Michał Pan Buzooooo :***** @thepulpet2013
psychol ze mnie nie radze podchodzić heheh zwała...!!!
*-*
Make a gift

You have to login to ask this user a question.

RSS Report answers
Lajk za Lajk ? :)  PPawi ツ ™
Zacznij
2 people like this
:* buzi  CraveSwag
Nom :*
2 people like this
obserwacja for u ;d  Weronika Czech
Yhm
Doładuj telefon ! WSZYSTKIE SIECI!  Natalia
Ahm zwala heh
1 person likes this
<3  CraveSwag
Co jest :*
Zasilenia telefonu u mnie na profilu. Sprawdź.  Natalia
Spoczko
Obserwuje ;))  Claudiia ☆
:*
Jak się porozumiewasz zwiększością swoich znajomych?
Normalnie :*
2 people like this
#obs. Lubię Cię za... Jesteś moim... Lubię Cię na (%)... Znamy się od... Znaczysz dla mnie... Ostatnio widzieliśmy się... Podoba mi się w Tobie... Jesteś... ( zadaj wszystkim obserwowanym)  Andziaa! :*
Ghfbgbb
Najśmieszniejsze imię jakie kiedykolwiek słyszałeś/aś? :D  DoMiN :D
Dominik damian i bartek
25/25 like? :P :D  DoMiN :D
Juz
Napisz 10 faktów o mnie i zadaj to pytanie obserwowanym.:D  Andziaa! :*
1 siostra
2 nie lubisz pucka
3 masz praktyki
4 chodzisz do szkoly
5 jestes ladna
6 pijesz alkohol nalogowo
7 cpun
8 masz Tego samego sgarego jak ja
9 brak slow
10 niw wypowoadam sie
Jakie buty nosisz najczęściej?
Poza kostkę skaty
2 people like this
Jak wytłumaczyć osobie niewidomej pojęcie koloru?
nie wiem
1 person likes this
Daj jakies zdjęcie ? :*  Andziaa! :*
masz Siostraa
Daj jakies zdjęcie ? :*
3 people like this
W jaki sposób zwykle okazujesz emocje?
przeklinam i musze komuś wyjebać albo słucham głosnej muzyki
2 people like this
Gdyby trzeba było narysować szczęście – jak wyglądałby twój rysunek?
nie idzie tak zrobić
2 people like this
to pisz te 12 <3  #W fuck you . ;p
29.jestes słodka
30.kochasz diane
31 jestej miom miskiem
32.jestem twoim czubkiem
33.wysyłasz mi duzo zdjęć
34.z czego sie cziesze ze zdj mi wysyłasz
35 mysle ze jestes szczęścliwa jak ze mną piszesz
36kochasz mój głos '
37nie przyznajesz sie
38 odwagi ci brak
39.podobasz mi sie
40 odemnie ksywka jogiii <33333
41 podobam cie sie
42masz fajne koleżanki 43.fajni koledzy
43 słodkie zdjecia masz
44.masz fajne koleżanki znaczy sie miłe
45 masz fajnych kolegów
46 mysle ze mnie kochasz
47.cos podtrzymuje przedemna i naszym zwiazkiem
48.jestes zajebista
49.kocham twój głos
50.Kocham cie mój skarbku najwiekszy i nie bedzie tak jak myślisz misiu <33 <3
4 people like this
Wiem, że mnie kochasz .. a teraz dokończ te 25 faktów o mnie :*  #W fuck you . ;p
a ile napisałem <3 28 wtedy chyba nie
3 people like this
Oj kochanie <3 Dziękuję za zdjecie <3  #W fuck you . ;p
prosze misiaczku kocham cie <333
4 people like this
Dodaj moje zdj które ci sie najbardziej podoba =D  #W fuck you . ;p
prosze ono jest mega zajebiste skarbie <3
Dodaj moje zdj które ci sie najbardziej podoba =D
4 people like this
Jaki jest Twój ulubiony zespół?
ojjoojjjkuu duzo ich jest ale nie mam ulubionego tylko lubie wiele
6 people like this
Co powinien umieć prawdziwy mężczyzna?
kochać i szanować
3 people like this
Co byłoby doskonałym prezentem dla Ciebie?
szczęscie chyba dla kazdego
3 people like this
Ile zdołasz wytrzymać bez Internetu ? ;3  Wiktoria
długo czasem nie musze wchodzic a czasem musze :)
2 people like this