♕Kosperek
Latest answers

jestes zakochany w sobie ?

Wrecz przeciwnie

View more

Jesteś w związku? :)

nie.

View more

Masz jakiś sposób żeby się szybko pozbyć czerwonego pryszcza z czubka nosa?

Posmaruj amolem na noc i nie zmywaj tego do rana. Zawsze jak mi coś wyskoczy tak robię i kolejnego dnia już nic nie ma ;P

View more

Czy lubisz littlemooonster96 ?

lubię :)

View more

Można wynosić twoje odpowiedzi z aska na Kosper Team

Pewnie ^^
Na KT i tutaj to ten sam ja :P

View more

Podobasz mi sie 😍😍 kocham cię

Chciałbym to usłyszeć od pewnej osoby *.*

View more

Dobranoc 💕💕💕

Paulina.

Dobranoc!

View more

Byłaś/eś kiedyś zakochana/y? Co sądzisz o miłości? Przereklamowana czy jak najbardziej?

Myślę, że jestem teraz zakochany.
Uwielbiam to uczucie i wiem, że oddałbym na prawdę WIELE aby zdobyć uznanie u tej dziewczyny! <3

View more

Wesołych świąt kospi 😂💕

Bajlando 8) [JŚ] #abra #mati

Wzajemnie!
Mam nadzieję, że święta udane?

View more

Jak tam twoje przygotowania do świąt ? 🎄❄⛄

Wielmożna Helcia

Pełną parą ;D

View more

będziesz nagrywał więcej filmików na yt z Julką?

Chcę teraz większość takich robić :)
Kolejny już w niedziele o 15 <3

View more

Ale Ty masz piękny kolor oczu ❤👌 Ps. Super Vlog z Wiednia 🎥

.f.fkak :D Sandra [JŚ]

Dziena! <3

View more

Za co najbardziej lubisz swoich widzów?

Za wytrwałość <3

View more

bardzo madrze namawiac dzieci do niechodzenia do szkoly... dorosly chlop a zachowuje sie gorzej niz gimbus. dojrzej wreszcie i dopiero wtedy udzielaj rad mlodszym, bo poki co to nie nadajesz sie do tego.

Oj oj oj
Nie zesraj się czasem! xD
Nie napisałem aby nie chodzić do szkoły i wywalić na nią.
Szkoła to nie całe życie. Można raz na miesiąc czy dwa zrobić sobie przerwę ^^
Jesteśmy tylko ludźmi.

View more

Jaki masz kolor oczu?

Zielony :)

View more

Myślisz, że jak będę miała 1 nieusprawiedliwioną nieobecność w szkole to się coś stanie? Będzie to gdzieś napisane czy tylko w dzienniku? Będzie na świadectwie na koniec roku?

Nic się nie stanie!
Niekiedy warto olać dzień czy dwa w szkole aby po prostu poleniuchować! =^.^=

View more

Kosper żyjesz jeszcze na tym Asku? 😂

Żyje!
Macie tutaj mój nowy materiał z Mediolanu :)
https://www.youtube.com/watch?v=ymCyghrxjXc

View more

Zadam bardzo kreatywne pytanie! Co tam u Ciebie?😂

A żyje sobie :D
Za 3h jadę do Gdańska :P

View more

Dlaczego chłopcy są przestojni nie musząc nakładać na siebie tone tapety??

Kinia_xD [JŚ] #mati #abra #Yo

Kobiety też ;)
Lubię naturalne kobiety <3

View more

KTO OBSERWUJE NANAMI LIKE ! \(≧∇≦)/ Uwielbiamy Cie!

^.^

View more

Kosper mam pytanie... Czy w dzień otwarcia sklepu będą jakieś promocje czy normalne ceny? Pozdrawiam!

Dowiesz się w dzień otwarcia ;)

View more

Boże nie wierzę tak mi się nudziło, że czytałam twoje odpowiedzi sprzed prawie dwóch lat hahah :D to się nazywa nie mieć życia. Pozdrawiam! :*

♕#KT Amelia

Coooooooo :D
Haha faza ;p

View more

Widziałam cie tydzien temu w arkadii. Chciałabym zybys patrzyl na mnie tak samo jak na dziewczyne z bluza KosperTeam <3

A jak patrzyłem? :D

View more

Kospi czemu obcieles wlosy? to byla moja milosc :( ❤

Spoko!
Dajcie mi 2 miesiące i będą takie jakie były :)
Musiałem to zrobić, ponieważ to już nie były włosy a siano. Zaczęły już wypadać i się przerzedziły.
Teraz myślę aby zapuścić je o wiele dłuższe niż miałem :D

View more

Loading…

Ask @PrinceKosper:

About ♕Kosperek:

Fanpage: http://on.fb.me/1skDltq
Vlogi: http://bit.ly/ST3xRV
Gry: http://bit.ly/1oIiJLE
Belieber :P

Warszawa/Szczecin

♕ 20 lat
♕ Vloger oraz Zagrajmer
♕ 169 cm wzrostu
♥Horrory,Anime,Assassins Creed
https://www.youtube.com/user/ThePKgames?sub_confirmati

#kosper #kosperteam #youtube #kosperowelove