Ahmet Ünal @unalahmet1903
(: ɐuɐsɹos nɹos ɐuiƃɐɔsɐɹƃn ɐʎɐɯnʞo nunq
RSS Report answers
Amasya'da mısın?
hee
gösteremem... :D ama dış görünüş o kadar önemli değil bence, sonuçta güzellik geçici önemli olan insanın içinin güzel olması afgsfsdg
ya bi siktirgit iç güzellikmiş :D
kızlarda dış görünüşe önem verir misin?
vermeyen erkeği göster ?
Doğum günün kutlu olsun. Nice senelere. =))
sağol :)
ekledim :D
yinemi sen
kaç defa feysden eklicek oldum ama yapamıyorum ya :D ekliyim mi? :D
sana kalmış :D
anonimden çıkmak istiyorum ama korkuyorum Ahmet :D
doğaldır :)
fazlasıylaaa :)
öyle diyosan .)
sen güldün, ben aşık oldum. :))
etkileyici bi gülüşüm var demek ki :)
gıcıksın Ahmet :D
aynen :)
1 person likes this
ya benimle dalga geçmeden konuşur musun? :D
sende dalga geçilmicek sorular sor o zaman :D
1 person likes this
ay burdan yazıcaktım nurdan yazmışım pardon :D valla görüyom bak :D
şaka yapıyosun :D
1 person likes this
nurdan fark etmedim canım, ben seni hep görüyorum :)))
allah allah O.o
1 person likes this
çok güzel gülüyosun :))
burdan farkedebilenide ilk defa duyuyorum :)
aslında karşına çıkıp her şeyi anlatasım var ama yemiyor işte :D
doğrudur :))
Peki :D bu arada sen Beşiktaş'da mı oynuyosun?
inşallah bakalım :)
sana aşkımı ilan ederken anonim sormayı kapatman çok ayıp oldu Ahmet :D
yanlışlıkla şey oldu o takma sen
Tam öküzsun Ahmet :D
noldu lan :D
bilebilirsin, açık açık söylüyorum işte seviyorum seni :D
bende kendimi seviyorum gerçekten bak :D
1 person likes this
yaa hayır ben aşık ol falan demiyorum sadece bilmeni istedim :D
şuan anonim olan birisinin duygularını bilemem dimi :)
1 person likes this
valla bak :D hemde 3-4 yıldır :D hatta hoşlanma falan değil baya seviyorum seni yani *.*
napim şimdi bi anonime aşık mı olıyım yani bunu mu istiyon :D
1 person likes this
ya ben senden çok hoşlanıyorum :D
dı pörsin yu hevnt kolt kennat..
1 person likes this
ya Ahmettt :D dalga mı geçiyon sen benle? -,-
evet :D
1 person likes this
yalnız hala cevap vermiyon :DD
neye :D
1 person likes this