Weroniczka. ;3 @polubiszto
Weroniczka. ;3 @polubiszto
//Nie wszystko wychodzi za pierwszym razem nie poddawaj się jeszcze się uda.;* Dopóki jesteś tu ze mną, te miejsce coś znaczy. <3
http:/ask.pl
Heeejtuj anonimku . <3
RSS answers
mowil mi ze nie kocha cb i jestes pusto lalo
To superowo ^^
3 people like this
jestes sliczna i dlaczego z nim jestes????????????????///
Bo go kocham? ;)
1 person likes this
on tylko wyrucha i cb zostawi
Hahahahhahahaha xDDD
1 person likes this
on cb nie kocha
A jednak :*
1 person likes this
jestes z przemem??
Tak jestem <3
1 person likes this
Zdjątko proszę :)  Błażej
Zdjątko proszę :)
7 people like this
niedobra dziewczynka ;/  BOOBS MASTER
Zależy dla kogo ;)
1 person likes this
nawet z okazji dnia mężczyzn?  BOOBS MASTER
Tak ;)
1 person likes this
Z OKAZJI MOJEGO ŚWIĘTA ŻYCZĘ SOBIE TWOICH CYCKÓW =D CO TY NA TO?  BOOBS MASTER
Są moje i nie oddaje ;)
2 people like this
<3  #N nieziemsky
<3
4 people like this
GENIA !!!!! KUŹWA JENTERNET MAMY WE WSI ! TU KAZIAAAA Z TEJ STRONY !!! SŁYSZYSZ MNIE !! ŁO PANIE BEDZIEM W JENTERNECIE :D TO TERA OGŁOSZENIA: ,, FESTYN ŁODBĘDZIE SIĘ ŁOSIEMNASTEGO MAJA 2014 ROKU " :D
O kurwa KAZIA JPRDL!! :D COOOOO? Byłam u lekarza i powiedział że głucha jestem :D i skurwesyn przepisał drogie leki xDDD
1 person likes this
Slodkaa :-*
A jak by inaczej ^^
1 person likes this
Co sprawia, że wariujesz?  Areg :D
Raczej kto :D
1 person likes this
polakujesz ? :)))  † TeReFeRe †
Oto piękna Zuzia :*
polakujesz ? :)))
5 people like this
Może jakieś Zdj dla mnie ? ; **  Areg :D
Oczywiście :D
Może jakieś Zdj dla mnie ? ; **
7 people like this
Jak Ci mija wieczór? ;)  #N nieziemsky
Milusio :D
1 person likes this
Pytanie od Oktasia: Jak Ci dzisiaj dzień minął?  #N nieziemsky
A bardzo dobrze a szczególnie w szkole :D
6 people like this
:***  Zuza
Ojeeej ile buziaków :**
1 person likes this
<3  Zuza
<3
2 people like this
:*
Całuśnik z Ciebie :D
1 person likes this
Dawno nie pytałem xD Co tam ? Masz ferie? miałaś? czy będziesz miała?  Areg :D
Jeszcze 2 dni i do szkoły..
5 people like this
no hej koot :*  Zuza
Nooo hej śliczna! <3
1 person likes this
<3  #N nieziemsky
Ojeeeej tyle miłości na asku *.*
2 people like this
Ale jesteś zalosna dziewczynko , skoro straciłaś mojego mężusia kochanego Przemka to po co piszesz o nim? Te twoje pierdoły na asku wcale go nie ruszają , myślisz ze do ciebie wroci ? Skoro piszesz że go na zawsze straciłaś , to straciłaś :// i już,kopiuj,wklej i sajonara kurwa
Pisze co chce ;) a Ty skoro jesteś taka odważna odznacz anonima ;) i chuj Cię obchodzi że go straciłam ;) nara
5 people like this
Opowiedz o mieście, w którym mieszkasz…  Usagi
Mieszkam na wsi ;)
4 people like this