aleen
Latest answers

hi aleen

hai stranger

View more

desc ur crush, be sporting please ~ :D

............................

View more

Describe @anisfadzrina pls

tinggi , lawa , baik tp sombong sikit :p heeee

View more

ada adik or kakak angkat tak ? :)

adik angkat ramai haha , tp kakak angkat takde lagi kuikui

View more

Jika anda melihat seseorang sedang mencuri barang di kedai, apakah yang kamu lakukan?

jerit *woi pencuri* pastu flying kick dia kuikui

View more

Apa yang kamu ingin tahu tentang masa depan?

jodoh xD wkwkwkwk -_- bye

View more

Apa yang kamu rasa masalah terbesar yang dihadapi oleh remaja ketika ini?

ponteng ~

View more

Berapakah ketinggian kamu?

160 =3

View more

Apa yang kamu suka lakukan semasa hari hujan?

tidur ~

View more

Adakah kamu rajin atau malas?

ada masanya rajin , ada masanya malas . haaaa dua dua :p

View more

Siapakah guru kegemaran kamu?

tiada siapa K

View more

Berapa banyak sms yang kamu hantar sehari?

em maybe beratus ratus kot hahahaha

View more

Adakah kamu lebih pandai bercakap atau mendengar?

dua dua -.-

View more

intro?

THE EXPLOITED

leen 15 puchong , hby ?

View more

Apa yang kamu inginkan sekarang?

money =3 haha

View more

Apakah perisa ais krim kegemaran kamu?

semestinya chocolate =3

View more

What is the most important thing in a relationship?

jujur & setia xD

View more

amirul asyarf tu form sme ngan kau ke ? :O :)

tak . aku muda sikit cewahhhh ~

View more

will you be mine??

MJ

-.-

View more

tadi lpk dkt flat A26 kan? sombong plak die tadi :P

mana ada sombong :/ btw siapaa ni ?

View more

tinggal kat puchong mana dik?

puchong permai je :) hby ?

View more

assalamualaikum..hari ni shaz nak bagi tips sikit tau Kalau lelaki cuba nk sentuh anda perempuan. Anda cuba penalti kat telor dia sekali. InsyaAllah, besok dia takkan muncul depan muka awk lagi.selamat mencuba

MJ

hahaha lol .

View more

follow me back :)

apa nama ?

View more

Loading…

Ask @shazleen:

About aleen:

nrshzlnn_

puchong