Ahmet Ünal @unalahmet1903
(: ɐuɐsɹos nɹos ɐuiƃɐɔsɐɹƃn ɐʎɐɯnʞo nunq
RSS answers
okulda bakmayida ihmal etmiyosun aferin :D
?
tabi yaaa :D
:D :D
aferiim unutma :D biz otururken bitane amca gelip karsimiza oturmustu onu hatirliyomusuun :D ne guzeldi o zamanlar yaa
ahaha :D :D Aynen güzeldi
sana parkta yaptigim masaji unutmuyosun demi ;)
:)))) unutulcak bisey değil o ya
bi tek bulamiyorum ki canim seniii :D
Okulda tek olabilecegim malesef bi yer yok :))
sen hep bak yaa :D okulda hic konusamiyoruz zaten
Gel konus tutan mı var ki seni : )
seni buralarda gormek cok guzeeel :D
Oyle bi bakim dedim
ahmeeeet :Dd
Efendim :)
sümeyra gürleyik*
Soru neydi?
aman iyi be açmazsan açma :D meraklı bi insanım ne var yani -,-
meraklıysan takip et gör allah allah :D
korkma ya hiçbir şey olmaz bak valla :D
ulan bu kadar merak edilcek ne var anlamıyorum :D sonuçta ressimde bi insan var 2 göz 2 kulak ne arayabilirsin başka :D
aman ne değerli fotoğrafların varmış be :D merak etme nazar değdirmem :DD
bende bundan korkuyorum :D
olmaaz :D ya aç işte be ölcen mi sanki afgsgfsx
3 günlük dünya nolucağı belli olmaz :D
ama çok merak ediyorum noluuurrr bari 1 saatliğine falan aç lütfeeennn :D:D
takip et gör :D
Instagram'ını herkese açık yapar mısııııııııııın? :)) fotoğraflarını göremiyom ya afgsfvsd
zaten herkes görmesin diye yapılan bişe o ;)
tamam sakinim :D
iyi güzel :)
1 person likes this
ya sen önceki yazdıklarımı görmüyon mu yoksa görüyon da cevap mı vermiyon kaç gündür cevap bekliyorum be
tamam sakin ol
Twitter'a attığın fotoğraf çok iyiii :))):))
olabilir :)
niye hiç twitter'a fotoğraf atmıyon
zorunlu mu ?
iyi tatiller o zaman :)
sağolasın
eee şey peki tek başına mı gittin yoksa ailenle mi? :D
aile :)
vaayyy :D iyiymiş :D
hee :)
Peki İstanbul'a ne zaman dönüyosun?
ne zaman kafam eserse
1 person likes this
Amasya'da mısın?
hee
1 person likes this
gösteremem... :D ama dış görünüş o kadar önemli değil bence, sonuçta güzellik geçici önemli olan insanın içinin güzel olması afgsfsdg
ya bi siktirgit iç güzellikmiş :D
1 person likes this