Ieuan Williams @romangermanotta
Ask me a question
RSS Report answers
What do you think gays do in the northeast of america?
Lobster and ass play?? Idk
What do your nipples look like
Dollar signs
Whats ur favorite position
CEO
1 person likes this
did you write that song??
No, its a cover. I dont know why people think i wrote it, and i dont know why people think im pretending its mine. It was a popular song im surprised a lot of people havent heard it.
josh you are my spirit animal
josh you are my spirit animal
so jealous you're going to the uk wow
Going to the UK??? i AM the UK
so jealous you're going to the uk wow
I miss you too. have fun in the uk. ily
See ya girl! I forget youre my neighbour sometimes lol
ily2 again ur amazing and ur the best
Awww i miss you girl :'(
josh ur amazing and your the fireball of the party gurl
Omg sophie ily
1 person likes this
Favorite Asians???
Favorite Asians???
2 people like this
Ive heard some things...
Aww, you have ears too?
HI JOSH DONT SHIT YOURSELF
Ok
1 person likes this
just hold on we're going home
ALEKS
1 person likes this
k bye
Love me
1 person likes this
do u suck troll dick?
do u suck troll dick?
1 person likes this
OMG those people are assholes, you're perf and I really mean that don't let those douchebags get to you! :)
Thanks friend
1 person likes this
ily and ur the best person to ever exist
BYE
best girl friends?
Cate, Bayli, Jen, Sophia Blake, Ciara, Allison, Nina, Savy, Gracie, Nicole, Estelle, Carlie, Chanel, Clare G, Megan Chappell, Claire Storti, Franceska, Gio, Ally W, Hristi, Izzy Ramin, Lindsey Conley, Kristie, Katie A, Juliana, The Duceys, Serena vincent, Ila, Megan Shone, Kristin C, Tiffany A, Nicolette
2 people like this
Fuck all of you who say mean shit to him. He's like the best/funniest person you will ever meet. So if you don't like him then suck my dick cuz you obviously don't have one…✌️
Omg idk who you are but ily
1 person likes this
Who's your favorite friend in choir?
Who's your favorite friend in choir?
1 person likes this
What makes you wake up each morning?
The thought of schlong
3 people like this
What the hell why is everyone being so mean it's probably edwin garcia
Lol ive never said a word to him in my life
Have you ever kissed a guy?
Does the Pope touch little boys?
1 person likes this
don't listen to these bitches your perfect and ilysm your one of the nicest and funniest guys i know
Thank you :)