♕Kosper @PrinceKosper
♕Kosper @PrinceKosper
Police/Szczecin
♕ 19 lat
♕ Hetero
♕ Vloger oraz Zagrajmer
♕ 169 cm wzrostu
♥Horrory,Anime,Assassins Creed
https://www.youtube.com/user/ThePKgames?sub_confirmation=1
Make a gift

You have to login to ask this user a question.

RSS Report answers
Kosper a moim idolem jesteś właśnie ty ! Mimo, że cie nigdy nie widziałam poza yt to jesteś dla mnie naprawde bardzo ważną osobą <3 KC <33 :* Mam wielką nadzieje, że kiedyś cie spotkam bo teraz to mało możliwe bo wszystkie meet - up i spotkania z tobą są bardzo daleko odemnie. Kosperowelove <33  Księżniczka Kosperaa *.* ♕K
Tysiące ludzi zna mnie tylko w internecie a jednak mnie uwielbiają, kochają. Nie wiem czym ja zasłużyłem na to. To co teraz właśnie się dzieje to jest moje marzenie. Nie wiem jak nawet o tym pisac. Jestem totalnie rozerwany. Kocham was wszystkich i serio dziękuje, że we mnie wierzycie! Są noce takie jak te, że siedzę i łzy leją mi się z oczu... lecz się nie poddaje, ponieważ wiem, że gdzieś w Polece jest kilkanaście tysięcy osób, które są ze mną na dobre i na złe. Wiem, że zawsze ze mną zostaną. Nawet gdy zrobię błąd to powstrzymają złość i nadal będą trzymać kciuki aby wszystko się ułożyło! To co zdobyłem jest tak na prawdę waszym sukcesem! To dzięki wam jestem tu gdzie jestem. Chciałbym każdej osobie podziękować ale nie ma jak. Proszę was zostańcie ze mną!
Poświęciłem sporo czasu na to abyście czuli się "u mnie" jak najlepiej.
Dziękuje z całego serduszka!
Love!
#KosperoweLove na zawsze!
94 people like this
Co sądzisz o hejterach?  ♕K Believe.
Mam na nich tak samo wyjebane jak na gówno, które spuściłem dziś rano w kiblu.
Nie obchodzi mnie ich zdanie, ponieważ oni nie przeżyją życia za mnie. Robię to co che aby na starość powiedzieć: Moje życie było zajebiste.
Takie samo zdanie mam o osobach, które były ze mną blisko a zerwały kontakt bo stałem się popularny....
Tyle na temat!
100 people like this
Co Cię uszczęśliwia? ;)  Anna Gralak
Uśmiech osoby, na której mi zależy!
Piękne jest szczęście innych! <3
115 people like this
jak mija wieczór? <3  #ᶬᶨ MARY JANE
Bardzo pozytywnie!
Dziś miałem super dzień ;>
105 people like this
Jesteś zajebisty.  Because i'm not love...
Nowy materiał!
Reakcja na Kospera!
1111 Like pod materiałem na YouTube = nowa reakcja :P
193 people like this
może i selena jest ładna, tylko szkoda, że w główce pusto:(  ㊧ nikt ważny.
Skąd ty to możesz wiedzieć?
Nikt tego nie wie. Nie wiadomo jaka jest na prawdę a jaką się kreuję w mediach.
Tak samo jak byś napisał, że ja jestem taki i taki a tak serio to nawet mnie nie znasz.
Nie ocenia się ludzi po tym co o nich piszą w prasie czy na necie. Tutaj można napisać wszystko. Nie tyczy to się samej Sel, lecz też innych osób publicznych.
164 people like this
dobranoc Kosper c: <3  stu karton ✋
A my gadu gadu ;D
Sylwia jest już w Szczecinie :)
dobranoc Kosper c: <3
196 people like this
Jak wieczorek mija B) ?  Młody
Live zaczynamy o 22:20 z Causeiloveu1
154 people like this
Jezu Selena jest najlepsza kocham ją ^^  Hubert Borzęcki
Najpiękniejsza kobieta jaką znam! <3
Jezu Selena jest najlepsza kocham ją ^^
253 people like this
Kosper ma na imię Kocper. Koniec kropka.  Nekotyna 無名. ~
Kocper! Kawaii =^.^=
Kosper ma na imię Kocper. Koniec kropka.
232 people like this
Kosper chcemy film jak robisz Pocky! ^w^  ♕K ✩Cruiser✩
Noo okejka. Jak będzie tutaj 300 like to zrobie materiał jak robie Pocky!
Ale to dopiero w następnym tyg <3
368 people like this
TY KOSPER JAK MASZ NA IMIE ? :D  Not Perfect
Ja nie mam imienia :D
Jam jest Kosper!
251 people like this
Gdzie kosper? :c  #∂ #MSD ♕K Taksobiemaja
Siedzę na TS3 :D
jutuby.pl możecie wbijać :P
Gdzie kosper? :c
188 people like this
Masz otwarte okno w pokoju ? ^^  Na kolana I do rana. (*)(*)
Jest +30 stopni :D
[RIP] dla osób, ktore siedzą w pokoju z zamkniętym oknem xD
281 people like this
lato czy zima? :)  #bak [RML] [JŚ]#D Zuzik
Lato, ponieważ w lato mam urodzinki!
1 Lipiec rządzi! :D
256 people like this
udanego wieczoru <3  Patty
213 people like this
ty kupo nie powiedziałeś że będziesz na meet - up Reziego i Pingwina :(  ♕K τraмρκοωα κsiężnісzкa #Mr
Ponieważ od ponad miesiąca wiszę na ich stronie ;p
Widzimy się we Wrocku! <3
ty kupo nie powiedziałeś że będziesz na meet - up Reziego i Pingwina :(
231 people like this
Co najbardziej lubisz jeść? :D  қιςς мє ♥
Właśnie ide po Lazanie z Biedronki xDDD
235 people like this
Kooooszpperrr <3333333333333  Δ Lanatic.
Za 30 min ide się przejść z przyjacielem a potem na balkon z piwkiem! Ahhhh kocham takie wieczory :D
A jutro nagram coś na gry :D
276 people like this
Kosper, jesteś kimś wielkim, bo uszczęśliwiasz tak wiele osób, w tym mnie <3 Jesteś świetny w nagrywaniu filmów i rób to dalej, bo świetnie Ci wychodzi! Pamiętaj, że my, Kospernators, jesteśmy przy Tobie i zawsze możesz na nas polegać. Trzymam kciuki za Twój kanał i .. # KOSPEROWELOVE FOREVER! :*  [JŚ] #J ∞ ♕K~L aj.lof.ju.
<3 Dziękuję!
281 people like this
myslalam, ze jak sie ma partnerstwo na yt to nie mozna gadac o zarobkach swoich XD a poza tym to nierealne, bo Mandzio ma wiekszy kanal a mowil kiedys ze zarabia 4.5tys XD wiem ze tytul filmu to zart, ale tylko ktos, kto wie co to sarkazm zrozumie i bedzie wielki shitstorm ;/ JESTEM MADRA? XD  solitude.
Noooo przecież wiadomo, że kanał, który ma 25k+ widzów nie jest w stawie wyciągnąć 10.000 złotych na miesiąc... :D
Mam może 1/10 tego ;p
Ale i tak nie podam dokładnych zarobków bo to tylko i wyłącznie powinno mnie obchodzić ;p
Ew. moją mame żeby się dołożyć do prądu ;D
250 people like this
masz nową czytelniczkę ^_^  тαкα נαкα вуć ρσωιηηα '✠'
Woooo! :3
Ciesze się z każdej nowej osoby!
Już tylko 80 osób brakuje na fanpage do magicznej liczby 20.000 osób.
Wbijamy dziś? <3
https://www.facebook.com/ThePKgames
282 people like this
Zbrzydnij ! :*  Malina ✪
Zbrzydnij ! :*
381 people like this
Jak Ci mijają wakacje? :)  ♕K #Se Daaniel
Dobrze L:D
Nowy Vlog <3
278 people like this
jakieś plany na wieczór ? <3  Patty
Właśnie dodaje nowego Vloga!
Nazywa się:
Zarabiam 10 Tysięcy Miesięcznie!
Ciekawe czy będzie hejt ;p
235 people like this