ktoś taki kogo nie znacie :P @thepulpet2013
jak możecie to troszeczke dajcie lijków ;)
*-*

You have to log in to ask this user a question.

RSS Answers
Dziś sobota! Jakie masz plany?
zajebiste <33
5 people like this
fakciki grubasie :) :*  Weronika ;)
nie i nie obrazaj mnie drewniku !
5 people like this
<333333 !  Andziaa! :*
też cie kocham <333333 <333333 !!!!!!!!!!
6 people like this
Jaki jest Twój aktualnie ulubiony program w TV?
goło i wesoło :*******************
6 people like this
Fakty, fakty :*  Avoca. Girl
chciała byś :*
5 people like this
;)
11 people like this
głowa do góry bedzie git
9 people like this
moge byc twoim niewolnikiem, dawać lajki i prezenty itp? :3 /?‎@glupifrajer
niewolnikiem to ty juz jestes
8 people like this
Zobacz se na moim asku :P Mało ;/  иιєиσямαℓиα κsιєzиιczκα
no z pewnoscią mało
8 people like this
Kto jest Twoim najinteligentniejszym przyjacielem?
to jest mój najinteligentniejszy przyjaciel <3
Kto jest Twoim najinteligentniejszym przyjacielem?
13 people like this
Ile cie osób obserwuje ? :)  иιєиσямαℓиα κsιєzиιczκα
102 a ciebie ? :*
8 people like this
Jaką sławną postać zdarzyło Ci się (prawie) poznać?
Chade Słonia O.S.T.R Piha
13 people like this
Z jakiego śmieciowego jedzenia nigdy nie zrezygnujesz?
nie wiem nie wiem trudne pytanie
15 people like this
Jak wszyscy to i ja wstaw zdj moje ktore ci sie podoba. I zadaj pytanie osoba ktore obesrwujesz  #J #√ ß #PLT SEXI KICIA MRRR
Jak wszyscy to i ja wstaw zdj moje ktore ci sie podoba. I zadaj pytanie osoba ktore obesrwujesz
13 people like this
Jesteś typem lidera czy naśladowcy?
hmm trudno okreslic i tez zalezy od sytuacji i miejsca
18 people like this
Ale różnica o jprd ;d  Derbi_Senda project ¤^^ :*
no jest różnica Majtkina
17 people like this
Czemu Matkina ? Haha xd ?? ;D  Derbi_Senda project ¤^^ :*
jak juz to Majtkina hehe
19 people like this
Co jest zabronione w Twoim kraju?
wszystko tylko nie marihuana
18 people like this
Fakty tyle ile wiesz ;D  Derbi_Senda project ¤^^ :*
1.Majtkina
2.przyjaznisz sie z Weroniką Zych
3.chodziłaś z Norbertem
4.jestes zwałowa
5.nie wiem duzo tego jest
21 people like this
Jakiego wieku się boisz?
nie wiem zalezy co bede w tym wieku robił jak bede wiedział dam wam znać
17 people like this
#obs. Lubię Cię za... Jesteś moim... Lubię Cię na (%)... Znamy się od... Znaczysz dla mnie... Ostatnio widzieliśmy się... Podoba mi się w Tobie... Jesteś... ( zadaj wszystkim obserwowanym)  #LwG Veera :*
za to ze jestes.jestes moim skarbem. na 100% nie pamietam znaczysz dla mnie bardzo wiele ostatni na hali podoba mi sie w tobie wszystko jestes moja dziewczyną
17 people like this
Kto potrafi rozśmieszyć Cię do łez?
dwaj 10-cio latki
16 people like this
Wstaw swoją sylwestrową fotkę!
nie da rady sam nie moge na nia patrzeć :D
21 people like this
Czego sobie najbardziej życzysz w Nowym Roku?
zeby było git tak jak w tym roku
23 people like this
Jak spędzisz kolejnego Sylwestra?
nie wiem zobaczy sie
20 people like this