Paulina Szymańska #psz #flame
Latest answers

Wesołych Swiąt :)

Pan i władca.~

Dziekuje i wam tez misiaczki :*

View more

Jesteś osobą otwartą czy raczej zamkniętą?

Otwarta:D

View more

A ja pamiętam twoje pierwsze nagranie tutaj jak zaspiewalas! A teraz juz taka sławna XD

Nie jestem slawna

View more

Czy w przyszłości chciałabyś wyprowadzić się z Polski?

Chyba tak

View more

Paulina czy masz dobre reacje z rodzicami? Lepszy masz kontakt z mamą czy z tatą?

Nie mam

View more

Pamiętam Cie za czasów 2013 na asku.. Wow,ale się rozwinęłaś,gratuluje!:)

Oj bardzo mi milo ale bardziej niestety stanelam w miejscu mam nadzieje ze 2017 bedzie z kopem!:*

View more

Jak wspominasz swoją maturę? Było ciężko, dużo czasu poświęciłaś nauce, coś Ci pomogło w przygotowaniu? Z perspektywy czasu było to dobre czy stresujące przeżycie?

Stres jak cholera i duzo nauki:( przez to zrobilam sobie przerwe w moim chyba najwazniejszym momencie w zyciu trudno no tak musialo byc :)

View more

Co to za urocze dzieciaczki co dodawalas z nimi snapy? ^^

Moi bracia:3

View more

Halo? Żyjesz?

Umarłam

View more

wyobrazasz sobie siebie w roli rodzica ?

Oczywiscie

View more

Co robisz na studiach? jak mniej więcej wyglądają twoje zajęcia?

Zapierdalam :/

View more

♥ Jakie jest Twoje podejście do osób homo/bi-seksualnych?

Takie jak do kazdego czlowieka :D

View more

Dlaczego zrezygnowałaś z tatuażu? bałaś się bólu?

Niee :/ mialam wtedy studia a myslalam ze uda mi sie zwolnic i musialam odwolac

View more

Co Cię wyróżnia na tle innych?

Jestem zjebana

View more

Lubisz pić herbate? czy wolisz kawe?

Chyba kawa

View more

Opisz swoje dzieciństwo

Bylo najwspanialsze

View more

Co myslisz co róznicy wieku w związku np1Olat??

Milosc to milosc

View more

Wyobraź sobie, że masz klona: co najpierw każesz mu zrobić?

Chodziz na wszystkie wyklady haha

View more

Jakie plany masz na weekend?

Jeszcze nie wiem ostatnio mam taki zapierdol na studiach ze jedyne o czym marze to spac caly dzien

View more

Czy chciałabyś zrobić sobie tatuaż?

Tak chce juz bylam umowiona i pdwolalam i kurwa co sie dzieje

View more

Jaki jest twój angielski?

W miare ahahah

View more

Czy według Ciebie warto iść na studia czy raczej jest to strata czasu ?

Strata czasu:D

View more

Co chcesz robić po studiach?

Spelniac marzenia

View more

Loading…

Ask @szymanskapaulina:

About Paulina Szymańska #psz #flame:

facebook | photoblog | instagram _____ _________________LINK DO FACEBOOKA już działa!____
ZAPRASZAM :)

Warszawa

https://www.facebook.com/401037293291593
__
www.paulonsss.photoblog.pl
__
http://instagram.com/paulonsss
__