Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Bartek Ratoń @tivolt
Ask me a question
RSS answers
Dlaczego studiujcie z Hantą w innych miejscach, a nie razem?
A czemu mielibyśmy dostosować nasze uczelnie i kierunki, nawet kariery tylko dlatego, że jesteśmy kumplami? xD
197 people like this
można Cie kiedyś spotkać w krk bo chciałam przyjaciółce zrobić niespodzianke i chyba by oszalała jakby zobaczyła twoj zajebisty ryj *-*
Boję się...
197 people like this
Mogę liczyć na pare like do odp ? :)  #♏ Justi ∞
Ja pierdzielę, na chuj wam te lajki? Można by to w ogóle wywalić z tego portalu, bo nikomu to do szczęścia nie potrzebne. Ludzie myślą, że są SŁAWNI bo są "fejmami na asku" ? xD Bitch please, to ma być odpowiadanie na pytania, a jak widzę niektóre popularniejsze profile to mi się żal robi.
184 people like this
Tivolt, pokazałem Twój filmik mojej babci, mowiła, że powinieneś przytyć, bo jesteś ,,chudzina" :) jak się z tym czujesz? :)
Typowa babcia :P
182 people like this
Tivolt wiesz o tym, że URF ma być na stałe w lolu w piątym sezonie? ;-)
:OO Tylko w to będę wtedy grał :P
109 people like this
W lutym 2015 ma byc premiera Wiedzmina 3. Masz moze zamiar to ograc i przy okazji zrobic serie? ^^  Gorgoroth
No ba! :D
117 people like this
Tivolt , znasz dominika piestrzyńskiego ? To mój wujek ;d Serio. Dowody : masz z nim angielski i WF i mówił mi że nie umiesz grać w "kwadrat" czy coś takiego bo se nie mogłeś trafić w piłeczkę ale za to dobrze łapałeś xDDD odpisz pls bede wdzięczny jak coś to sie go zapytaj albo on tobie powie ;p  Radosław Feter
Hahah, tak, kojarzę :D I fakt, chujowo mi szło odbijanie w kwadracie :P
126 people like this
Ile w końcu macie kotów bo się pogubiłem.
2
112 people like this
Tivolt kuhwa odpowiedz na pytanie, bo często je omijasz. Dlaczego nie wrzucasz żadnych Tivlogów ani F&A. Odpowiedz, na pewno nie tylko ja jestem ciekaw dlaczego nie wrzucasz,ale tysiące widzów.przecież tego typu filmy cieszą się olbrzymią oglądalnością i nie wymagają dużo czasu ani pracy. Pozdro
Bo mnie hejtujecie, że jestem gruby ;(
169 people like this
Tivoltttt, czy wiesz, że zostałeś namierzony na mapie Polskich YouTube'rów i każdy może zobaczyć w jakiej okolicy mieszkasz?? :D
Tam tylko miasta są dobrze, ulice nie :-P
115 people like this
Tiv, slyszales ze ma byc nowy Prince od Persia? ;o
Whut
84 people like this
Założenie aska to był bardzo dobry pomysł, nikt teraz nie musi szukać odpowiedzi u Ciebie na funpagu lub pod filmami. A tak poza tym po odpowiedziach widzę, że jesteś naprawdę fajnym człowiekiem Tivolcie :D
^_^
93 people like this
Tivolt, jak się czujesz z tym, że twoje prezenty na asku są związane tylko z hajsem? ;D  (:_VeryUgly_:)
Pasują :-D
93 people like this
Tivolt czemu przenosiłeś kanały? (Tivolt, Tivolt2, Tivoltgames) pozdro :)
Problemy z adsense
82 people like this
TiVolt od kiedy jesteś w sieci ? chodzi mi o to kiedy ,, zabłysłeś,, ?  ✬ ⓉⓈⓊⓃⒶⓂⒾ✬
Zacząłem w sierpniu 2011 i się potoczyło
80 people like this
Tivolt, czy Zosia krzyczy na Ciebie, gdy nie opuszczasz klapy? :p
Zawsze
106 people like this
Tiwur spora część Jebaczy na facebooku uważa że miałbyś więcej czasu na swój kanał gdyby zosia z tobą nie nagrywała albo po prostu nie robiła filmów na swój kanał. Pozdrawiam
A ja uważam, że chuj mnie to. Kocham ją, wspieram i robie co mi się podoba. Nie dam sterować swoim życiem ;-)
118 people like this
Tivolt , w jednym odcinku w gta mówiłes o jakiś kroplach do nosa co raz psikniesz i długo trzymaja , jestem teraz w chuj chory na świeta wyspać się nie moge. Kupiłem w aptece jakies kurwa chujowe krople które nawet nie odetkaja nosa na minute. Więc proszę cię o nazwe tych kropelek.
Otrivin :-P
82 people like this
Tivolt oficjalnie stwierdzam że cierpisz na rzadką chorobę Alz'hajs'mer :-)
xD
104 people like this
Scharakteryzuj postać gen. Józefa Chłopickiego, biorącego udział w Powstaniu litopadowym.
Spoko ziomek
88 people like this
Tivolt, nagrywałeś Papers Please?
4 epy nagrałem już <3
84 people like this
Tivór kuchwa odpowiedz mi na to pytanie bo mnie dręczy : Czemu Ty kuźwa w GTAV na jelenie gadałeś dziki XD ?
Raz się jebnąłem, ludziom się spodobało to kontynuowałem :D
124 people like this
ile juz jesteś z Zosia ? ;)
Od 22 lutego 2013 <3
130 people like this
Czy twoja zajebistość boli?
Noo, czasem mnie od tego kolano boli
110 people like this
Tivoltunio powiedz czy warto kupić The Last of Us ? Podobno zajebiste !?
Tak <3
95 people like this