Weroniczka. ;3
Latest answers

Serduszka dla siostry ? ♥♥♥ Z góry dziękuję :* @Feroniczeg

Księżniczka ♥

<3 <3

View more

Siemanko ! co tam u ciebie ? opowiadaj :3 ♥♡♥

Księżniczka ♥

Ooo siemanko! U mnie ogolnie to zajebiscie :D a co tam u Ciebie? ♥♥

View more

Miłego wieczorku :) #Obserwuję na stałe ♥

Księżniczka ♥

A dziekuje :* ja również♥♥

View more

Oj Wercia, Wercia miłej zabawy :D haha.

Księżniczka ♥

Dziękuję :D

View more

☺Obs Jakie plany na weekend ? :D <33

Dysia ♥

Wypić za rok szkolny :D <3

View more

Miłego dnia zyczą Wu-Tang Płd :D

#Wu-Tang Płd✊

A dziękuję bardzo i wzajemnie :D

View more

Miłego dnia 💝

#CzaruśPłd

Dziękuje i wzajemnie :3

View more

Miłego dnia ❤

Księżniczka ♥

Dziękuję!

View more

Co ty masz za ślady fioletowe na twarzy ?

Te ślady fioletowe na twarzy to są strupy XD

View more

Paczaj, ja z Olką mamy wspólnego aska ;)

Spoko XD

View more

Za nie prawdziwe fakty ;D ja się ciebie nie boję! XD

Księżniczka ♥

A mowiłaś że się boisz XDD

View more

Też cię kocham <333 a po feriach dostaniesz kopa ! Xdd

Księżniczka ♥

Za co?XD

View more

Ja też chcę faakty xD

Księżniczka ♥

1. Ola
2. Przyjaźnimy się już 8 lat <3
3. Niech ta przyjaźń się nie kończy :*
4. Jesteś w moim wieku <3
5. Razem się uczymy :)
6. Ładna
7. Chuda :*
8. Masz 3 zagrożenia-,-
9. Nigdy w szkole nie jesz ;o
10. Lubię Cię
11. Uwielbiam Cię
12. A Ty mnie!
13. Jesteś najwspanialszą przyjaciółką :)
14. Zawsze się wyzywamy XD
15. Boisz się mnie XD
16. I prawidłowo ^^
17. Już ostatni rok razem ;(
18. Mieszkasz w Wojewodzinie ;)
19. Kocham Cię
20 KONIEC <3

View more

Fakty 😘😘

#YO #dzrn #MG Klaudiaツ

1. Klaudia
2. Chuda
3. Ładna
4. Jutro choinka! :*
5. masz jeszcze 15 lat :D
6. Razem w klasie :*
7. Nie umiesz grać w siatę :D
8. i wgl w nic nie umiesz grać XD ;(
9. Kolegujemy się! <3
10. A nawet można powiedzieć że to przyjaźń! :*
11. Masz długie włosy
12. Pod pachami XD
13. Żartowałam :D
14. Lubię Cię :)
15. A Ty mnie!
16. KONIEC

View more

hahaha z mną XD /Czaro xd

#Wu-Tang Płd✊

To że pisałam z Tobą Czarek to się domyślałam XDDD ale nadal nie wiem z którą kręcisz XD chodź się trochę domyślam XD

View more

hah to na priv Tobi później napisze :P

#Wu-Tang Płd✊

Dawaj teraz XDDD
I z którym piszę? :D XD

View more

az taka ciekawa jestes patrze xd

#Wu-Tang Płd✊

A jakby inaczej XD

View more

Polajkujesz ? :D

...

NIE :)

View more

dodaj swoje zdjęcie i zadaj te pytanie wszystkim których obserwujesz :)

i proszę mi tu bez takich bo ja z nim nie bylam XD !

kami.la.la

Dawno i nie prawda! XD

View more

Miłego dnia. 💕

Mαrta

boże co ja znalazłam :D

View more

i o mnie fakty:)

kami.la.la

No ok XD :D
1. Kamilka ;)
2. Sąsiadeczka.
3. Rok młodsza
4. Masz rodzeństwo ^^
5. Przyjaźnisz się z Wiktorią :D
6. Ładne włosy *.*
7. II b
8. Chudziutka
9. Ładna!
10. Wczoraj jechałam z tobą na cmentarz :(
11. Masz psa
12. Energiczna :D
13. Wstydliwa :D
14. Masz fajną kurtkę :D
15. Lubię Cię :D

View more

nie byłam z nim ...xd

kami.la.la

Teraz to się wypierasz XDD

View more

Loading…

Ask @polubiszto:

About Weroniczka. ;3:

//Nie wszystko wychodzi za pierwszym razem nie poddawaj się jeszcze się uda.;* Dopóki jesteś tu ze mną, te miejsce coś znaczy. <3

http:/ask.pl