☆AnotheR☆ @snickers6669
☆AnotheR☆ @snickers6669
`Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny ~$n!¢K€r$ ---> ‎@NeverMeetVorMe ‎@Niemogecipomocbotrzymamkredens ‎@Julczi0519 ‎@misjak ‎@xToster ‎@Judii56 ‎@Gogo1986 ‎@Dominikaforeveralone
NIE.
RSS Answers
<3  Na kolana suko.
(':
<3
21 people like this
Nie ma kotów, są tylko ośmiornice
Kotek prosi o Lajka + powysyłasz znajomym ? :D --------> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1810042765888028&set=gm.794984137264182&type=1&theater
20 people like this
Napisz Fakty o Sobie tyle ile Masz lat :P.
3. Cheap awesome foood
Napisz Fakty o Sobie tyle ile Masz lat :P.
24 people like this
Ale ja też chce jednorożca :'(  † I'm a dreamer †
Podziele sie z Tobą :* ^^ ..jak go dostane xd
23 people like this
PIKA ? PIKA PIKA :D  #N ♕K Wiczi - Julczi ✿
;-; pika pika Pikachu Xd
PIKA ? PIKA PIKA :D
24 people like this
Witam i o zdrowie pytam, kochana foczko ♥  † I'm a dreamer †
Dzień dobry :D uszczęśliw mnie plsss xd ♥
Witam i o zdrowie pytam, kochana foczko ♥
23 people like this
wiersz na polski mamy :C
wiersz na polski mamy :C
15 people like this
bang
Au... Flop?
17 people like this
lel lel za kilka godzin będę jaja święcić hehe
XD tylko nie zaśnij
13 people like this
no myśle ❤
Huhu ♥
10 people like this
ty weś mnie lepiej popytaj a nie :3
No ok, jak już tak prosisz
7 people like this
ej no dobra no :p
Ej no dzięki no :D
Ejmen.
5 people like this
tyy spać a nie internety xd
Ciii.. jeszcze pinć minut
4 people like this
hey Ala :D
Witaj Julajdo :D
8 people like this
Co masz?
Samare ._.
Co masz?
11 people like this
Hej :* Dasz kilka like? ( Jeśli Ci się coś spodoba :) Fajny avek i dlatego obserwuję :3 I bardzo przepraszam za spam. :)  #DBL ♥ иιєρσωтαяzαℓиα. ♥
A ja bym chciała takie właśnie :vv
Hej :* Dasz kilka like? ( Jeśli Ci się coś spodoba :) Fajny avek i dlatego obserwuję :3 I bardzo przepraszam za spam. :)
12 people like this
Wszystkiego Najlepszego z Okazji Dnia Kobiet :)
Dziękuję :D :)
Mniam ._.
Wszystkiego Najlepszego z Okazji Dnia Kobiet :)
19 people like this
Fajny Avek , Obserwuje zaobserwujesz , polajkujesz troche ?
Serio? ._.
Fajny Avek , Obserwuje zaobserwujesz , polajkujesz troche ?
14 people like this
Obserwuje :) ty tez obserwuj ? :) <3  #Soner Işık ✔
._.
Obserwuje :) ty tez obserwuj ? :) <3
14 people like this
Masz piękne oczka, co ty od nich chcesz!? :o  † I'm a dreamer †
Żółte XD Chyba to :o
11 people like this
Obserwuje <3  Weronika Ostrowska
Obserwuje <3
15 people like this
Fakty, prosze :D  † I'm a dreamer †
Oł em dżi xd
1. Doczka
2. Foczka XD
3. Zataczamy się
4. Widziałaś moje widełełka xd
5. Moje misie też XD
6. Twoje widełełko też widziałam
7. Ale Ty moich więcej :D
8. Znamy się od...
9. Hmmm...
10. Tak właśnie xd
11. Poznałyśmy się na ask'u (y) :D
12. Takie szczęście
13. Pisałyśmy czasami
14. I
15. No...
16. Zapomniałam ..xd
17. Jestem oznaczona na Twoim profilowym
18. Wooooooooooooooooooow :D
19. Jesteś starsza
20. Ale ciiiiii
21. Układamy fantastyczne wierszyki xd
22. Igrzyska Śmierci, tak tak ♥
23. Miałaś problem z profilowym na fb xd
24. Wcale się nie śmiałam, nieeee
25. Nie myśl tak xd
26. Wgl nie myśl XD
27. To nam wychodzi znakomicie :D
28. Szczególnie w foczym stanie :vv
29. Nie mam Twojego zdjęcia!
30. No tylko jedno xd
31. Nie wstawiaj moich bo zabije :D
32. I tak ogólnie to przewidziałaś moją chorobe xd
33. Brawo XD
34. Foczy stan nananananana
35. Już późno, idź spać..
36. Jutro przecież szkoła :D:D Hueueueueu
Buziam XD :*
12 people like this
98,5 faktów o mnie - Brzoskwińka <3 :-V
Lalalalalalaaa
1. Ka
2. Be
3. Brzoskwininka
4. Ponczeg...
5. Bez ronczeg
5. Jestem Buła
6. Andrzej Buła
7. i spóła
8. GoAsia XD
9. Jutro piszesz sprawdzian mmmm
10. HeHeHe
11. Nie.
12. Chciałam napisać, ale nie tak dużo no ej no ej
13. Hej
14. Gej
15. Trudne Sprawy
16. Co
17. Śnieg
18. ._.
19. Emmmmm śliwka:)
20. Z papieru z papieru XD ._.
21. Tylko nie placz mi tuuu
22. Placz ._.
21. Edyta Ci wybaczy
23. Komary wędzą seerrr
24. Ser?...
25. RZUCAĆ SEEEEEEER!!!
26. Kup mi więcej biżuterii :vv
27. Reputacja wesołej dziewczynki!
28. Nie no, przegięłaś.
29. NoNoNo.
30. Kotałkeł pacza
31. Kotałkeła nie ma
32. Malka Cie lubi
33. Gryźć:)
34. Zez
35. Baby baby baby oouuuu
36. Take me to church:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
37. BOGUUUROOODZIIIIICAAAAA
38. Ale ja tak mówie? XD
39. ....
40. Tak ._.
41. Jednorożce <3
42. Ewryłer
43. Mam jeszcze w tym z telefonem XD
44. Nanananana rozumiesz.
45. Jestem w posiadaniu cienkopisu
46. Źle się z tym czuje ._.
47. O córuś, a ile Ty już masz lat? :D:D:D:D:D
48. SIEDEM.
49. XD
50. Looookiśś!!
51. 'Ale ja jestem normalna'
52. Gul gul gul XD
53. Aa
54. Be
55. Ce
56. Żet
57. Walentynki... mhm xd
58. Uroczo
59. Rozpraszasz mnie xd
60. Tak właśnie teraz xd
61. Nie pisz tak szybko no ._.
62. Bobzcnaps
63. Ytropotsaicnak
64. Patatatatataje
65. Pozdrawiam Jabuszko XD
666. Ach
67. Lakierów do paznokci wciąż mało ._.
68. Ale matowe mmmmmmmmmmmmm *-*
69. Gakhkaskdsadasklj... nie
70. Giń ziemniaku
71. Nie dzisiaj
72. B- |
73. A masz wszystkie oczy?
74. To do kieszeni!
75. Chowaj to
76. Już już
77. Poltare XD
78. Moge to wzionść?
79. Tak, możesz braść
80. XD
81. Lel
82. ...............'chcem' ...................................................................
83. Wesołego jajka
84. I smacznego Nowego Roku
85. PIKA PIKA
86. NAJN
87. BUKA nanananan
88. Każda Buka ma facebuka
89. Ale ja nic nie jem
90. Nieeee
91. Głodna jestem..._.
92. O a co masz?
93. A dasz?
94. Wiem, że dasz
95. Amam
96. Wilkołak
97. Toster \m/
98. Łiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
98,5.
98,5 faktów o mnie - Brzoskwińka <3 :-V
14 people like this
Need For Speed In Real Life ! Chcesz się pośmiać i zobaczeć nielegalne wyścigi na żywo .?! Zapraszam ! :D https://www.youtube.com/watch?v=r_S0UXQbgEU  Najlepsiaki
Najn najn :vv
13 people like this