sinan atam @sinanatam
sinan atam @sinanatam
burdur
İnsanlar sürekli konuşur, konuşur. Benim görevim ise onları umursamamak. http://youtu.be/ChNuorTH6-c?t=37s -http://ask.fm/sinanatam/follow
http://www.facebook.com/sinan.atam
0554 446 80 26 WhatsApp mesaj atın konuşalım ;)
▲ ▲
[◕.◕]
/)__)
-"--"
Make a gift
my Life
RSS Report answers
Hüseyin faruk yiğit ?
Deli kardeşim benim :*
2 people like this
bir günde kaç soru geliyo ?
Değişiyor ya bir çok geliyor ama çoğunu cevaplamiyorum.
arkadaşlarından bildiklerin kimi seviyo saysana ?
Valla arkadaşlarımın çoğu benim kafadan kimseyi sevmiyorlar :D
Foto ? :)
şimdi çektim :D
Foto ? :)
Iyi geceler :)
iyi geceler :)
4 people like this
Şefika altıok
iyidir :D
3 people like this
Rana özkan
konuşlugumuz yok
2 people like this
Duygu akar
Kardeş 15 :D
2 people like this
Ebrar seven
kardeşim :D
2 people like this
İrem eylül
iyidir :)
2 people like this
Nerede kitap okumaktan hoşlanırsın?
gece karanlıgında deniz kıyısında ve tek başına okumak gibisi var mıdır ya
sen bizim eve aksam yemegine gelsene yaa tatli niyetine seni yerizzz ;)
Oldu baban yerde nasıl yer orasını bilemicem :D
sevdiğin bir söz
insanlar aşk değil ki yürür ve giderler...
1 person likes this
okula gitmeme qeyff ve ben daha yeni uyandım sadsF:SdF  Zeynep †▲♛
sana günaydın o zaman :D
2 people like this
en sevdiğin şarkı
TALADRO-Deşarj serisi
2 people like this
sen hep o tatlı gülüsünle gül ki ağlatmaya kıyamasınlar seni :-D
Bana gülmek yakışmıyor malesef :D
2 people like this
Şeref ask alsın
tmm :D
1 person likes this
sinan okul nasıl gidiyor ??
normal idare eder :)
6 people like this
bi dikkat et bakalim belki goz goze geliriz falann :))
Tmm dır bi bakalım :D
4 people like this
sinan saglik meslektekii kizlarr nasill :) ??
Bilmem fazla dikkat etmedim :D
1 person likes this
Sonunda soru sorucak birini buldum :)
Ne güzel :D
1 person likes this
Hangi kişisel özelliğe en fazla hayranlık duyarsın?
Hic bir yerime hayranlık duymam
1 person likes this
yeni okulda guzel kiz var mı
Tek tük var
1 person likes this
nerede buluştular
Gazi
1 person likes this
Tüm okula gidecek kardeşlerime başarılı bir yıl dileğimle :))  ♛ Öm Ür ♛ ♥
İnslh kardesim
1 person likes this