Tengku Natasya @TengkuNatasya
anything but describes haha
RSS Report answers
do you have a channel on dubtrack? you should make one so we can chill :P
I don't hahaha sorry! Not planning to, I might end up not posting anything ahah, but we can chill x
What's cool nowadays?
me, myself and I yay
describe from 2013 to 2014 panjang panjanggggg  {Afiqah}
pehhh hahaha, for kak afiqah boleh ah.
KAK AFIQAH YANG TERAMAT CHUMILZ HAHAHA hello! masa 2013 tak rapat sangat, entah sebab apa ah hahaha. First time cakap masa topaz kena halau gi table lain pastu kak afiqah duduk my table ayee. First impression of kak afiqah is betapa putihnya kak afiqah wooo. bestfriend kak nina hahaha. suara begitu lembut, sejuk hati dengar hahahhha. 2014, makin rapat bc dua dua cheer yay!! nanti tolong ajarkan balik ssp, okay? Dah lupa urghzzz. Pastu kamceng gila eh eh hahaha pastu penampilan amat kemas tahniah okay mari majukan cheer topaz 2014 sama sama okay wee {sorry ah kalau tak cukup panjang uhuhu}
1 person likes this
What color socks are you wearing right now?
I call it skin colour
What color socks are you wearing right now?
Oh okay. Have a great day!  Narisha
thank u narisha bby!
1 person likes this
Oh surprise ah ni haha  Narisha
not really, tak surprise pun. Cuma no one bothers to ask, camtu ah.
yelah tasya haha lol hard rock ke  Narisha
tah ah beb takda info pun zzz
bawak balik souvy untuk i eh bhahahahahah!!  Narisha
ermehgerd, penang je¿¿ can go ask suju je beb, dak penang hHAHAHA
buat apa do vacation kerz  Narisha
dengan dadd-o, yup! yayy.
bagus harini bangun awal  Narisha
peh dera sia haha ni pun nak gi penang bebi
1 person likes this
Tasya?!  Narisha
waddup nigga, morning ayeee
What song is stuck in your head?
miracles in december // exo ♡
What is something you find hard to stop once you have started?
kpop & only kpop
Shall we look for love, wait for love or forget totally about it?
wait. Everyone of us has our own prince charming, no matter fat or skinny or short or tall. You just gotta wait, he just took the wrong turn.
1 person likes this
Decwibe mew  Arifox
arifox!!!!!!!
arifah tercinta how u doing baby heh dak sapphire clique 1e bhahahahaha anyways arifah baik gila ehe set a fuh naik set wee selalu prihatin always asking how im doing haih kawan yang setia heheh cantik nak mampos macam fox bHAHAHA nah jkjk haha sayang arifox nak describe lagi tapi tengah homesick bye muah muah see you at school later baby
1 person likes this
Could you go for the rest of your life without drinking alcohol?
I live for 'no alcohol' bro harom astaghfirullahalazim
do you accept apologizes?
yeah, everyone deserves to be forgiven for their mistakes; we're only humans.
2 people like this
remember me? hehe how's life in ssp darling? :)  Sarah Yuha
OF COURSE I REMEMBER YOUU hehehe miss you so much sarahhhhh!!! alhamdulillah, ssp's doing fine for me this year, so far so good! haih, what about you? hows fourth year in mrsm? xoxoxo
1 person likes this
describe me teehee more than thousands word kekekeke  Anis Salsabila
satu je boleh tak hahaha jk
HI ANIS ure stupid ure lame ure ugly tudung horror but I still love you, kt 2e, perfectionist in a way hahaha, ajk f2 bb fuyoo haha ur awesome bab exo fuh fangirl memang mengalahkan aku dengan justin ah hahahaha ur a great friend and rindu time nak interact dengan tht guy masa kat chatime hahaha u owe me a kebab & mcd SEBAB KAU JANJI HAHA well cukup tak tu kalau tak cukup tambahkanlah cik akak hahaha love you gila stay besties ♥♥♥♥
3 people like this
describe me pls  Nuhaa Imani
hi nuhaa bby!!!
words cant describe how much I miss you haih, anyways ur super duper pretty & petite hehe, pretty sure you still have the neatest handwriting in the whole world, ur so so nice to everyone, and uve done so many things to me I dont even know how to reply your good deeds!! I miss tuition with teacher shai and when we would have our own gymnasium time along with seh after finishing our work. I miss darjah 5, karnival koko! and when we would meet up every morning in the darjah 5 ckrridor haih. will always miss you and love you to the moon and back nuhaa ur the bestest frind ive ever had forever and always hope we meet up soon hv fun at school ♡♡
1 person likes this
dah ada clique tu nak bash clique orang lain pulak
manada bash bagi opinion je kot takkan salah everyone has their own opinions darling
1 person likes this
who is it? list
well obvs my clique
dormmates
classmates
batchmates
housemates
sisters
apa lagi kau nak
2 people like this
who is your best listener friend?
a lot, and I appreciate every single one of them who lets me cry on their shoulder
DESCRIBE ahnaf
gay ehehhehe
good ice skater
I dont want to say ure awesome at it
pendek
I still dont know why my friends suka u
bodoh
playboy
no girls are ure league
weird
im done bye
listkan your clique
nabila ezan
sarah hisham
fatin farhanah
1 person likes this