seher tuncel @sehertncl
BAKLAVALI ERKEKLER CANDIR <33333333333333
RSS Report answers
şimdiye kadar kaç kişiyle çıktın ?
İşsizler gibi onumu sayıyım amk
1 person likes this
İtiraf ?
Anlamadım
uzun mesaj okumayı mı seversin kısa mesajımı ? :)
Uzun
1 person likes this
ya sen bu devirde aşk denen şeye inanılabilceğini düşünüomusun ?:)
Aşk falan yalan amk yok öyle bir şey
sence artık kış geldimi yaa :( ? hava çok soğudu sanki :S ?
Aynen yaaa
sevgilin en çok kaç yaşında olmalı ? (bu dalga geçme sorusun değil ciddi cevap almayı umuyorum ;) )
En çok 18 yani :D
Fotoğraf atsanaağğğğ :))))
Fotoğraf atsanaağğğğ :))))
birini seçecek olsan hangisini seçerdin :) ? aşk ? para ? ;)
Aşk karın doyurmuyo amk asdfgh :Dd
1 person likes this
sevgilin var mı ?
Ahahaha ahahaha hayır :Ddd
1 person likes this
çevrende yerinde olmak isteyeceğin kıskandığın biri var mı ?
Hayır
şiir severmisin :) ?
Çoook okumayıda severim
1 person likes this
ne tarz filmler izlemeyi seversin :)
Romantik, komedi :Ddf
ofsayt nedir açıklayınız :D ?
Banane amk asdfg
yaşadığın semt neresi ? ve yaşadığın yeri seviyomusun ? :)
Büyükçekmece sevilmez mi???
ne tür müzik dinlersin en çok kimi dinlersin ?
Yabancı Pop türkçe Pop aslında kulağıma gelen her müziği severim en çok dinlediğim sanatçı yok ama şarkı var asdfg :Dd
ben geceyi mesken tutup gizlendim sokaklara. istanbul öyle bir şehirki, her sokağında bir sırrım ve bir anım var. içinde sende varsın çoğu zaman gecenin sabahı bulabildiği anlarda. ve bir ben var bendn içrde ama sendn ibaret! ve birde sen var aklımda ve uykuları unutturup günaydın dediğim sabhlarda.
--
çok atarlı giderli ama çekici bi kızsın ;) kaç yaşındasın :)
Sağol :Dd 17
düşmanım dediğin kimse varmı çevrende ?
Çok yani çekrmeyen çok xdd
makyaj yapmayı seviyomusun ?
Fazla değil doğal olmayı seviyorum genelde asdfg ::Dd
En sevdiğiniz parçalar listesindeki ilk üç şarkı hangileri?
Rekor nerdesin aşkım wiggle Wiggle asdfgh :Ddd
sevgilin tarafından hiç aldatıldın mı yada sevgilini hiç aldattın mı ?
Aldatılmadım aldatmadım
İnstagram adını ver
SEHERTUNCEL
batıl inançların varmı ? her hangi bi korkun varmı ? :) fala büyüye inanırmısın ? :) hayatına sen mi yön verirsin yada kader diyip geçermisin :) ?
Batıl inançlarım yok, korkum yani vardır illaki, hayatıma yeri gelince kader der geçerim :Dd
Bir insanı ne güçlü yapar?
Her şeye rağmen dimdik ayakta kalmak
o zaman sen kaybedersin
Benim kaybedecek hiçbir şeyim yok