♕Kosperek @PrinceKosper
♕Kosperek @PrinceKosper
Police/Szczecin
♕ 19 lat
♕ Hetero
♕ Vloger oraz Zagrajmer
♕ 169 cm wzrostu
♥Horrory,Anime,Assassins Creed
https://www.youtube.com/user/ThePKgames?sub_confirmation=1
Make a gift
Lubisz mnie? Wpisz ♕K przed Nickiem :)
RSS Report answers
Ej, Kosper! :D i tak wiem ze to czytasz :o
Ej, Kosper! :D i tak wiem ze to czytasz :o
81 people like this
Miłego Dnia! <3  #BL ♛Bella♛ ॐ
Życzę MIŁEGO dnia wszystkim! <3
176 people like this
Siemka Kosper !! :D. Nwm,ale w chuj nie mogę się do czekać Meet-upu,nawet,mam kalendarz i odliczam sobie dni :D. hahah,nwm czy mnie pamiętasz, ale gadaliśmy w toalecie w multikinie (WWA) ;). POZDRAWIAM :D. DUUUUŻO CYCKÓW NA NOC!!!  ✌♕Jarecki
Lubię gadać z fanami przy sikaniu xddd
Sikanie łączy ludzi hahahaha
122 people like this
<3 Dla Ciebie :3  ♥ Mєяяу♥
A więc ja wybiorę 5 osób i wyśle im <3
:)
255 people like this
Teraz tylko czekać na premierę!
jeżeli też ktoś jest czegoś WIELKIM fanem to wie jak się teraz czuje!
<3
181 people like this
<3
❤️
156 people like this
czemu odpowiadasz na jakies durne pyt a niechce ci sie poinformowac nas ze livu z hania nie bedzie? ludzie czekaja jak idioci.
Napisałem na Fanpage i post leżał tam godzinę. Nie wiem czemu spinasz. Wystarczy być uważnym :)
170 people like this
Jak to się dzieje, że ty jesteś 24/7 uśmiechnięty! Od ciebie aż eksploduje pozytywna energia!
Smutek trzymam w sobie i się nim nie dziele.
Chce aby każdy wokół mnie był szczęśliwy a wiem, że gdy ja się uśmiecham to wy oraz moi przyjaciele też się uśmiechają! <3
Jak to się dzieje, że ty jesteś 24/7 uśmiechnięty! Od ciebie aż eksploduje pozytywna energia!
202 people like this
Kosper wyobraź sobie, że jest wojna. jesteś w schronie pod ziemią z innymi, nad wami stoją osoby, które chcą sie was pozbyć. nagle zaczyna płakać dziecko. masz do wyboru zabicie dziecka albo wystawienie wszystkich na śmierć. co robisz?
Oczywiście, że zabicie dziecka.
Jeżeli wystawiłbym wszystkich na śmierć to przeze mnie zabiliby więcej niż jedno dziecko.
Lepiej przeżyć jedną śmierć a nie setki :)
170 people like this
Masz trzy pigułki. Na pierwszej pisze: PIENIĄDZE, na drugiej: PRZYJAŹŃ, a na trzeciej MIŁOŚĆ. Możesz wybrać tylko jedną pigułkę. Którą?  ★Generał Adrian★
Nie wybieram żadnej i zdobywam wszystko własnymi siłami!
Po co iść na łatwiznę? :)
166 people like this
Jaki masz kolor oczu ? ^^  † Verdas to mój mąż †
Zielone :)
191 people like this
Witam,... Po szkole już ? :))  mateusz :*
No juz tak ponad 6 miesięcy po szkole...
214 people like this
No to po co śpisz ,,, słuchaj wykłady na pewno są ciekawe .. ;)  Patty
No Juz nie śpimy! Słuchamy!
No to po co śpisz ,,,
słuchaj wykłady na pewno są ciekawe .. ;)
235 people like this
nie no twój avek to arcydzieło . >>>>>  Patty
Nie dość ze aula była zajęta i musiałem mieć wykład w jakieś gimbo sali to jeszcze mnie przyłapali na spaniu xd
nie no twój avek to arcydzieło 
. >>>>>
225 people like this
Jak tam Hania ? ;)
Próbuje ja namówić na Live. Ktoś chce?
218 people like this
KOSPER PRZEGINASZ...... ALE I TAK KC:))  ♕K #swg Ziajka
Mama: Zdejmij ten kaptur bo wyglądasz okropnie!
Ja: Mamo! Wyglądam jak assassin!
Mama: Assassin wygląda fajnie a ty wyglądasz okropnie! Zobacz!
*pokazuje figurkę Assassina*
ZGASIŁA MNIE... NIE WIEDZIAŁEM JAK JEJ ODPOWIEDZIEĆ :(
250 people like this
Tylko Kosperek rozbawia ludzi swoją profilówką ❤️  Kajkaa
Tylko Kosperek rozbawia ludzi swoją profilówką ❤️
269 people like this
Twoja profilówka, przypomina mi postać z horroru , która co noc stała nad łóżkiem pewnej osoby, i nękała ją ._. Dzisiaj nie usnę ._. Chociaż w sumie jak ma mnie zjawa Kosper nękać to nie jest źle ! ;) xD
Hahahahahahahahahah <3
Ju Mejd maj Dej!
197 people like this
Pokaż cycki  NIKOLA
Pokaż cycki
239 people like this
wiesz, że żeby się przenieść do przyszłości, wystaczy poczekać?  Piekixoxo
Nie wierze! :D
wiesz, że żeby się przenieść do przyszłości, wystaczy poczekać?
225 people like this
Miłego wieczoru :DD  #TN Timon
Z nimi jest świetny xD
Miłego wieczoru :DD
223 people like this
A jeśli na spotkaniu będzie ponad 300 osób (A na pewno będzie) to co z tą resztą? Po prostu ich ''zostawisz'' przed budynkiem, czy też się jakoś z nimi spotkasz?
NIKT NIE BĘDZIE MIAŁ GORZEJ!
Każdy wejdzie!
Nawet jeżeli będę miał się kłócić z menagerem!
213 people like this
Myślałam że masz w sumie nas tak troche dość, i ogólnie ._.
Nigdy :)
Jak patrze na wasze uśmiechnięte twarze to moje życie staje się jeszcze lepsze! :D
Wiecie jaka to radocha jeżeli ktoś się cieszy przeze mnie! <3
KOCHAM TO!
198 people like this
jak tam?  matiś:(
Przepraszam was, że przez ostatnie kilka dni byłem taki chamski itp ale miałem mega stres przed egzaminem z prawka i wyzywałem się na asku :P
jeżeli kogoś w ostatnich dniach uraziłem to przepraszam!
PRAWKO ZDANE! MOŻEMY SIĘ BAWIĆ :P
204 people like this
Jak sie spalo Kosper? :))
Dobrze ale niestety musiałem wstać :p
Dzis nagrywam krotki materiał promo co do spotkania z widzami w Szczecinie
179 people like this