Tła na ask ! @tlonaaskaa
INTERNET
Podajemy obrazki na ask.fm bo wiemy jak nudne są zdjęcia na tła w internecie , brakuje takiego miejsca gdzie możesz wybrać na prawdę fajne tło + abyśmy podali obrazek musisz nam dać 15 lajków i napisać "chce tło" (z dopiskiem twoich wymagań np. z 1D)
Make a gift

You have to login to ask this user a question.

RSS Report answers
chcę tło jakieś zabawne + dam 20like :)  Natalia :*
Nie dałaś nam.
5 people like this
chce tło Paulina Szymańska + dałam 15 like
chce tło Paulina Szymańska + dałam 15 like
5 people like this
Ok
Proszę oto panda.
Ok
6 people like this
Jaka byłaby teraz najlepsza wiadomość dla Ciebie?
Nie wiem.
6 people like this
daj jakieś smutne tło :>  ⚘ Mιℓ ⚘ #KA
daj jakieś smutne tło :>
7 people like this
fajne tło galaxy xd  Kefirek
15 like poproszę
5 people like this
daj jakieś tło ciemne z odblaskowym.czymś *_*  Kefirek
Co mamy dać?
6 people like this
lajków to co 50/50  I Love Game Basket :]
Zaczynaj.
6 people like this
Chcę tło z pandą.
Poprosimy 15 like.
11 people like this
Chcę tło + Z chmurami :P  #W Natalia ₪ ø lll ·o.
To jest piękne !
Chcę tło + Z chmurami :P
12 people like this
Chce tło/ dałam 15 like/ galaxy ;D
To jest świetne !
Chce tło/ dałam 15 like/ galaxy ;D
8 people like this
W jakim wieku udało Ci się opanować jazdę na rowerze?
Nie wiem
8 people like this
50/50  I Love Game Basket :]
Czego 50?
8 people like this
20/20 like jak tak to Ty zacznij+obserwacja :)  Magical Dream
Nie ty zacznij
8 people like this
Heej :* 10/10 likee?
Ok :) zacznij
12 people like this
no zaraz dam ;p  #Lalala
Ok. To jakie chcesz tło? Obojętnie jakie?
9 people like this
dajcie jakies fajne tło  Wioletaaaa !
Dałaś 15 like? :)
12 people like this
Dasz tło na aska dla mnie !! :))  #Lalala
A dałaś 15 like? :)
12 people like this
10/10 like ? Jak tak zacznij ! <3  ♚ I TAK UMRZESZ .
Fajnie.
11 people like this
Masz jeszcze jakieś fajne tło jakieś byle jakie ? :D  #BLN #URO Ania ♥
to jest bardzo fajne :)
Masz jeszcze jakieś fajne tło jakieś byle jakie ? :D
11 people like this
te 15 lajk poszło wesołe tło  D4N13L
te 15 lajk poszło
wesołe tło
16 people like this
Czego oczekujesz w roku 2014?
Dużo jedzenia :)
10 people like this
20/20 like? :)))  Jagielusia
Ok zacznij
10 people like this
Hej , 25/25 like? Jak zaczniesz dorzucę 5 kreatywnych pytań. :*  Smuutaseek . ! ஐ
Nie mam pewności więc zaczynaj
10 people like this
a to nie dzięki :P  Emila :D
tylko 15 lajków to jest ale spoko
9 people like this