kes.
Yok başka anlamda seviyordu
Aptal aptal konuşma
Doğukan seni seviyordu
Bende seviyodum öz kardes gibiydik biz
Üniversiteli biriyle çıkarmısın
Şuan bi iliski dusunmuyoru.
cemden en son ne zaman haber aldın
Çok oldu
Lise 2 mi oluyordu 16:D
Evet
Hangi okukdasın ve yaş
HAL 16
Niye kavga ettiniz noldu
O kadarini bosver
Alperen Baltaci
Uzun zamandir gormuyorum zaten yakin degildik
Sütyen olarak 70 80 90 a b c d
Seviyesizlesme
Niyee
Kavga ettik
Doğukan Çelebi?
Görüşmüyoruz