Gizeem^^ @xfemirx
Fatih Uslu Tunahan Kurtuluş Hamza Gül :3
RSS Report answers
hangi lise anadolumu meslekmi?
Anadolu
Sadettin seninle cikmak istiyirmuş ne dersinn ?
O KİM ? :dD
biriyle yattın mı ?
Kuzenim nilay la asdfgh
okulda yakışıklı erkek var mı ?
No
Zaten erdem senin hic bi seyin olamaz aq mali
Olmasın zaten :DD isteyen kim amk
Hoca demiş Kızım okulda Makyaj yapmak yasak Kız demiş Hocam zaten Evde yaptım Hoca şok. Hoca iptal Hoca vefad. :D :D :D  MİCOL ▲
amk SD:FSD:fD:S
SINIF TA SEVMEDİĞİN ERKEK VARMI GICIK KAPTIĞIN FLAN :ASDASD
yok :Dd
insan bazen de sevilmek istiyor.
BENCEDE
Erdem civelekoğlu ??
HİÇBİŞEYİM :DD
Hangi il senin için en güzel yer
İzmir :D çok özel nedeni var
1 person likes this
rap dinler misiniz
evet
Sadettin arıkan seni seviyomuş
hm
hangi liseee ????
Mustafa yazıcı
kendini çokmu güzel sanıyosun
YO NE ALAKA BEN KENDİMİ BEĞENMEM Kİ :d
1 person likes this
Kaçta ne sevgilin oldu şimdiye kadar ve adları ne ?
Bilmiyom :Dd
karabükten gitsen de güzelim şehir bi pislikten daha arınsa.
Keşke gitsem Allah razı olsun asdfv.
Birde özenti olma okey ne tamam o S:DAD
of :DSF:dse
2 people like this
Aferin la böyle söz dinle işte :Dads
okey S:F:ds
2 people like this
yok la ben sen tatlısın diye koy dedim :P
dur tamam koycam :Dd
2 people like this
aq pp'ye kendi resmini koy ırıspı
sanne :Dd
2 people like this
konuşsunlar bakalım diyosun çok rahatsın ya
öyleyim :Dd
Benimle çıkarmısın <3
Anonim
Sevgilin var mı?
-
Nerelisin peki ?
KARABÜK
Yaş kaç?
15 :d