samantha giglia @samanthagiglia
ask bitches...
RSS answers
Miss anyone you haven't talked too in a while?
Yes
why no more pics, errrbody loves em
Bye
post more booty pics on twitter
No
Can I hit it tn at the party
lmao dkm
Are you playing baseball this year ??
Ya
How long is your hair
Long
how much do u weigh
Idek
ever sent nudes?
Nope
are u a virgin
Of course
are you and shiane still friends
Yea?
have you ever madeout with someone
Yes wtf
booty, booty, booty rockin' everywhere.
;)
anal?
Never
you tweet booty pics but u delete them why?
they weren't my booty pics
can I rub your booty?
Forsure
why do you delete your booty selfies of dat ass ;)
Wasn't my booty
Sex with or without head?
What's sex without it tho;)
Your so gross and ugly like ew
Thanks
2 people like this
How often do you smile?
What's a smile..
Can we please fuck ??
Yup
If I texted you and asked for a booty pic would yu send
Depends
Like I'm trying soo hard
Sorry
Lol you don't wanna talk to me
answer
Check DM
Kk