what would you do if you won the lottery?

fuckin go ballistic

So I'm guessing that's a no to selling socks?

yep

Ever wondered how you would look with brown eyes?

yeah

Do/would you still sell socks to people?

hahaha

How has your life been? Do you have an ig we can follow you on?

my ig is sad.sar
i get on it everyday, but i never rly post bc i dont take a lot of pics haha. but my life is absolutey crazy and is so so different from how it used to be

You're back!!

barely

Omg blast from the past

yhhh

Do you still use this

no but i just checked this today for the first time this year lol

I heard you were getting married :)

in december

yo do u still check this every now and then bc i havent talked to you in like a year and a half and idk if ur still alive or wat

im alive ......unfortunately

when are you going back home to covington?

who asked this????

Kristen is in paris right now while it's under attack, is she okay?!?

who asked this

wtf is that micheal guy like, did you get it sorted with that nut?

no. he still will not leave me alone.

Not like this, I told u I wanna at least end on good terms

NO. UNLESS U WANT THE POLICE TO END IT THEMSELVES LEAVE ME ALONE

This could be the ed, u can leave me forever like that it's nt fair. Im serious it could be he right now. Let's end it

ITS ENDED. NOW. ITS DONE.

please sarah, dont do this. im telling u I WILL STOP. just give me a chance to explain over the phone. If u dont like it, I WILL GIVE UP. i already told u

STOP NOW. GIVE UP NOW. I DONT WANT TO TALK TO U ANYMORE. MESSAGE ME AGAIN AND I WILL VISIT THE POLICE.

im telling u, lets talk abt it. if u dont agree it works i WILL GIVE UP I WILL STOP FOR A MONTH. my plan works, i know it does.

after class, im gona visit that police department ok ??

ok, lets discuss here. where we began then ok? my plan abt less texts works, u have to agree, right?

no please sarah, ur not even listening to me. one call n if u dont like it, I WILL GIVE UP. i will have tried my hardest to fix this

ur not LISTENING TO ME, MICHAEL. DO U WANT ME TO GET THE POLICE INVOLVED????? IF NOT, i best suggest u leave me alone. if u WANT the police involved, keep harassing me.

u got other people involved too! my plan works sarah. here or over a phonecall. it works! just let me ok?

want me to get the police involved?

its best over the phone, but we can do it here. our main shit has been 1. texting too much n 2. naggging u abt stuff. under my plan this will never happen again. u will never get upset again i promise

IM UPSET NOW BC U WONT LEAVE ME OR MY FRIENDS ALONE. FUCKING STOP. NOW. DO NOT MESSAGE ME AGAIN.

text me to call u. thats all sarah, under my plan, it will fix my mistakes so it never happens again. believe me ! its best to discuss over the phone, just dont yell at me. hear me out. if u dont like my plan, i will give up n leave u alone. but thats not gon happen cuz it WORKS

LEAVE ME ALONE FOR GODS SAKE

so i wont message u on ig ok, lets talk about it here. ur already are so, lets come up with a solution. give me a chance, anD will leave u alone!!! just unblock me and i wont even add u. and text me once. please. after everything, this cant be how we end. please sarah

call me

look im over it, I WILL LEAVE U ALONE FOR A LONG TIME BUT I JUST WANT US TO BE GOOD. OK? it cant end like this. i appreciate u finally talking to me so cmon we're halfway there. lets fix this. unblock me and text me once. that we're good. :( im crying

im going to report you for cyberstalking and cyberharassment if you try to contact me one more time. I NEVER want to talk to u again. cry ur ass off i REALLY do not care. message me ONE MORE TIME. DO IT. AND I WILL VISIT MY LOCAL POLICE WHICH ARE JUST DOWN THE ROAD. MONEY AND GIFTS DONT FIX ANYTHING. DONT EVER TALK TO ME. STOP. JUST STOP. WANT TO MAKE ME HAPPY? THEN LEAVE ME ALONE.

allright lets talk about it here on ask. like i IWLL LEAVE U ALONE but i cant live with myself knowing we're like this. i want us to be good :(

WE WILL BE GOOD IF U NEVER EVER. CONTACT ME AGAIN

Loading…

Ask @sarahmaner:

About sarah:

i'm a geordie girl with a vip edge

http://amzn.com/w/1W5VT7HJMZEWH

More