Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
kendale sewell @thisguyhoops
13/ i hoop/ just trying to get paid and hel my family out/ chasing my dreams/
RSS answers
who do u talk to
nobody
why are you so quiet nowadays? did something happen ?
money
Can you dunk
Nah , I don't play basketball
I follow you on Instagram and wanna talk to you but you seem like you got endless
Me !? Nahhh
4 people like this
Who you be liking
Lol
U talk to anyone
Yeah
Do u want to go far in your basketball career?
That's the plan
u still like yanique. right ?? u son of a bitch
Ctfuuuuuuuuu
4 people like this
I hate u so bad right now... y didn't u come to school on Friday I missed u
You did ?
who is Spalding
A basketball
2 people like this
Cynthia that's who I'm talking bout
Me and her dont talk
Do you want yanique or her
Yanique or who !?!?
u r sooo damn stupid. of course I cant say her name. when u r in the hall way u don't even talk to her. but in class u keep talking to her. she's so damn pissed its like something happened between u two. any way if u think u know her say hi to her on ask
Kik me then ? Idk who you are talking about
when u did that?? y
Did what?
ignoring her
Who am I ignoring?
then y r u doing it?
Doing what
I feel bad for ignoring you and being mean  Cynthiaaa
Its cool
1 person likes this
is it try u did it
Did what
doing that to her. u know its hurting her
I know
u r really stupid for doing that. u know that right?
Doing what
Kik?  Kennedy
_Imthatmann
Age.?  Kennedy
14
When is ur birthday
Sept. 3rd
Miss anyone ?
Yeah
Do u and yanique go back out or are y'all goin to?
No & idekk
1 person likes this