Chodzisz na Halloween ?

#ρяzємυѕ

nie zaobserwuje cie i nie polajkuje ci odpowiedzi wiec spizdzaj z tymi pytaniami

Co teraz robisz ? :D

#L4 Michał Seremak

♥♥♥

Obserwuje ;)

#PP Patrys

taa sraka

Jesteś pilotką/pilotem samolotu. Przeleciałaś/Przeleciałeś 200 km. Jaki kolor oczu ma pilotka? XDDDDDDDD Powodzenia XD

x3

taki jak ja, bo to ja, lol xdd

kwiatonator, saszanator, łabądek? :)

natalka.

popatrz na tło :D

Miłego Wieczoru Tryfon xd

DZIEKI XD

#OBS: winda vs schody ruchome?

♥ja......►►►►

BOZE, NIE POLAJKUJE CI, NIE WYSLE PREZENTU I NIE POPYTAM, NARA

OBS: Co robisz jak inny gosciu cb krytykuje za cos co ty uwazasz za fajne?

♥ja......►►►►

a co mnie to obchodzi, wazne, ze mi sie podoba ;)

#OBS: Czy ty masz jakiś czas w nocy o której rodzice ci każą iść spać??

♥ja......►►►►

nie

Dobra zadałem juz duzo pytan :) wbijesz do mnie :) ?

#PLT Kubuś ;)

nie prosilem cie zebys zadawal xd

*Obs# Masz jakiegos ulubionego fejma ?

#PLT Kubuś ;)

nie

#OBS: Czy czesto korzystasz z autobusow, tramwajow itp?

♥ja......►►►►

Zależy ile razy gdzies jezdze

Jej zajebisty ask :) obserwuje na stałe :) ;D

#PLT Kubuś ;)

do ilu osób to napisałeś? XDD

Obserwuje ;3 I liczę na to samo ^^

elyk

TO SIE PRZELICZYŁEŚ XDDD

5 lajków i łapiesz serduszko + Bierzesz udział w losowaniu prezentu <3

♛ # Kasjer w MC # ♛

AHAHAHAHAAHHAHAHAHAH

Jak wakacje? :)

jaka idealnaaaaaaaaa

Ulubiona czekolada?

cieszyn :-D

mleczna

Z kim najbardziej chciałvbyś się spotkać?

Joanna Krupa

ze Świderską ajaeibniebnibietnghrjre już w piątek

Ulubiony film?

cieszyn :-D

Nie umiem jednego wybrać, ale kocham Igrzyska Śmierci

Juz za 42 dni zaczyna się SZKOŁA! :O Jak przygotowujesz się psychicznie? :)

Najpierw to ja sie przygotowuje do poprawki XDD

Podobają Ci się tunele?

cieszyn :-D

tak, ale nie za duże

Jak mijają wakacje?

cieszyn :-D

nie narzekam :)

Jakiej muzyki słuchasz ?

cieszyn :-D

Tego co wpadnie w ucho :P

Jaki kraj chcesz zwiedzić ? ;3

cieszyn :-D

WSZYSTKIE LEL

Kto jest dla cb ważniejszy? Przyjaciel czy partner?

Joanna Krupa

nie mam partnerki więc xddd

Loading…

Ask @radziu19996:

About radson:

• saszanator • potterhead • tribute • divergent •

Panem

• kocham Jennifer i Emmę •
https://www.facebook.com/radzioxdd
http://www.instagram.com/radziooo