hi aboon

haluu.

Hai kekek

hai nur

kalau gi doktor pun dia akan ambik darah je kan ?

tak tahu

adakah badan aku tak berfungsi dgn baik atau apa?

mungkin.

haha, tapi satu je aku takut, kalau tetibe drastik makan banyak, nanti demam

demam? alolo. syian.

ye, tak selesa la bila terlampau kenyang, kat rumah takde makanan, pastu mak abah gi keluar beli, dorang balik lambat, aku dah lapar, kau paham kan kalau kat kedai dia bagi banyak, pastu aku pun melahap, akhirnya sedih.

yup. usai makan, rasa ngantuk. maka baringlah maka tidurlah maka buncitlah sekalian badan. huhu.

sedih tak bila kenyang?

sedih. sbb akan rasa ngantuk dan malas nak buat kerja.

tngk tu hanno sentiasa down to earth mana org x adore hmm

ehh. jgnlah cemnik. semua org adorable.

😳😳😳

harini cuti

hari ni last cuti mid sem. esok sekolah balik. huhu

tapi aku tk mcm hanep, pergi mana2, org adore

mana ada.
-.-

hidup aku penuh onak dan duri, takde siapa yg tahu.

aku rasa dorang cam elak drpd aku je, pastu dtg bila nak sesuatu

buat cam biasa je. cari org yg x mcm diorg.

by everyone

nope. i want u 😳

to be happy.

I'm feeling unwanted

by who?

uih nep, smpai malam ke kdi

yup. ni baru habis. haha

malu bertnya sesat jalan

sesat jalan, tanya org. jgn syok sendiri huhu. jgn sesatkan org. jgn kafirkan org. tibah.

eh hanep, tk pergi kdi ke

pergi lah. ni mesti sakinah en? kau mana?

sapa abon?

ehh. tanya pulak.

abon x bermadu dh?

i dah move on dari abon. so x tahu. sorry.

apa kabar abon?

kabar baik, luar biasa, aaa yes.

lapar ?

kenyang

pernah main yoyo ?

waktu kcik2

PAP of your Valentine?

say no valentine.

Seems like your blog is open to invited readers only

yup. because it is so ugly right now. under maintenance. sorry for any inconvenience.

hanno is in love with merzia?

not yet. haha

Loading…

Ask @shimokihanno97:

About hanno:

mujahadah memijak nafsu.

http://www.facebook.com/hanifsupirno