Ask @AbdoMohmedShalaby:

_

سـونـا ♥"
- حقيقى مفيش أسوأ من لحظات الندم إللى بتعيشها بعد ما تحكى لشخص عن تفاصيل حياتك , بتبقى نوبات ندم فى مُنتصف صدرك , و بتتمنى لو ينفع ترجع بالزمن لمُجرد إنك كنت سكّت و قتها ومتحكيتش !
- لمّا تعمل حاجة و متتعرفش , لمّا يحصلك مُصيبة و تخرج منها من غير ما حد يعرف , لمّا تعمل الغلط و متتشافش , إياك تفتكر إن دى شطارة منك , علشان ده فى الأول و الأخر ستر من اللّه عليك , و مظنش إن فى نعمة أعظم من نعمة الستر !
- فـ متروحش إنت بعد ما ربنا إتدخل فى حياتك و قفل بيبان أفعالك السيئة , تفتحها إنت تانى ! , لا و تتباها بأخطائك كمان , محدش دايم فى حياة حد , مهمى كان قوة علاقتك بأى شخص , كُلنا عابرون يا عزيزى , و الحاجة إللى بتحكيها النهاردة بكل شغف , هتندم عليها بكره بكل حسرة !
- " إستروا ما بأنفسكم من سوأ أمام الناس ،
و تعروا بما فى داخلكم من سوأ أمام اللّه " !

View more

دول كلهم روايات قرأتها😂🙈

لله مانمر به لله صبرنا ❤
مبحبش الروايات وربنا 😂😂
في واحده بتحب تسمعهم مدمنه اقسم بالله هبقا اقولها عليهم 😂 وتشوفهم
انما انا مبحبش الروايات دا انا غلبان 😂💔

View more

+10 answers in: “اغنيه تحسها تعبر عنك؟”

الدنيا مش بتقف علي حد فعلاً واللي هيواسيك النهاردة مش هيعملها بكرة ، واللي هيقف جمبك مرة مش هيكررها تاني بإرادتة ، او إن الحياة بتشغلة هو كمان ، المثل بيقول "محدش بيمسح دمعتك غير أيدك" من اصدق الامثال اللي اتقالت ف اتعلم لما تقع تسند حالك وتقوم متستناش حد يساعدك اعمل دة لنفسك ❄

NostalGia
😍😍لا بصراحه شكرا اووي 💛

View more

Next