Özgür Üçyol @ozgurucyol
sor ameka
RSS answers
bir ilgi yok tesadüfen sayfan karşıma çıktı bende sana düşüncelerimi söylüyim dedim banada bu fırsatı sen verdin:D kendine iyi bak eğer kafanda olumlu yönde bişeyler olduysa mutlu olurum.Başka soru sormuycam bundan sonra kendine iyi bak.Yazdığımada pişman oldum benim tarzım değil böyle şeyler
mezuniyet günü gelmedin borcun var kendini tanıtacaktın
cansuyla nerden tanışıyoosunuz bu yıl görüyorum sizi ama sanki uzun yıllar arkadaşmışsınız gibi
uzun yıllardır arkadaş gibiyiz zaten
Aşk acısı mı çekiyorsun ?
alakası yok
Dün nasıldı ? Sınav filan fizik flan kelebeğin laneti filan.
iyiydi
Kıvırcık saç mı düz mü?
dalgalı
Cok yanlis yoldasin cok
aynen öyle amına kodumun malı
Cansuyla bu kadar yakın olman kerem varken hele?
kamil o kız annem gıbı
Büyük memeli mi istersin
öyle bişey demedim.orantılı olacak
Seni ne motive eder?
Natural Aesthetics videoları.konu motıvasyonsa onlar 1 numara
Olum siz meme mi seviyonuz
ne sevek?kadın diyoruz burda.lafta kadın olmayacak.gerek fiziğiyle gerek davranışlarıyla kadın olduğunu hissettirecek
Hangi parfumu kullaniyosun?
Armani aqcua Di Gio
En sevdiğin kız parfumu??
belli bi parfüm yok.afrodizyaklı olsun muhakkakk
Senin gibi herküllere bu ülkenin ihtiyacı var
hrks bn olmz.s.s
Cevrende en cok deger verdigin sende farkli bir yere sahip olan kiz arkadasin
Cansu
En sevdiğin film sahnesi hangisi?
resident evil 5.retrıbution.kırmızı der ceketlı purolu adamımızın ölüm sahnesindeki Red Queen in elemanlarına koyuşu
Memesi olmayan bi kizla nedn ciktin be yakisiklim 9larda memesi guzel olan kiz coktu be naptin sen ya allahin bebesiyle ciktin oldumu simdi
kader kısmet.secenekler arasından en büyük göğüsleri olanı seçeriz artık
Bebegiiiim napiyosun
dinleniyorum
Sen sogukta neden kisa kolluyla dolasiyosun anlatsana biraz
Senin götünde 250 kilo yağ var.benim vucudumda kas doku yarısından daha fazla.kas hücresi normal hücrenin 3 katı kalori yakar ısı açığa çıkarır.istediğin her an gelip koluma dokunabilir ve sıcaklığı hissedebilirsin.şimdi siktir git
Neden bu kadar kaslı,yakışıklı ve karizmatiksin?
içimden bi ses Ardanın troll'lemesi diyor o yuzden aynen bro :d
Herkülüm,bebeğim...
buyur cancağızım
Neden kimse seni ciddiye almıyor anlamadım. Yani arkadaşların filan hiç ciddiye alınmıyor gibi görünüyor.
yanlış görüyor ve düşünüyorsun
Hellal kocuma
aynen
naber :d
iiii sn :d
SEN BENİM SEVDİGİM KIZ DEGİL SİKTİGİM ORSPU BİLE OLAMAZSIN!!!!
boşver kanka bi 3lü saralım kol gibi girsin bizde yol alalııım
Bu ne hava ya gotume benzıyosun sana bakan kız gerızekalı dıcem kı oyle bı kızda yok ezık sey
bunu soran bi kız.ve onunla konuşmuyorum.konuşsam amı götü dağıtır :)