gfhcdh . @tawariatkaa
nie decyduj w złości, nie obiecuj w szczęściu!
RSS Report answers
Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze? obserwuje<3 popytasz,jeśli nie pytałeś? :)  Adi
szczęście xd :D z płci żeńskiej jestem xddde
2 people like this
coooś by sie może jakoś wypilo z ‎@klaudiak5 :P
2 people like this
a czemuż nie jesteś z Ernestem??
bo nam sie nie układało ;) nie możesz na priv napisać? -_-
1 person likes this
O% - brzydki/a ;c 2O% - taki/a sobie .. 3O % - może byc . 4O% - ładny/a ;*<3 5O% - śliczny/a ; ) 6O% - piękny/a ;]] 7O% - brak słów ;< 8O% - brała/ł bym :* 9O% - przepiękny/a ♥ 1OO% - omomom <3 . Oceń mnie i wyślij to obserwowanym :d  Adi
xd
2 people like this
Wklej moje zdjęcie, które najbardziej Ci się podoba i zadaj to wszystkim obserwowanym ;3  Weraa:D
może nie to, ale niech będzie to xd :*
Wklej moje zdjęcie, które najbardziej Ci się podoba i zadaj to wszystkim obserwowanym ;3
6 people like this
szczery, zabawny and nie wiem xd
4 people like this
dziękuję i wzajemnie ;)
4 people like this
Cześć polajkujesz trochę ? :))  ☯ ☯☯ Kubuś ☯☯☯
nie! ;)
2 people like this
dłuższy spacer z psem -_-
3 people like this
po kilka like dla wszystkich z tej odp + obs?
oks
4 people like this
jak się trzymasz w pierwszym z pęciu dni szkoły? ;-; byle do piątku!!! <3  ☪☿☯✯☮☣☢ ₭єdαя Ã₭ɮαя ∞ ϟζ⁶♋⁹ζϟ™
ok
3 people like this
sądzę, że nie sądzę xd
3 people like this
wstawisz jakieś zdjęcie? swoje lub kogoś/czegoś innego a może gif? ;33  ☪☿☯✯☮☣☢ ₭єdαя Ã₭ɮαя ∞ ϟζ⁶♋⁹ζϟ™
hahah :* z ‎@klaudiak5
wstawisz jakieś zdjęcie? swoje lub kogoś/czegoś innego a może gif? ;33
4 people like this
jakich gatunków muzyki najchętniej słuchasz? dasz kilka ulubionych tracków? ;3  ☪☿☯✯☮☣☢ ₭єdαя Ã₭ɮαя ∞ ϟζ⁶♋⁹ζϟ™
disco polo z ‎@klaudiak5 <3
3 people like this
jakie masz zdanie o związkach tej samej płci?  ☪☿☯✯☮☣☢ ₭єdαя Ã₭ɮαя ∞ ϟζ⁶♋⁹ζϟ™
jak patrze sie na tych ludzi, jak sie np. całują to jest mi nie dobrze xd ale przeciwko temu nic nie mam, bo w życiu przecież liczy sie szczęście :PP
4 people like this
OBS// Ulubiona piosenka ? ;3  ►Game Over.#sl #PK #HV
nie mam ;/
3 people like this
Po 5 like dla pierwszych 5? :) + może obs niektórych?
ok
6 people like this
jakie plany na ten tydzień? ;3 jak się dzisiaj czujesz?? czego słuchasz?  ☪☿☯✯☮☣☢ ₭єdαя Ã₭ɮαя ∞ ϟζ⁶♋⁹ζϟ™
dom, po części szkoła xd, dwór. przeziębiona XD niczego :D
4 people like this
‎@MagdaAmlicka - Polajkuj jej z góry dzięki :)  nowy ask !!! @Rozmaitycytrus
nie -_-
3 people like this
zajebiście :D
7 people like this
25/25 lajk?  #1anonim
nie
6 people like this
Dasz 2 like oddam 4?  Natalia Kopeć ♥
masz :d ja nie chce :P
5 people like this