Mandy ❤️ @woohoo16x
.
RSS Answers
Skoro 'maffka' ma ta sama chorobe co ty, to czm ona jest szczupla a ty gruba? Tylko pytam.  I
Bo człowiek człowiekowi nie równy.. Sama maff powiedziała ze jest mega szczęśliwa ze ona nie tyje ale on np często puchnie na twarzy... Ja tego nie mam.
24 people like this
Omg Mandy biedaku a Ty nie miałaś pracować na pół etatu? 😕
nom.. miałam. i będę pewnie po jakimś miesiac po otwarciu sklepu, albo po wakacjach. Biore godziny puki mogę! bo potem już nie bedzie ich tak dużo!
37 people like this
Jesteś tak mega zajebistą dziewczyna , i miła i taka wesołą a na dodatek sliczną naprawdę fajnie było by cię poznać. Uwielbiam oglądać twoje filmiki na yt . I w ogóle to cię uwielbiam ;) fajnie by było żebyś znowu coś nagrała... Może z chlopakami z room94 ? ;)  SE_CZLOWIEKIEM_JESTEM
pisałam, teraz lekko stoje w miejscy, bo brak kasy,, centralnie mam tylko 20 funtów i to wydaje na pociag do lodnynu na koncert...
ale już za tydzień mam wypłatę wiec jade na zakupy i wracam na yt !!
a co do filmików w r94 to nie mam pojęcia, to od nich zalezy, planujemy coś tam, ale to nic poważnego, może kiedyś się zgadamy zobaczymy!! ;)
30 people like this
SHUT UP AND DANCE WITH ME MANDY <3  Alicja Bogdan
jutro tańczymy na snapie ; )
25 people like this
nie mam bo jest cos takiego jak depilacja, a ty nie masz meszku tylko ciemne wlosy
włosy na twarzy... za pewne posiadam :D
21 people like this
Spotykasz sie z kims lub masz kogos na oku? ^^
kręciłam z takim chłopakiem, ale nic nie wyszło. do dupy trochę, ale spoko jest nie jest dziwnie, że się nie odzywamy albo coś, cały czas żartujemy itp
jest dwóch kolesi w pracy, któzy chceli sie spotkać ze mna po pracy gdzies wyjść, ale jak nie mój typ chłopaka, to za młodzi są i mają tylko po 17 lat.... ale znowu dwóch jest takich przystojnych, jeden ,a 17 lat, a drugi 18... też młodzi ;(
31 people like this
jak zrobiłaś tą poświate na zdjęciach z lewej strony, czy to słońce?;)
photoshop.
17 people like this
na snapie wydajesz sie być milsza niż tutaj, idk
jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie!
na snapie ludzie dla mnie też są milsi niż tu!
bo tam nie ma anonimowości ...
30 people like this
Mandy umieram od 2 tygodni mam inny telefon i nie mogę oglądać snapów :(  ZUZANKA #wdź
o nie ;(
19 people like this
To prawda ze kazdy ma. Jednak jedni maja ciemniejsze wloski, ktore rzucaja sie w oczy, a inni jasniejsze, ktorych nie widac. Ty nalezysz niestety do tej 1 grupy wiec slaba mialas wymowke:)
trzyciemnij sobie jakiekolwiek zdjęcie swoje i też bedziesz miała... zobacz na jakiekolwiek moje inne zdjecie i czy cos widać? nie! BO TO KURWA MESZEK... a je wąsy debilki!
23 people like this
myślałaś zeby wydepilowac wąsa? jak zrobilas zbliżenie na snapie to porażka
powiem ci taki mały sekret, który zmieni twoje życie. jesteś gotowa? KAŻDY MA MESZEK NAD USTAMI... I WIESZ CO JESZCZE... mówiac każdy, TY TEŻ !!
35 people like this
Mandy, podasz swojego bloga? bo szukam i nie moge znaleźć nigdzie:(
jutro postaram wam dodać notkę. nie wiem jeszcze jak to bedzie, bo ktoś wkradł mi się na konto bankowe, i musze jutro szybko załatwiać to w banku!
22 people like this
Jak Twoja siostra radzi sobie ze zdjęciami, w sensie, żeby robić Ci zdjęcia?:)
co jest trunego w zrobieniu zdjęcia? ja ustawiam wszystkie ustawienia, ona ma tylko za zadanie żeby zdjęcie nie było rozmazane i żeby nic nie ucieła. Młoda robi też fotografie w szkole.
ja potem te zdjęcia przerabiam ; P
27 people like this
Kiedy widzisz sie z chlopakami?
room 94? niedziele ; ) jeśli bede miała kase na pociag! ;P
37 people like this
na jaki trening idziesz?
u mnie w pracy mam coś takiego jak szkolenie, od 18 do 21 ...
27 people like this
idziesz jutro do pracy?
tak pracuje jutro 9 godzin w środe 8 godzin czwartek ide tylko na trening do pracy piatek i sobote pracuje i niedziela wolne, idk jak to bedzie w poniedziałek, albo wolne albo pół dnia, bo musze wrócić z londynu.... także w niedziele nie mogę za bardzo imprezować a to przecież londyn i roomy !!
30 people like this
Jesteś z Jack'iem? ;)
To już nawet nie jest chyba zabawne
31 people like this
Nie rozumiem troche czegoś.. robilas filmiki po polsku na Polskim kanale gdzie oglądali cię POLACY, i tak nagle stwierdziłaś, że na kanale gdzie oglądają cię sami Polacy zaczniesz nagrywac po angielsku? to troche nie fair, bo moim zdaniem jeśli chcesz nagrywac po ang powinnaś zacząć od początku...x1
A to Polacy nie potrafią mowić po ang? To Język międzynarodowy więc Zdaje mi się że wszyscy powinni zrozumieć, może nie wszyscy ale jednak większość. I sory jeśli dziwnie sie pisze ale mówię do telefonu bo jestem zbyt zmęczony aby pisać to rękami Lol
26 people like this
Boże te zdjęcie niżej jest takie kjsjhnawsgwbdgf piękna :(
mam sporo nowych może pojawi sie jutro notka na blogu ;)
Boże te zdjęcie niżej jest takie kjsjhnawsgwbdgf piękna :(
54 people like this
Gdzie przerabiasz zdjęcia ? ☺  Jubilatka #LM96 #sg
photoshop
25 people like this
hahaha robienie z siebie idiotki opatentowane do perfekcji👍 jasne nic nie robiłaś, jesteś zawsze najbardziej poszkodowana😂 przyznalabys się chociaż raz😉
hahahhahaa leje. po ch mi wpierasz coś co nie miało miejsca...
nie mam sie do czego przyznawać, bo nigdy jej nie hejtowałam...
22 people like this
ale się tam darłaś tak, i nie udawaj teraz ze nie wiesz o vo chodzi, bo tak było
teraz to leje... nie darłam sie do honki na koncercie ze jestem chujowa... dałam sie raz ja pierdole bo zorientowałam sie jak blisko bedzie Justin i tylko tyle hahahaha
16 people like this
ale wysmiewalas ją. ok nie podobało Ci się, to powinnaś to przemilczyc a nie się rozgłaszać jaka ta Honka chujowa, oceniac innych potrafisz ale gdy dociera do Ciebie krytyka na swój temat, uznajesz to za cebulstwo,a sama tak robisz, więc polevam ogar 👏👏
nigdy nie pisałam że honka jest chujowa. ja pierdole...
14 people like this
śmiałaś się z niej jak śpiewa i nie wkrecaj ze tak nie było , a suport wyszedł jej świetnie ale ty musiałaś się wywyzszac i się z niej śmiać a po za tym to tylko o Tobie świadczy ze typowy z Ciebie cebulaczek, który widzi gdy komu się vos udaje i osiąga takie cos to.trzeba wysmiac.
hahhah słucham ? fakt nie cieszył mnie fakt że honka bedzie śpiewać bo czekaliśmy na cody'iego... + sorry ale nie przepadałam za honorata dawniej. teraz jej piosenki są lepsze... ale to całe lalalove mi sie nie podobało !! nie wszystko to co mówie że mi sie nie podoba i nie przepadam,.. nie znaczy od razu że sie smieje albo hejtuje kurwa ogar!
27 people like this
Jezu dziewczyna się tylko zapytała, czemu się czepiasz?
ZARAZ USUNE.
Jezu dziewczyna się tylko zapytała, czemu się czepiasz?
40 people like this