Bana soru sor
RSS Report answers
Uzaylılara inanır mısın?
yok
slm
slm
Sıcakla mı yoksa soğukla mı aran daha iyidir?
:\
2 people like this
Görme yeteneğin ne kadar iyi?
çok
En sık telefon görüşmesi yaptığın kişi kimdir?
:\
say işte en değerli onlarını
saymıyorumm
Merhaba tatlı kardeşim yalakalık yapmıyorum senden 10-15 tane yanıtımı beğenmeni rica edicektim iddaya filan girmedim sadece rica ediyorum vaktini aldıysam kusura bakma İstemiosanda canın sağolsun :)  GÖZTEPELİ
anladıkk
Merhaba tatlı kardeşim yalakalık yapmıyorum senden 10-15 tane yanıtımı beğenmeni rica edicektim iddaya filan girmedim sadece rica ediyorum vaktini aldıysam kusura bakma İstemiosanda canın sağolsun :)  GÖZTEPELİ
hmm
en iyi arkadaşların?
oooo büsürü hangisini sayayım
Uzaylılara inanır mısın?
yookkk
Yaşadığın şehre turistleri çeken nedir?
hiçbirşey
Bugün yapmayı unuttuğun şey nedir?
---
Uçak yolculuklarından korkar mısın?
yokkk
Gündüzü mü yoksa geceyi mi daha çok tercih edersin?
gündüz
1 person likes this
Hayattaki 1 numaralı kuralın nedir?
-------
1 person likes this
sevgilin var mı?
sanane
1 person likes this
Popiler olmak istermiydin?
evt
1 person likes this
O olmadan yaşayamayacağın şey??
annem
1 person likes this
Popiler olmak senin için ne anlama geliyor?????
hiçbianlamaaa
1 person likes this
Hangi ünlü kişiyi tanımak istersin::.)
Bridgit Mendler
4 people like this
Bugün en çok ihtiyacın olduğu şey?
hiçbirşeyyyy
1 person likes this
tanıdığın en salak kişi
----
Kaç yaşına kadar yaşamak istersin NEDEN?
100
1 person likes this
Kendini 10 sene sonra nerede görüyorsun?
zievede
1 person likes this