ozan duran @ozandurran
Bi Sorun Mu Var ?
RSS Report answers
ulan kardeşime kim yakışıklı değilsin diyor trekler kıskanmayın reisi :D Salih
Eyv mıgoo herkes beğenecek diye bir kural yok :)
semt
Az aşşağı in görürsün.
Kardeşş
?
Asker eğlencisi kimindi ??
Semtimizden değerli bir abimizin eğlencesiydi.Bekliyoruz seni sefa başkan
Bak samimiyetime inan hiçte yakışılı değilsin
Beni seven böyle sevsin ozaman sıkıntı tınne yani ;)
Bi seksen bi doksan bi ceksem bi soksam kaç yapar?
Annene sormak lazım
Neden bu kadar küfür ediyorsun
Çünkü bazılarına çok yakışıyor amk ;)
Fotoğraf atsana
Al ;)
Fotoğraf atsana
1 person likes this
Seni en çok ne güldürür?
Semtteki gundilerr onlar kendilerini iyi biliyor ;)
Tuhaf fobilerin var mı?
gece çok sıkışmadıkça işeyemem
Tam şimdi istediğin şey nedir?
Ehliyetten sonra istediğim arabayı kapının önüne çekmek ;)
bağcılar welcome to cehennem ;) :D :D
Anasını siktiniz yeter amk.
Semte gidek mıgo piyasa yapak :D  salihkaya
Bırak bu semt ayaklarını salih bey heijan iyiki bi şarkı yaptı amk .S
2 people like this
Semt ?
Şirinevler.
En sevdiğin içecek ?
Kaçak çay .s
Nerdesin
Evdeyim ama birazdan pazara akanzee ;)
İlk buluşma için kusursuz yer neresidir?
Orman .s.s
Kadınlarla erkeklerin arasındaki en büyük fark nedir ?
Kadınlar ayakta işeyemez :D :D
hangi ortaokuldan mezunsun hamitciğim :D
Bülent ecevit anonimcim .s
Kac yasindasin
Sana kaç lazım ?
Satın aldığın en son şey nedir?
Boxer
1 person likes this
Hani nerde bizim ayanlar :D kendini özletiyorsun bro :D  salihkaya
Yakında vizyondayızz bireminn :D
1 person likes this
Nerelisin
Vanlıyım
Yarın sabah nerede uyanmak isterdin?
Farketmez sadece sıcak olmasın yeterr.
2 people like this
Numarani verseneeee
Özele gel.