Deniz Gözütok @twopac17
ANONİM
RSS answers
en yakınların ?
var işte
kimi seviyon
seviyom birini işte siktir et
özledim
ne zamandır girmiyodum kb :D halada özlüyonmu :DD
fake hesaplar açıp yanıtlarını beğenmek koymuyomu be gülüm ?
yanıtları fake hesap açıp beğenmedim bitane anonim ben istemeden hile yaptı gülüm
come güzelyalı
bu havadamı ? A:SD:AS
kimle çıkıyosun
nereden cıktı bu
nerelerdesin amk
artık pek girmiyom twitter dayım
selamın aleyküm dayıı
yeni gördüm kanka :D
okul?
anadolu meslek
denizz
hee
sevdiğin var mı
bilmm
BENİMSİN
SEN KİMSİN AQ
1 person likes this
türk şarkıcılarından en cok sevdiğin 2 kişi kim
mabel le fettah can
esenlerliiiii :DDD
buyur knk
metehan atiqer ?
kardeşim
eski biz olsakya
kimsin knk
Bir maskeli baloda hangi maskeyi takardın?
-
sor dediler geldik
alkış
artık pek sık girmiyosun ya
evet twitter daha iyi geliyo
Karşı cinsten birinde ilk fark ettiğin şey nedir?
saçları
Ozledım -,-
anonimden soyledikce hiç bişey değişmicek
naber gülüm
iyi
kanka telefon ver
altlarda yazıyo kardo
neden sana hç soru sormuyolar artık
soru geliyo ben girmiyorum twitter falan takılıyom
güzel kızmış baktım fotosuna
tamam