Mandy ❤️ @woohoo16x
.
RSS answers
dam lapkie w dół i moim znajomym tez powiem żeby dali za to że tylko jesteś miła jak coś chcesz żebyśmy napisali albo skomentowali!
To chyba najbardziej dziecinna wypowiedz jaka tu widzialam xd
27 people like this
Oooo odliczam już :) Jaka Ty jesteś urocza xxx Pamiętam jak Cię poznałam od filmiku co mnie denerwuje w rodzicach, pamiętam jakby to było wczoraj x Nie mogę się doczekać aż obejrze Twój nowy filmik! <3
Awww kochana xxx
29 people like this
hej jak tam twoje treningi z charlotte ?  Cärölinëß
Przez chorobe musialam przerac ale na dniach znow zaczynam
30 people like this
Na czyim kanale?
Na moim thewoohoo16xo
I na chlopakow dean and kit
24 people like this
Mandus tesknie .... :'c  Bad Angel ...
Jutro o 20 POLSKIEGO CZASU pojawi się mój filmik z Dean&Kit !!
Mandus tesknie .... :'c
80 people like this
30/30 ? Jesli tak to zacznij i napisz w pytaniu gotowe ;D + Miłego dnia ;*  Paulina Mazur
33 people like this
:* :* :* :*
Liczba wasze na snapie wzrosla juz do 1.2K!!!!
Wooow!!!
Milego poniedzialku :)
:* :* :* :*
40 people like this
Mandy, prostujesz włosy codziennie ?
nie, to zalezy, jak mi sie układają, jaka jest pogoda za oknem, no i czy mi sie chce czy nie ; P
33 people like this
nie wiem czy to byl madry pomysl kazac im wszystkim pisac to samo :D dziwnie to teraz wyglada hahah
najlepsze jest to, że youtuberzy tak robią! nie raz np jak z insta nowi przychodzą to każą pisać o jeśli jesteś z insta to napisz to.
a jesli jesteś od mandy to napisz to.
ja wiem, że naszemu polkiemu youtubowi jeszcze daleko...
31 people like this
skomentowalam ;) x wydawalas sie byc tam taka speszona i malutka posrod nich :) x pokazalam wspollokatorce Twoj filmik o tym czego nie rozumiesz w rodzicach i byla zachwycona-twierdzi ze jestes pozytywnie zakrecona ;)  Bella.
jak dean to nagrywał to czekałam na kartkę od Kit'a co mam przetłumaczyć na filmik, wiec sobie cichutko czekałam, ale tbh ja tam sie nie chciałam wychylać, wiecie, ledwo ich znam, nie chciałam być za głośno żeby nie przestraszyć. ale jak włączyłam kamere i zaczęło sie nagrywanie, to nie byłam nieśmiała hahaha xd
+ haha dzieki xxx
31 people like this
ta piosenka byla taka jakby na impreze
pisałam nie znam tytułu, ja włączyłam jakaś randomową playliste na spotify
23 people like this
Hej
na serio, to jest takie dziwne uczucie
widziec swoją twarz tam, i jak chłopcy pisza o mnie w komentarzach :D
wy nie macie pojęcia jak ja sie cieszę :D
GRATULACJE DLA DWÓCH DZIEWCZYN KTÓRYM CHŁOPAKI ODPISALI W COM xxx
43 people like this
odpowiedzieli na mój komantarz na yt :D że będziesz w ich nowym filmiku we wtorek... aaaaaaa  fuck it
po to m.in wam piszę żebyście komentowali,
bo gadaliśmy z chłopakami na ten temat. Polacy na youtube są leniwi, nie piszą kom.
czasem nawet łapek w górę. Dlatego próbuje was jakoś motywować :D
32 people like this
Mandy, zaraziłas mnie przez snapa i ask hahahha  Am(ia)y
To przez dean'a on mnie zarazil a ja was hahahah xd
25 people like this
nie widze Cie :(
1:45 jakos tak jak dean mowi ze robia Polish video with Mandy :)
29 people like this
Kiedy zaczęłaś się malować ? :)  Jubilatka #LM96 #JDMB
kompletnie zapomniałam, że dean vlogował przez chwilę !!
jestem przez kilka sekund w filmiku
jeśli mnie znajdziecie tu
napiszcie w komentarzach "Oh look! It's Mandy" :D
jejkuu jak dziwnie jest tam siebie widzieć xd
33 people like this
Wymień dziesięć rzeczy, które kojarzą Ci się z radością :))  ☾ Cassielka
Kibicujemy
Wymień dziesięć rzeczy, które kojarzą Ci się z radością :))
36 people like this
nie odpisujesz na wszystkie snapy
staram sie, nie jestem wstanie na tak dużą ilość odpisać...
23 people like this
nie mam kamerki nie przełączysz mnie? :c
mam otwartego snapa na dziś wieczór.
mój snap hellovogues
mozecie do mnie wysyłać jak mnie szukacie ; )
a ja za sekundkę wchodzę, wiec już możecie szukać !! ;)
nie mam kamerki nie przełączysz mnie? :c
28 people like this
co to za piosenka na snapie?!:)
idk
rakaś randomowa z spotify
O godzinie 19 polskiego czasu (18 UK) wpadnę znów pogadać z wami na omegle. Tak jak zawsze! wpisujecie WOOHOO16XO i będę na video ;) porozmawiamy sobie jak za dawnych czasów, porozdaje follow itp DO ZOBACZENIA xxx
co to za piosenka na snapie?!:)
28 people like this
a na czym będą polegać te filmiki wasze? :D
z Dean and Kit? Chłopcy uczyli się jezyka polskiego, a co dokładnie to zobaczycie na filmikach, ale sa przezabawne ;D
32 people like this
a dlaczego czekasz na to gdy oni ci pozwolą?
Bo udostepniamy w ten Sam dzien
24 people like this
Kiedy będzie filmik?
jak bedzie to zobaczycie ; ) czekam na wiadomość od chłopaków kiedy wstawiamy filmik dla was ;)
28 people like this
gdy zacznę nagrywać po ang? mówisz tak od pół roku i co? nic ;-) mówisz, że jesteś człowiekiem i pracujesz itd, ale z jednym filmikiem na 2 miesiące nie osiągniesz wielkiego sukcesu ani na polskim ani na zagranicznym yt
podkreślę, że teraz mamy dłużej słońce, wiec mogę po pracy w końcu nagrać.
+ ludzie czesto motywują sie po czasie, i chcą zmian.
to cyba dążę do swoich wytycznych? złe by było gdybym tkwiła w jedyn miejscy.
po co gdybać, skad wiesz jak będzie?
34 people like this
Kiedys jak ogladalam twoj kanal na yt myslalam sobie, ze jestes okropnie brzydka... Teraz zastanawiam sie jak moglam byc taka slepa
aww ;) każdy ma inne gusta. i pod wspływem czasu nam się one zmieniają.
Ja pamiętam rok temu nie rozumiałam mojej koleżanki Abbie, jak mogą jej sie podobać faceci z zarostem
a teraz !! jak widzę jakiegoś przystojniaka z zarostem!! OMG !! ADCHBAUISNODHCL;
hahahahhaha :D
34 people like this