Muhd Hanif @shimokihanno97
shhh and think.
RSS answers
target utk 3 mac ni ?
Lulus.
Y.Y
"aku tahu aku buat macam mana"
1 person likes this
cmne nk unblock org kt fb?
Reti block mesti reti unblock. Cer cek kat setting. Dia ada senarai org yg dah kita block.
Kau accept call dq ak gayah ?
accept.
bila kita tersilap langkah terbabas sikit orang kata kita ni "nampak je baik rupanya bajet" "nampak je mcm bdak agama" .hakikatnya mereka hanya nampak bukan merasai apa yang kita rasa .tapi janganlah jadikan itu alasan untuk menutup menolak dan melawan nasihat yang org sekeliling berikan :) *smile*
:)
mula buat benda baik dengan terpaksa .lama2 akan jadi biasa .macam tu juga dengan taat ibu bapa .elak jadi derhaka .kutip berkat yg ada dalam setiap perkara yang mereka minta .tidak melawan kehendak mereka dalam hati mahupun muka .yakinlah di setiap perkara tercatat hikmah-Nya :)
:)
apa yang ko paling kesal setakat beberapa hari dalam 2015 ni?
kesal? hmm tak de modal tasmik kut. haha
ni hanif hadri ke ?
tak. ni hanif supirno.
1 person likes this
assalamualaikum sahabat
waalaikumussalam sahabat.
happy birthday may Allah bless
fyi my birthday is 9 days later, not 9 days ago. haha. tq :)) may Allah bless u too.
siapa rogayah?
jiran adibahnoorisyakumaladevi.
5 people like this
"jadilah pemaaf dan suruhlah orang mengerjakan yang makruf,serta jangan pedulikan orang-orang yang bodoh" (al-A'raf,199)
:)
1 person likes this
Rate your dancing skills from 1 (worst) to 10 (best)
7
1 person likes this
awak!  Dolph
siapakkau?
1 person likes this
ok done for this time.nnti ada masa ko lak share ngn smua orang hadith,quran or any reminders.sorry penuhkan answer kau :)
:)
1 person likes this
"Dan janganlah kau mengatakan terhadap sesuatu "aku pasti melakukan itu besok pagi" kecuali(dengan mengatakan) "insha Allah" .dan ingatlah kepada tuhanmu apabila engkau lupa dan katakanlah "mudah mudahan Tuhanku memberi petunjuk kepadaku agar aku lebih dekat(kebenarannya) daripada ini" (al-kahfi,23-
:)
Aishah R.A meriwayatkan "aku betanyakan kpd Rasulullah tentang orang yang menjeling kesana ke mari dalam solatnya" Nabi menjawab "Dengan cara itulah syaitan mencuri solat sesorang tersebut" (HR Bukhari)
:)
barangsiapa yang memperlihatkan perbuatan baik kerana ingin dipuji maka hari kiamat kelak Allah akan memalukannya dengan keburukannya (HR bukhari)
:)
sebaik2 orang islam adalah orang islam yang menjaga orang islam yang lain dari bahaya lidah dan tangannya (mafhum HR muslim)
:)
Mana rogayah? Mana abon?
Tanah Perkuburan Wilayah Persekutuan Labuan
2 people like this
diskerib me?
x mahu
nep
apaan?
Aku rindu drama rogayah dam abon
dam ular barangkali :p
aku david, jgn kau penah lupak aku
siapak david? hensem tidak? dikepalak ku ini rasanya suma david yg ku knal sumanya hitam.
1 person likes this
graduan rogayah
siapak kau? beranik skalik ko mention2 rogayah!
2 people like this
pubic hair terus
haha kotor sgt pemikiran. graduan dari mana ni? ayyyyo.