Cuma Salman @secaatkoliq
Cuma Salman @secaatkoliq
Yaşım 16 :) 175 Boyundayım :) 10. Sınıfa gidiyorum. :) Gaziantepliyim :) Eğlenmeyi ve Gezmeyi Çok Severim..KİTAP OKUMAM :)) GALATASARAY benim Herşeyimdir... <3 Renkli gözlü değilim,gamzem de yok. Keyfin bilir istersen seversin.. :)
Make a gift
Soru sorarmısın Canımm :) ♥
RSS Report answers
haticeye mi ?
Yok babani :D xd
haticeyi seviyor musun daha ?
Xd :D ölüyorum lan .d
Melikeyle hala küsmüsünüz ?
Baristik qeqo xd :P
ne yani nisa ve haticeyle ckmaktan pisman oladn mı ?
Pişmanlık değilde .d nebilym kizdim kendime ciktgm icin onlarla .d
Pişman oldugun neleer var
Yaptigm hiçbişeyden pisman olmam ben.
sevymusun onları
Zaaaaa :D
nidaaa hatice :D
Ee napim ?
sevgi ogulkanmış ?
Bi ara kardes gbiydik. Aramz iyiydi . Smdi kusuz oyle yanii
Şu anda buzdolabının içindeki en garip şey ne?
Donmus sebzeler :D
Melike başbenzer ?
Kardestik. Iyiydi aramiz smdi knsmyrz öyle yani.
iPhone için Ask.fm uygulaman yüklü mü?
iphonum yk keke ya :(
Para ödemek zorunda olmaktan nefret ettiğin bir şey nedir?
Fotokopi paraları :D
‎@mirahayal soru + takip ? ♥
siyeeeeeeeeeeeeeee :D :D
Hatice teke ?
SİKTİR ET.
Cok tatlisin :) ♥
<3 teşekkür ederim anonımmcikm :)
Ayni okuldayiz seni hep görüyorum cok beğeniyorum :) benim ol istiyorum ama çekiniyorum yok dersen diye :(
:) sen gel de bi terslemem korkma :D
geçmiş oLsun..
O niye ?
Hiç başın polisle derde girdi mi?
Evet 1 kele .d
1 person likes this
Evet sende kardeşlerin bitanesisin :) Oy sen hastaneye gitmssn yoksa yanına geldım yoktun gecms olsun :) <3  Mlk bşbnzr
Dogum gunumde hasta olmakta varmis knkha .d.d.dd. tesekkur ederimmm :) <3
3 people like this
Salak tabiki ben :D <3 :P  Mlk bşbnzr
Oys :) cansin lan sen <3 kardeslerin bitanesi :) iyiki tanistik melogcumm :) <3
3 people like this
Hediye gönderen teşekkür ederim :) ♥
Kim gönderdi acaba :) ♥
2 people like this
Ukala :D Doğum günün kutlu olsun iyiki dogdun iyiki varsın kardeşimm :D <3  Mlk bşbnzr
Oy canim :) teşekkür ederim melogcum sende iyiki varsın iyiki tanistik <3
2 people like this
Melike ?
Profilimde ver bak ordan knkaaa .d ;)
2 people like this
Öhö öhö :D Ya şey senide iyiki annen dogurmuş ya annene selamlar :D Sende benim için çok degerlisinnn :D Kimse yerini tutamaz bunu bil iyiki varsın iyiki yanımdasın ben hep okulda sana sahip çıkıcam :P Sana helvada yapcam Salak :D Herneyse çok konusmum seviliyosun kardeşim ukala pikachu :D <3  Mlk bşbnzr
Cansin caaaaaannn <3 kankhaaaa :P
4 people like this
Melike başbenzer uzunn ?
Nasil anlatsamki .d bu kiz coooooook degerli benim icin sayili kisilerden. Kotu günümde hep yanimdaydi iyiki var iyiki dogurmus annesi :D bu kizin helva sözü var bize hala yapmadı-,- okulda bana sahip cikmasi bile mutluluk :P of mutlulugun icin elimden geleni yaparım :) cok seviliyo soylersiniz :) meloggg pikachuuuu :) <3
4 people like this