ѕнαzℓєєη ツ @shazleen
mari tanya saya ~
RSS Report answers
Describe ‎@anisfadzrina pls
tinggi , lawa , baik tp sombong sikit :p heeee
ada adik or kakak angkat tak ? :)
adik angkat ramai haha , tp kakak angkat takde lagi kuikui
Jika anda melihat seseorang sedang mencuri barang di kedai, apakah yang kamu lakukan?
jerit *woi pencuri* pastu flying kick dia kuikui
Apa yang kamu ingin tahu tentang masa depan?
jodoh xD wkwkwkwk -_- bye
Apa yang kamu rasa masalah terbesar yang dihadapi oleh remaja ketika ini?
ponteng ~
Berapakah ketinggian kamu?
160 =3
Apa yang kamu suka lakukan semasa hari hujan?
tidur ~
Adakah kamu rajin atau malas?
ada masanya rajin , ada masanya malas . haaaa dua dua :p
Siapakah guru kegemaran kamu?
tiada siapa K
Berapa banyak sms yang kamu hantar sehari?
em maybe beratus ratus kot hahahaha
nik/17/slngr  THE ADICTS
ntky nik :)
Adakah kamu lebih pandai bercakap atau mendengar?
dua dua -.-
intro?  THE ADICTS
leen 15 puchong , hby ?
Apa yang kamu inginkan sekarang?
money =3 haha
hi  THE ADICTS
haiiiiiiiii :))
Apakah perisa ais krim kegemaran kamu?
semestinya chocolate =3
What is the most important thing in a relationship?
jujur & setia xD
amirul asyarf tu form sme ngan kau ke ? :O :)
tak . aku muda sikit cewahhhh ~
will you be mine??  
-.-
tadi lpk dkt flat A26 kan? sombong plak die tadi :P
mana ada sombong :/ btw siapaa ni ?
tinggal kat puchong mana dik?
puchong permai je :) hby ?
assalamualaikum..hari ni shaz nak bagi tips sikit tau Kalau lelaki cuba nk sentuh anda perempuan. Anda cuba penalti kat telor dia sekali. InsyaAllah, besok dia takkan muncul depan muka awk lagi.selamat mencuba  
hahaha lol .
follow me back :)
apa nama ?
1 person likes this
Where do you live?
puchong , lol
singel ke taken .?
takenn :)