Sebastian Kowalczyk @sebastiankowalczyk
Sebastian Kowalczyk @sebastiankowalczyk
Piekary Ślaskie
"Wiara pozwala widzieć dalej niż widza oczy"
Make a gift

You have to login to ask this user a question.

RSS Report answers
#Obs. Dlaczego słowo ,,przyjaciel" traci na wartości?  † ѕα∂ †
Tacy ludzie się stają ... fałszywi ;))) /‎@KingaTojza
13 people like this
Branoc. :3  HASH ♋
Dobry ;D !
12 people like this
W11 do 007 Nowa odpowiedź ODBJUR XD <3  ❃a pralka amzialka ✿
Zgłaszam się ;D /‎@KingaTojza
16 people like this
──────────▄████▄─▄████▄────────── ─────────▐▀████████████▌───────── ─────────▐█▄▓██████████▌───────── ──────────▀███████████▀────────── ────────────▀███████▀──────────── ──────────────▀███▀──────────────  ♥ ∂σℓℓу ♥
Łoołoołoo ile miłości <3 ;D !
20 people like this
Seba kiedy się widzimy?:p Jestem z okolic Bydgoszczy:)  San_dra
Pewnie chodzi o warsztaty, do Patrycji pisz w tej sprawie ;) /‎@fejmii
24 people like this
No wiec ten, dziś są Twoje urodziny, życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji starości i ogólnie wszystkiego co najlepsze, Spełnienia wszystkich Twoich marzeń.! Fajnej dziewczyny ,sukcesów , rób to co kochasz i tyle w temacie! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! <3 :)  #K Vikuuuu_
kochani :)) /‎@fejmii
41 people like this
To Seba w reklamie top model?  Klaudia
Tak :) /‎@fejmii
38 people like this
Spełnienia marzeń ! <3 ;))  ❄️ #N #RZ #NW Klaudynaaa εїз
Dziękuję wszystkim w imieniu Seby, nie dam rady odpowiedzieć na wszystkie podobne życzenia, więc dziękuję ogólnie ;)
Za anonimowy prezent z liczbą '18' też, haha. Sebastian od 3 lat nic się nie starzeję widze. ;d /‎@fejmii
33 people like this
100 lat , 100 lat <3  #NC Bania ♥
Dziękuję Wszystkim w imieniu Sebastiana :) <3 /‎@fejmii
35 people like this
Co dziś będziesz robić ? =)  ¢нσ∂иιкσωу ωιℓк. #JM
Seba to będzie świętował urodzinki! ^^ /‎@KingaTojza
28 people like this
~Do obserwujących~ Sprawdzasz czasem swój horoskop ? ♣  Prince♡
Tak ;> /‎@KingaTojza
25 people like this
jeszcze raz najlepszego i dalszej kariery. <3 zmień opis:)  †księżniczka†
<33! Zmieniony! :D /‎@KingaTojza
23 people like this
Skoczył(a)byś na bungee?  кѕιężиι¢zкα ωłαѕиєנ вαנкι
Tak! Taka adrenalinka :D ! /‎@KingaTojza
22 people like this
Fajne dziary masz na rence  martyna piechowiak
rence (*) /‎@fejmii
27 people like this
ile masz pytań w skrzynce? =D  #DBL #W #JM #NC Justyna
2108 .__. /‎@fejmii
23 people like this
Haha... Widziałam Cię w reklamie i takie: Sebastian? O.o ^_^  ♕K ♥ Anka ♥
;-)
23 people like this
Spotkałaś spotkałes kiedyś jakąś sławną osobę?  кѕιężиι¢zкα ωłαѕиєנ вαנкι
tak /‎@fejmii
23 people like this
jaki film polecasz? ;)  ♐AJP㋡ Kosogłos #GNMZ #PLNY
"Zbaw nas ode złego" /‎@fejmii
25 people like this
SAM SEBASTIAN POWIEDZIAL ŻE JEST STATYSTA W REKLAMIE A TY ROBISZ Z NIEGO NIEWIADOMO KOGO I SIE WYMĄDRZASZ Z MYSLA ZE WIESZ O NIM WSZYSTKO
tak właśnie (y) /‎@fejmii
29 people like this
Poszedles do Top Model? Czy bd prowadzącym?  Kingullla ;3
Będzie uczestnikiem /‎@fejmii
33 people like this
Miłego =) Chciał/a byś coś zmienić?  Własność
Nawzajem ;) tak. /‎@KingaTojza
24 people like this
Co będziesz robić w TOP MODEL? :3  #RR Wercia +.+
A jak myślisz co sie robi w top model? :_: /‎@KingaTojza
29 people like this
wstaw swoje zdjecie =)  #DBL #W #JM #NC Justyna
<3 !
wstaw swoje zdjecie =)
48 people like this
Czy Sebastian poszedł do Top Model ? :))))))  #PLNY #DBL #ZBL #DN smaaajl
Tak ;)) /‎@KingaTojza
31 people like this
SI EN ESTOS MOMENTOS ME TUVIERAS DE FRENTE QUE SERIA LO PRIMERO K ME DIRIAS
Taak, tak. ;___; /‎@KingaTojza
21 people like this