nagenroll ka na sa law school?

nope lol big plans of becoming a hobo for a year or so

do you play pokemon go?

no lol sorry i'm lame :--((

Are you watching Stranger Things? Got hooked din ba like most ppl?

Nope. Actually don't know what it's about. Haven't got caught up in the wave, but it's probably something good seeing the hype. Haha, mind to tell me if it's worth the watch? :-)

I wish I did something about what I felt about you. Regrets really do come last.

I guess we'll never know. But it's never too late for you -- might be for me, or for any other person that will come to your life.

Years have passed and I still like you

I'm certain there's someone out there for you. :-)

Congratulations lian! When are you leaving? :(

Awww, thank you! It's kinda a happy and sad thing all at once. Aug. 28. :-)

Ate ano pong tips for surviving long term relationships? Hihih

Love selflessly. Allow room for mistakes and always try to meet halfway.

I thought you'll enter law school?

Yeah. Hahaha! I just didn't mention when. =))

for you, how to describe the concept called forever?

I just see it as an indefinite time.

have you tried commuting? lrt/jeep/bus?

Yes!! In fact, during my third year in college, I spent the entire academic year going back and forth home and school. And I can honestly say I enjoyed it. I hate being still, I've always loved moving.

I hope he takes good care of you.

We're hoping for the same thing. (Almost)

Alam mo, corny ka talaga eh. Pero kasi maganda ka kaya na lang kami tumatawa. Hahahaha!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ANSAMA. :--((( FUNNY KO KAYAAAAAAA, minsan.

Kamukha mo si jessy mendiola!!

WaAaaAaa, she's really pretty. Huhu, thank you!

Why don't you make covers anymore? :(

It's kind of tedious, to be honest. And I haven't had the luxury of time recently. Haha, but I still sing... in the shower.

Wala na ko aabangan sa AB. :( Pero congrats!

Awww, me too!!!!! But UST never runs out. Oh, and thank you so much!! :')

ang ganda mo pala infairness...natulala ako ng makita kita.alam mo yung feeling nasabi ko lang SHIT MAGANDA TALAGA SYA!

WaaaAaAaaAaaa, I'm just alright. Huhu, thank you!! *u* Wish we were able to talk, or something.

magaaral ka pa ulit...kase mamimiss kita😊😊😊

Awwww. :-( I'm pretty sure we'll cross paths again! And I'll most probably miss you too.

Dean's lister ka?

Inconsistently.

It's weird how you're shy but most people know you?

I still get some social anxiety trynna get in crowds. But as for person to person encounters, I think I do quite fine.

Miss you too, Pun 💓 We should've gone together! But I didn't know there was a party in the first place tho #IntrovertProbs :-/ HAHA Rona

Awww, we should definitely hang out. And you promised me after thesis!!! BEESH WHERE YOU NOW.

You smoke ba?

Saks lang HAHAHAHAHA

do you shave/wax your legs?

no lol Idk, I don't have very thin to non-existent hair on my legs.

Kamusta na si Tan? Hahahaha

Diko na alam sainyo b3h HAHAHAHAHAHA :(((

Abot hanggang LM beauty mo 😍 Rona

HAHAHAHAHAHAHA, hindi talaga. :( Trip lang nila yun. Miss you, bacon! ❤️ Was hoping you were there at the party too.

Grabe kayo porket maganda tinatawanan na lang pag may nagkakacrush sainyo. Hahaha

Noooo, hahahahaha. I laughed because they were probably just messing around, like they always do. I have a lot of friends from LM. They're pretty funny. =))

Loading…

Ask @screamheylian:

About ✧・゚: * L I A N ✧・゚:*:

I am just one of those graves pretty girls make. IG: screamheylian

South x

IG: lian_du