Ask @Afofaz

Sort by:

LatestTop

سؤال للجميع ‏مع أو ضد تحتفظ بذكريات شخص انتهت علاقتك فيه؟؟

ضد اكيد ..ده اسمه هبل ..
اللي راح نرميه عادي.. مش هنقعد نبكي علي الأطلال ..العمر قصير ..
Liked by: Moaz Mezo

ازاي ارتبط وانا مسحول شغل في الغربه 🙂؟

مش لازم ..اللي بيتغرب بيتغرب عشان هدف معين و الارتباط بيعطل كل شئ

اذا شخص يحبج بس خايف يخبرج وخايف من ردة فعلج شوه الحل؟

مفيش حل .. مايقلش احسن

People you may like

TooniAlqsj’s Profile Photo «ţổσŊį
also likes
asteww_’s Profile Photo Asti
also likes
elmajyp’s Profile Photo Jane
also likes
sarorah112’s Profile Photo S a r a | ☮
also likes
mbyba’s Profile Photo Maryam ..
also likes
PrincessDarkFire’s Profile Photo Sammie
also likes
mirshine23’s Profile Photo mirmo
also likes
Reef_khresat’s Profile Photo Reef Khraisat
also likes
layal6_’s Profile Photo لـيال
also likes
MarijaBarabanovska’s Profile Photo Maria B.
also likes
judymarym’s Profile Photo ♊ judy ♊
also likes
Gannygappy’s Profile Photo Ganniss
also likes
hadymayhoob’s Profile Photo هٱٱ ديَ
also likes
A_R_11_’s Profile Photo A_R_11_
also likes
dininadhf’s Profile Photo Dzihni Nadhifa
also likes
Want to make more friends? Try this: Tell us what you like and find people with the same interests. Try this: + add more interests + add your interests

اذا حبيت بنت وهي حبتك وانت سألت عن اهلها بغرض الزواج ولكن اكتشفت انه والدها شخص سلوكة غير ملائم وأهلك اعترضوا على زواجكم لان الزواج نسب وسيكون جد ابناءك كيف سيكون تصرفك؟!

اسمع كلام اهلي عشان الجواز فعلآ نسب..

كيف تتصرف مع شخص يحبك جدا ويعطيك اهتمام كبير ويضعك ضمن اولوياته ولكنك لا تبادله ذات الشعور ؛ هل تعطيه فرصه ام ترفض بحزم ؟؟؟؟

ترفض ب حزم

ايه اكتر حاجة أو حاجات بتشدك في الجنس الآخر؟!

الشهامة و الدم الحامي..

اذا اهلك ظالمينك دايما بس عمرك ما عبرت عن الي جواك احسن طريقه تفاتحهم فيها كيف؟

ماتفاتحهمش عشان مش هيتغيروا ... تركزي في نفسك عشان نفسك تبقي انجح ..

يارب اكرمني ورزقني يا رب بالي عاوزه وجعله من نصيب يا رب زوجا صالح ليا في الدنيا والآخرة ادعولي

ربنا يرزقك باللي نفسك فيه ..

+ 2 💬 messages

read all

هل تعتقد أن الناس بالغوا في تعديل الصور أكثر من اللازم؟ ما هو رأيك؟

أكيد..

علمته الرمايا فلما اشتد ساعده اول من رماني ...

زي المثل المصري اللي بيقول " علمناهم الشحاتة سبقونا علي الأبواب " ...

أيهما تفضل أن تكون قادرًا على التحدث بجميع اللغات بطلاقة أم تكون لديك القدرة على التحدث مع الحيوانات؟

التحدث مع الحيوانات..

سؤال هو ربنا ممكن يغير للقدر بكثرة الدعاء ولا الإنسان بيبقه مكتوب ليه كل حاجه ومش بتتغير

كله بيبقي مكتوب .. مفيش حاجة بتتغير ..

Next

Language: English