♕Kosperek @PrinceKosper
♕Kosperek @PrinceKosper
Police/Szczecin
♕ 19 lat
♕ Zajęty
♕ Vloger oraz Zagrajmer
♕ 169 cm wzrostu
♥Horrory,Anime,Assassins Creed
https://www.youtube.com/user/ThePKgames?sub_confirmation=1
Lubisz mnie? Wpisz ♕K przed Nickiem :)
RSS Answers
Masz w planach w tym tygodniu odwiedzić baltyk?
Odwiedzam Bałtyk tylko raz do roku aby tylko sie przekonać ze dalej jest tak gowniamy i drogi jak zawsze :D
63 people like this
Skoro jestem z tobą od początku i jestem twoim bobaskiem to moze wyślesz serduszko ??? <3
💜💜💜💜💜💜❤️❤️❤️❤️❤️❤️
105 people like this
Daj jakieś swoje aktualne zdjęcie
😂😂😂
Daj jakieś swoje aktualne zdjęcie
133 people like this
Nagrasz coś wkońcu na yt? Tęsknimy :'(  #Yo [JŚ]★Anka★
Nagram! Obiecuję :)
107 people like this
Jaka jest treść ostatniego SMS którego otrzymałeś?
"Dokumenty masz juz ma mailu"
108 people like this
Będziesz na MeetYT w Krakowie?  ♕K Kocham Kwiatkowskiego #Yo
Bede na meetYT! Mam nadzieje ze będziemy sie tam swietnie bawic! 💜
119 people like this
czemu masz cycki na tumblrze? xD zbok!
Przepraszam 😂👍
142 people like this
Mariusz nekasz mnie po nocy 😂 juz mi sie 2 raz z rzedu dzisiaj sniles ♥  ♕K Suzanne
Współczuję 😂
Mi sie ostatnio śniło, ze wyciągałem kaloryfer z jakiegoś futerału. Jak wstałem było mi zimno wiec pewnie to jest powód czemu śnił mi sie ten grzejnik xD
146 people like this
Masz jakies nałogi?
Przyjaciele i PC xD
Masz jakies nałogi?
128 people like this
Jest możliwość zebys kolejne ,, poznaj mnie '' nagrał z Yoczookiem? :) jestem twoja i jego fanka, 2 ideały na jednym filmiku, moje marzenie :*
Nie miałem przyjemności poznać tego youtubera :)
136 people like this
Co ile dni myjesz włosy?
Codziennie rano. Mam przetłuszczające się włosy wiec nie moge pozwolić sobie na dzień dziecka bez mycia 😂
152 people like this
co porabiasz? 👼🏼  klaudix
Omnomnom
co porabiasz? 👼🏼
147 people like this
czyli według ciebie ktoś bez studiów, że średnim wykształceniem jest przyglupem? a może bez magisterki jest przyglupem? no sorry ale ty nim będziesz zawsze, nawet jakbys profesora miał.
Debil 😂😂😂
Twoja wypowiedz jest na poziomie 10 latka. Ktoś bez wykształcenia jest nie wykształcony co za tym idzie jest biedniejszy o wiedzę, która nabywa sie na uczelni.
144 people like this
Ooo to będziesz miał niezłe wykształcenie
Człowiek powinien sie uczyć całe życie! :)
Nie lubię przygłupów wiec ja tez nim nie mogę zostać :>
146 people like this
rzucasz studia? ;o bo na snapie mówiłes,że do wawy wyprowadzasz się za 2 lata :ooooo
Za dwa lata kończę studia licencjackie i zaczynam magisterskie w Warszawie :)
142 people like this
o kolor sie zmienił, kiedys byl fioletowy
Wrzosowy to odcień fioletu :D
o kolor sie zmienił, kiedys byl fioletowy
148 people like this
01.Drugie imię ? 02.Ulubiony Kolor ? 03.Frugo vs. Tymbark ? 04.Rap vs. Pop ? 05.Ulub. smak Frugo ?  Julianek
1. Nie posiadam
2. Wrzosowy
3. Tymbark
4. Pop
5. Czarny
130 people like this
Dlaczego ignorujesz mniejszych youtuberów kiedy proponują ci wspólny filmik na youtube?
Nie ignoruję ;)
Jeżeli ktoś umie ładnie zagadać i wie co ode mnie oczekuje oraz stara się aby nawet jego mała grupka odbiorców zobaczyła mnie to w 80% się zgadzam.
Nagralem 2-3 materiały z DaniellVlog, Cejlon, Zasia, Artur Strączek itp ;)
Teraz mam plany z pewnym małym youtuberem ale zobaczycie to dopiero w Sierpniu ;)
146 people like this
Tobie to się powodzi :)  ♕K Kocham Kwiatkowskiego #Yo
Nie rozumiem czemu tak myślisz ;)
156 people like this
Czego nie lubisz u kobiet w wyglądzie?
Wielkich sutków... :O Takich krowich placków :D
Zawsze jak miałem z takimi styczność to wydawało mi się, że chcą mnie zjeść xD
160 people like this
Kooooocham Selenę *-* Od ilu lat jesteś jej mężem? :D  Dαgusiα ♥♥ [JŚ]
Od trzech <3
Kooooocham Selenę *-* Od ilu lat jesteś jej mężem? :D
168 people like this
ej serio lubisz Selene czy to jakies zrarty?:)
Jestem jej mężem!
Na moim Tumblr pojawia się co chwilkę ;P
http://princekosper.tumblr.com/
ej serio lubisz Selene czy to jakies zrarty?:)
155 people like this
Kooosperku :* jak tam mija wieczorek ? :D  Taka Sytuacja
Leżę na lóżku, koło mnie śpi moja dziewczyna, za oknem widzę Tatry i opycham się śmieciowym jedzeniem póki mogę :D
140 people like this
Kosper nie chce Cię poprawiać ale pisze się "w Zakopanem" :*
Jak nie chcesz mnie poprawiać to dlaczego to robisz? xD
Ask nie jest obowiazkowy :P
A co do odmiany to masz rację anonimku :)
130 people like this
Obserwuję a wy?  Weronika Gajewska
Jestem aż tak gruby, że mówisz do mnie "wy"? :D Do tego masz tak malo szacunku, że "wy" jest małą literą?
Nie wysyłajcie mi proszę tych OBS itp, ponieważ nie będę odpowiadał na pytania, którę są zadane do wszystkich aby się pokazać. Odpowiadam osobom, którę się interesują moją osobą ;P
133 people like this