Can Gökmen @vgjhk
Can Gökmen @vgjhk
galatasaraylıyı kızlar 9956123487945 öndedirr <3 <3 <3
Make a gift
arkadaşlar yeniyim daha ;) <3
RSS Report answers
Galatasaray daha iyi :D  Zehra aktaşer
tabikide <3 <3 <3 :D
Daha varmış :D 08 08 de benim :D  Zehra aktaşer
iyiymiş :D
Immm olabilir, doğum günün ne zaman ? :)  Zehra aktaşer
18 nisan :D
2 people like this
aha , Yaşıtız o zaman 16 olman gerek mi yor mu :D  Zehra aktaşer
hımm 15.5 diyelim o zaman :D
1 person likes this
Lise 1 olcan dimi :/  Zehra aktaşer
lise 2 :D
yaş kac :D  Zehra aktaşer
15 :D
2 people like this
Hangi ill
antalya
1 person likes this
Haha :D <3
:)
1 person likes this
Biraz önceki bendim :D <3
öndesinn <3 :)
Gerçi tanımıyorum seni ama sadasdsa :D <3
haha bende seni tesadüf işte :D <3
1 person likes this
Galatasarlıyımmmmm :D
yeaaaaaaaaaaaaa <3
2 people like this
:)) Sonsuzaaa deeeeek <3333
<3333333333 :)
1 person likes this
Ya alttakine takıldım daa :) Özür dileirm istersen terslede Galatasaraylı erkekler mi? geride işte şimdi güldüm :) Galasaraylı erkekler 9956123487945745649976 adım öndedir. :D
tabikideeeeeeeee ! :D
2 people like this
haaaaa cincon değiil :) Cimbom :D
hehe :D aynen ! :D
2 people like this
yabancı şarkı dinliyorsun galiba? :)
tabikide ayıp ettin :D
1 person likes this
şimdi cinconlu kızlar en öndeyse ben en sondayım, ama fenerli erkekler en öndeyse,cinconlular sondaysa sende sondasın, bu durumda ikimizde sondayız sorun yok :D  Mine Özer
haha :) sende haksılın :)
6 people like this
ben de galatasaraylıyımmm <3
ne güzell <3 :)
3 people like this
ahfgjjlöhbm yazmışsın benim we me karışıyon türkçeyi sende ögren
türkçeyi senden iyi biliyom takma sen ;)
6 people like this
Bugün en çok ihtiyaç duyduğun şey nedir?
telefonn
9 people like this
şaka be değilsn salak
ahfgjjlöhbm
5 people like this
we malsındaa
önce ve yaz öyle gel
2 people like this
çok salaksın
saol anonimcik :) bu arada anonimdende çıksana ;)
4 people like this
hayır ben 16 paardon :D
olsunn :)
7 people like this
aynııyız :)
sevindimm <3 :)
1 person likes this