☁Mrs. Caylen☁ (✔) @woohoo16x
I LIKE BEING SARCASTIC.
RSS Report answers
Mandy, pomóż :( gadam z kolesiem z Londynu, jest cudowny, ale dowiedziałam się że od 2008 ma dziewczynę :/ on twierdzi że ona już nic dla niego nie znaczy i nie ma wyrzutów sumienia. czy faceci tam generalnie są tacy?? traktują tak lekko związki itp? strasznie się zniechęciłam i się chujowo czuje :(
boze nie kazdy jest taki.
ja zawsze mowilam nie ten to nastepny
a dziewczyby ktore mowia wszyscy faceci sa tacy samo... mam ochote je rozszarpac ://
15 people like this
jak mnie denerwują takie dzieci, które sie kłócą a nie mają racji...Jack to Jack, nie żaden kurwa Jacek oO. Mandy to skrót ang. od Amanda, pojmiecie w końcu? nie dziwię sie,że ona nam pozniej nic nie pisze, jak takie dzieci sprawiają, że żyć się odechciewa. ja życzę powodzenia w dating with JACK! :*
dzieki xxx
on dzis gotuje dla nas kolacje :)
zapowiada sie fajny wieczor
a wy jakie plany? :)
17 people like this
Twoje drugie imie to amanda a nie mandy... Mandy to angielski odposiednik ułomie.
Amanda i mandy to samo imie
mam.kol ang ma w paszporcie amanda a rodzice zrobniale wolaja na nia mandy Oo
11 people like this
bożeeeee jakie idiotki... :/
patrzcie co kupilam!!
w koncu. zawsze jak bylam byly wykupione albo nie dowiezli ich.
a dziw pierwsza moja <3
juz nie moge sie doczekac jutro jej uzyc :D
bożeeeee jakie idiotki... :/
25 people like this
Wiec po ch ty chcesz zeby mowiono na ciebid mandy? Nie jestes angielka. Ty zadufana w sobie kretynko.
bo to moje drugie imie !!!! i mieszkam w anglii...
wy jestescie takie ułomne czy tylko udajecie...
23 people like this
http://ask.fm/woohoo16x/answer/119234382806 to ciekawa jestem czy w takim razie na Harry'ego mówicie Henryk, na Christine Aguilere Kryśka itp bo przecież mieszkacie w polsce to bedziecie mowić polską wersje xd jebnijcie sie idiotki
hahahhahahhaha dokładnie :D
44 people like this
Oglądałaś "Steal my girl" ? ;)
ogladałam, piosenka mi sie podoba, a teledysk moze byc, nic specjalnego...
46 people like this
No. My mieszkamy w polsce i bedziemy mowic polska wersje imienia jack.
ale on nie jest polakiem wiec po ch mówić na niego polskim imieniem, jak on nie jest polakiem... Oo on nawet tam nie mieszka, nie był, i nie bedzie WIEC PO CH ....
ujebałyście sobie coś w tym durnym łbie, i biedziecie teraz pieprzyć przez kilka dni... ;//
24 people like this
zdychaj.model się żeby cię tak pokazałoze sobie nnie wyobrażasz. ps.jesgem zła bo cię wyzywa tłusta świnie ty jesteś nic nie lepsza tez wygrasz innych.a nie sorry tyjjesteś cudowna.
hahahahahhahah przeczytaj jeszcze raz co napisałaś.... bo juz na 1001% mam pewnosc ze mam do czynienia z 10 letnimi dziecmi xd
13 people like this
Ty masz 20 lat a też siedzisz na jebanym asku
tylko ze ja odpowiadam tylko, a nie wpierdalam sie w czyje życie, i mówe im jak maja żyć
i nie obrażam... a wy właśnie tak,
wy zamiast wyjsc, poznac kogos to siedzicie tu... gdy tym czasem ja sie swietnie bawie, a wchodze tu, bo akurat mam chwilke, albo sie maluje itp :D a ty tu siedzisz 24h zeby tylko komus pcisnac xd
20 people like this
Ty skracasz swoje imię dla anglików to my możemy skracać imię Jacka na polskie, ogarnij się trochę, trzeba było o nim nie pisać to byś się tak nie srała że ktoś Ci sie w życie wpierdala
i od razu wiem ze mam do czycienia z dzieckiem 12 lat, który oglada jeszcze kucyki w necie, i zamiast wyjsc i zrobić coś ze swoim życiem, to siedzi na jebanym asku :D
28 people like this
Jesteście razem czy to jeszcze taki etap "przed"? :)
nie jestesmy razem, dopiero sie poznajemy... spotykamy, date itp . zobaczymy co to bedzie
25 people like this
http://ask.fm/woohoo16x/answer/119229469654 polska wersja tak nie brzmi.
A CZY JA MIESZKAM W PL?
19 people like this
Pojebalo cie. Mandy to nie jest polskie zdrobnienie od amandy. To jest angielski odpowiednik. Przestan w zaparte i przyjmij w koncu, ze nie masz racji. Sto osob ci powie jak jest a ty kurwa dalej sie klocisz.
nie wcale pojebane jestescie
tak samo jak jest youtuberka MBM24 ma na imie amanda, a wszyscy mówia na nią mandy, bo to zdronienie/skrót od własnie amandy... + gdzie ja powiedzialam ze polskie|? czy ja mieszkam w pl zeby moi znajomi mi zdrabniali imie?
22 people like this
A Ty nie jesteś Angielką, więc też po co ludzie tu na polskim asku mają się do Ciebie zwracać Mandy, a nie Amanda? Fuck logic.
moze dlatego ze amanda a mandy TO JEST TO SAMO IMIENIE TYLKO ZE KRÓTSZA WERSJA ?
22 people like this
a Ty jesteś polką, więc po co zmieniasz Amanda na Mandy? :)
bo mandy do skrót czy zdrobnienie. Jak z imienia Jan mówią jaś.... anna ania... pomyśl. to nie boli
22 people like this
Ty jesteś Polką więc też powinnaś używać polskiego imienia. a nie brać drugie bo ładniej brzmi. Wyczuwam hipokrytke
nie łądniej brzmi, tylko jest mi prościej w codziennym życiu bo mieszkam za granicą debile...
25 people like this
ma na imie Jacek, przecież to polska wersja Jack... to jak Lucy i Łucja, Małgorzata i Margaret czy John i Jan..... to samo tylko w innym języku.........................
ale on nie jest polakiem, wiec po ch mu zmieniacie imie na polskie... jest anglikiem. i ma na imie JACK a nie ten jebany jacek...
35 people like this
Oni odmienili Jack‘a na odpowiednik polski Jacek, a ty masz na drugie imie Amanda i tez sobie zmienilas na angielski Mandy, wiec on też ma na imie Jacek tylko po polsku.Jestem ciekawa jak na to odpowiesz.
moze to, ze wiele ludzi używa imienia drugiego,a ja nic nie zmienilam tylko imie amanda, brzmi tak samo po [olsku jak i po ang. a zmienianie jego imienia, no kurwa po ch. ON MA NA IMIE JACK A NIE KURWA JAKIS JACEK.
25 people like this
Maaaandy! http://www.zalando.pl/even-odd-sukienka-koktajlowa-czarny-ev421c0f0-q11.html ty masz tą sukienke, nie? co o niej myslisz? jestes z niej zadowolona? bo chce na studniowke cos w tym rodzaju kupic i sie zastanawiam nad nia, doradz, plisss
nie mam jej... wiec idk
20 people like this
pewnie brzydki i gruby ten jack
1. nie jest gruby, codziennie chodzi do gym.. wrecz jest swietnie zbudowany
2. kazdy ma inny gust, mnie sie podoba, tobie nie musi ; )
27 people like this
plany na jutro ??
o 10 widze sie z monika
o 13 z weroniką
o na wieczór jade do Jack'a
zapowiada sie spoko weekend !; )
28 people like this
taki z niego jacek jak z cb mandy
tylko że ja mam tak na imie... a on Jacek nie ma
24 people like this
jakie plany na weekend?:33 *obs*  †. DarkFlower .†
Jade na movie night : P
18 people like this
Co nowego ?  #н ♕ Prince Hipstere †
wiecie co, zawsze myslalam, ze bedzie mi brakowac tego dzielenia sie z wami co u mnie sie dzieje
ale poprawily mi sie relacje z monika, uklada sie fajnie w zyciu prywatny,.
mam komu sie wygadac, i czuje sie tak zajebiscie, codziennie sie cos dzieje, dzis tylko i jutro normalny dzien, ze praca i dom... ale weekend znów cos. to moniak to rons, to jack to dziewczyny z pracy...
NARESZCIE MI SIE UKLADA.
i najbardziej szanuje tu ludzi takich, którzy cenia moja prywatnosc, a nie pluja sie, bo nie chce powiedziec, co sie dzieje ze mna i Jack'iem
jest to tylko i wylacznie moja sprawa i jego, i nikomu nic do tego.
69 people like this