Ask @Agatuhl:

Widze ze po tej przerwie juz takiego fejmu nie ma jak kiedys :(

Coo ha ha XD Boże jak śmieszne jest to co piszesz. Jakby w asku chodziło tylko o fejm i nic wiecej, wiadomo że jak przestajesz się starać to wszystko upada, ale przychodzi po prostu czas kiedy przestaje ci na czymkolwiek zależeć.

View more

Kocham Cię! :* <3 :* zadaj to pytanie swoim obserwatorom z anonima i sprawdź jak szybko do Ciebie wróci :*

xd askowe miłości, podstawówka XXI wiek 2015 rok pozdrawiam

View more

hejka, zostawisz kilka like? odwdzięczę się:) @dinxjem

No no znam te sztuczki, takie obiecanie jest jak z koziej dupy trąbka. Bezsensem jest lubienie tego co ci się nie podoba, to nabijanie lajków taki sztuczny tłum, sztuczni fani, prawdziwy amerykański sen, a gdzie tu życie?
---Witamy w internecie---

View more

Dlaczego Twoim zdaniem w dzisiejszych czasach wszyscy kłamią a ich życie to fikcja ? Każdy robi wszystko na pokaz i ukazuje siebie w jak najlepszym świetle zamieszczając choćby swoje idealnie piękne zdjęcia. Jak to w końcu z nami jest ? ;)

Add. ;3
Jest źle, udają że jest dobrze. Nikt nie chce żeby widziano go jako brzydkiego, słabego, chorego, biednego

View more

zadaj to pytanie kazdemu kogo obs i dowiedz sie co by chcieli z Tb robic 1-przytulic. 2-pogadac. 3-przespac sie. 4-wyjechac za miasto. 5-przyjaznic sie. 6-dokuczc Ci. 7-spotkac sie. 8-Byc z Tb. 10-isc na piwo. 11-calowac sie. 12-strzelic z liscia. 13-poznac sie

1,2,4,5,7, (liczba nieskończoności :'< ) :*

View more

MASZ GENIALNEGO ASKA! xD

ha ha znam te numery
wklej, wyślij, kolejna strona,wklej, wyślij, kolejna strona,wklej, wyślij, kolejna strona ;-;

View more

cześć! mówią, że marzenia się spełniają wiec pomożesz mi spełnić moje oddając swój głos w linku? będe mega wdzięczna! z pewnością ta kanapka Ci zasmakuje! :) http://mojburger.mcdonalds.pl/detail/54119c0575bb7 ps. napisz u mnie na profilu jak mogę się odwdzięczyć ale nie tysiąc lajków czy coś. :)

Klaudia
Polacy- wegetarianie jak z dupy strzelił ;-;
kilka stron 'wegetarianskich" burgerów z których 98% posiada mięso!
2% to te które zostały zrobione zanim zmienili przepisy. Nie wolno nie użyć mięsa.

View more

http://mojburger.mcdonalds.pl/detail/541fb7bd81ac5 wystarczy kliknąć TAK aby oddać głos :) pozdrawiam :) i z góry dzięki ;)

Przepraszam ale nie, Mc.Donald chamsko postąpił zabraniając trakcie konkursu nie dodawać mięsa do kanapek, wegetarianie i weganie utworzyli wymarzone kanapki które oni usunęli mimo tego że miały sporo głosów. Wielka korporacja oburzyła się niedopracowaniem konkursu. Sprzedając kanapkę bez czyjejś tkanki mogliby pogorszyć proces ogromnych holokaustów zwierząt które oni tak bardzo KOCHAJĄ.
Drogi Mc. Donald'zie, wegetarianie,weganie, i frutarianie pokazują ci środkowy palec.

View more

Next