roger @xUnfulfilledDreamsx
Zadaj mi pytanie
RSS Answers
hej  kropka.
hejo co tam?
13 people like this
Zawsze dotrzymujesz danego słowa?  nom.
tak
15 people like this
Miłego dnia 😊  Jaskólska.
27 people like this
Masz juz plan lekcji?:)  pierdolony, doniczka pierdolon
XDDDD
18 people like this
siemka tolerujesz gejow milego dnia :) ‎@qazxswedcfghjuyt  #TMŚ# Piterek ;)
tak
18 people like this
kochasz mnie ?
nie
25 people like this
Ile obserwacji? :D  Szymon *.*
30720
24 people like this
Milutkiej nocki:)  Ewelcia srelcia ☺️
dzienki ewelcia srelcia ;*
19 people like this
co robisz  klaudix
oglądałem w nocy film super i nawet sie popłakalem XDDDDD
modlitwy za bobby'ego
polecam
24 people like this
Bardziej dogadujesz się z mama czy tata ?
nie mam taty
27 people like this
Jak mija dzionek ? ^^
siedze na dworze, gorąco
27 people like this
roger  kropka.
pablo
35 people like this
Miłego dnia życzę jakie plany na taki upał :)))  #TMŚ# Piterek ;)
zimno jest
37 people like this
  #Insieme [€]
37 people like this
Powysyłasz serduszka?
tak
32 people like this
Miłego dnia ;)  kropka.
na basenie jestem
27 people like this
Hej c: Jak tam? :)  Imponderabilia ✌
dobrze, w pracy jestem do 14
27 people like this
co xd  .......
Mo bo byłem na 6 w pracy i koło 15 spać poszedłem
38 people like this
udanego wieczoru ;))  .......
wstałem dopiero
31 people like this
Hej ;* jakie plany na dziś ? :) Miłego dnia ! :)  Wiktoria :)
na razie to ja dziecka pilnuje a potem nie wiem
32 people like this
EJ to ty w niani grales?
lol nie
40 people like this
Ale nie działa ig
a bo ja nazwe zmieniłem xd
instagram.com/feelinmyself95
23 people like this
Podaj ig lub snapa
nie mam snapa a instagram w opisie
33 people like this
Orlen ?
bp
28 people like this
juz jesz ?
juz zjadłem
wziąłem sos amerykański....... żałuję
24 people like this