hanno
Latest answers

Hai kekek

hai nur

View more

kalau gi doktor pun dia akan ambik darah je kan ?

tak tahu

View more

adakah badan aku tak berfungsi dgn baik atau apa?

mungkin.

View more

haha, tapi satu je aku takut, kalau tetibe drastik makan banyak, nanti demam

demam? alolo. syian.

View more

ye, tak selesa la bila terlampau kenyang, kat rumah takde makanan, pastu mak abah gi keluar beli, dorang balik lambat, aku dah lapar, kau paham kan kalau kat kedai dia bagi banyak, pastu aku pun melahap, akhirnya sedih.

yup. usai makan, rasa ngantuk. maka baringlah maka tidurlah maka buncitlah sekalian badan. huhu.

View more

sedih tak bila kenyang?

sedih. sbb akan rasa ngantuk dan malas nak buat kerja.

View more

tngk tu hanno sentiasa down to earth mana org x adore hmm

ehh. jgnlah cemnik. semua org adorable.

😳😳😳

View more

harini cuti

hari ni last cuti mid sem. esok sekolah balik. huhu

View more

tapi aku tk mcm hanep, pergi mana2, org adore

mana ada.
-.-

hidup aku penuh onak dan duri, takde siapa yg tahu.

View more

aku rasa dorang cam elak drpd aku je, pastu dtg bila nak sesuatu

buat cam biasa je. cari org yg x mcm diorg.

View more

by everyone

nope. i want u 😳

to be happy.

View more

I'm feeling unwanted

by who?

View more

uih nep, smpai malam ke kdi

yup. ni baru habis. haha

View more

malu bertnya sesat jalan

sesat jalan, tanya org. jgn syok sendiri huhu. jgn sesatkan org. jgn kafirkan org. tibah.

View more

eh hanep, tk pergi kdi ke

pergi lah. ni mesti sakinah en? kau mana?

View more

sapa abon?

ehh. tanya pulak.

View more

abon x bermadu dh?

i dah move on dari abon. so x tahu. sorry.

View more

apa kabar abon?

kabar baik, luar biasa, aaa yes.

View more

pernah main yoyo ?

waktu kcik2

View more

PAP of your Valentine?

say no valentine.

View more

Seems like your blog is open to invited readers only

yup. because it is so ugly right now. under maintenance. sorry for any inconvenience.

View more

hanno is in love with merzia?

not yet. haha

View more

Loading…

Ask @shimokihanno97:

About hanno:

mujahadah memijak nafsu.

http://www.facebook.com/hanifsupirno