Tuğba Altunkaya @tugbaltunkaya
naber diye sorma iyiyim
RSS Report answers
Bobi???
O ne
Şeyma topluoğlu ? :))
Caniiiim
sms whatsapp ?????????
Var ama sana yok :dd
Sen biraz odunsun galiba :DdSS:DsA
Nalakaa :D
Vay amk :)  Büşra Akagündüz
Noldu keko
Kizlara kas yakisir mi sence?
Yakısmaz tabıkı o ne be :ddd
8-c yi özledinmi
Hemde nasil :D
1 person likes this
insan mesaj atar lan -_-  Nurseminnn ^-^ ♛(✔)
Dur atiyim :)))))
1 person likes this
bende bende :DDd  Nurseminnn ^-^ ♛(✔)
Ihihihihi
1 person likes this
Okulda hoşlandığın var mı :S
Yok ki :dDDDD
nursemin Şen .s.d.d.d
Ozledim :dDDD
2 people like this
aq la canım patlamş mısır çekti arka plandakiii :(((((((((((((((((((
Aliriz keke
1 person likes this
Bobii :):):):)
O devri kapattik bebek
1 person likes this
Oha mal o kadarmı yani ben  Büşra Akagündüz
He
1 person likes this
twitter?
tugbaltunkaya
1 person likes this
9.sınıflardan beğendiğin biri var mı?
Hayir:D
1 person likes this
arka plan <3
Ahah
MERT ÖZGEE
Kim o :D
Şeyma topluoğlu ?
Ozledim kankiskoyu
sevgilin var mı?
Yok :D
Nerdensin asdfg
Buyukcekmece :D
Büşra Akagündüz ?
Kankim
Harun ateş ?
Bi ara konusuyoduk .s
merhaba cnm nasılsın :D
Iyiyim sen :D
hangi okula giticen
vali muammer güler galiba ya :D