Sıkıntı varsa Allah çarpsın kardeşim :)

Kemal Gngr

Deme lan öyle nolur nolmaz :)

Görüşemiyoz kardeşim :)

Kemal Gngr

Sıkıntı tınne cane görüşürüz :)

Cem Hasan Aslan ?

Adam der geçerim.

ben bir kızım doğru düzgün konuş

Kizdan kizligini bil sağdan yürü patlamasınlar :D

tamam :(

Aferin amk salagi

tamam lan bişey mi dedik ne sinirleniyosun

Sus lan amcık.

kaç gün çıktın en son çıktığın kişiyle

Anan seni çıkarttığı gün ne hissettin ?

Pirsing yaptırır mıydın? Nereye?

Yaptırırdım ama Ananın Amına.

Paşam ben varım diğerleri uzasın ben sana yeterim sende bana yetersin :** : D

Aynen öyle canım benim :*

Yürü lan yavsak seni :dd

Ananin amina sokarım senin lan fahişe her kimsen ananin amcina Sokayım çok sinirliyim canımı sıkma anneni sikerim . Benim nasıl biri oldumuda herkes iyi bilir ananin amini siktimin kızı .

Melisa yıldırım ?

Mutluluktu ama artık yok .

Okuduğun en son kitap hangisidir?

Ökkeş Maçta :)

Paşa bir tek beni seviyo hihihihih :Dddd

Evet canim kuzenim sen benim tek aşkımsın :* :)

sevdiğin var mı

Yok.

sevgilin varmı ?

Yok .

okulda beğendiğin kızların baş harflerini yazsana

.

Zeynep bulut nasıl biri anlatsana ?

Anlatilmaz yaşanır ben anlatmadan senin ağzın açık kalır.
Yaz bunuda bir kenara #BirPaşaklasiği ;) :) .

Zey kim peki :)

Zey mi zey işte amk :) zeynep lan malın oğlu :)

Yusuff :)

Buyur o benim :)

paşa

Çıtki kuremın ? :)

paşa sen kürt müsün amk ??

Kürdüm lan tabi bacısını siktigim sıkıntın mı var var sa sıkıntın kuze ciyattennım ere ??

Son gönderdiğin SMS'de ne yazıyordu?

Aminakodumun çocuğu nerdesin :) diye :)

Sena kim kız arkadaşlarından

Sena 5-6 tane kardeşim var ama bitanesi çok degerli sena o....z

sait bayam?

Anlatilmaz yasanir . Çünkü o kardes parcasidir.

Loading…

Ask @ycalboga:

About •●● P A Ş A •●●:

HATICEM

İstanbul ツ

¸. • * * •¸ ¸ ♥ ¸ ¸GALATASARAY¸• * * •. ¸ ¸ ♥ ¸ http://www.facebook.com/ycalboga ulasbilrsin♥
Aşk-ı Semt FULYA ♥