@AlaaASaad935

Alaa ..

اومال حزينه وخنوقه ليه؟! اوعي يكون بسبب الفاينل 😂

هو بسبب كدا وبعد الفاينال هرجع فرفوشه تاني 😹😹

كلنا لها وبعدين احنا التناحه فينا يعني لافاينل يهزنا ولا كويز يحركنا ولو انتي معايا في اللجنه هبقي اغششك 😂😂😂😂

لا انا خايفه من دكتور علي امتحاناته طويله جامد 😹💔..
كلناا هنمتحن في المسرح ..
Liked by: 3ra2ii
Show more (2)

انا مش بعزم عزومة مركبيه علفكره 😂😂... ما في مسرح علوي ومسرح تحت باين وبدروم وليله كبيره اوي سعاتك 😂😂

انا همتحن في العلوي ..
وكلناا هنتمحن في المسرح العلوي واللي تحته دا زي ما عملناا في الكويز كدا ..
Liked by: 3ra2ii

ايوه😂😂 شكلك دحاحه.... مسأله مش طبيعيه والله... مفيش مسأله وقفت قدامي غيرها والله في كل الماده من الاول للأخر... انا خلصت مذاكرة الماده ما عدا النظري والمسأله دي والله 😂

لا والله انا زيي زيك مش فهماهاا ولو جات في الامتحان هشك في اني انا اللي حلاهاا غلط وهصفرهاا حتي لو هي مصفرتش 😹😹💔..
انا النظري هسيبه ليوم الجمعه

ما انا بردو هتصرف واصفرها 😂😂😂 بيتهيألي الجمعه الوقت بيبقي مزنوق والواحد خايف فا ما بيلحقش يلم حاجه... انا مشكلتي دلوقتي في الليكوديشن الطوليه دي لازم الاقي عندي صفر زياده او صفر ناقص في اي رقم يخليني اعيد المسأله تاني من الاول 😭😭

لا انا بحل المسأله لوحدي مره واحده رضت تتحل خير خير وبركه مرضتش يبقي لايكلف الله نفساا إلا وسعهاا وبشوف الدكتور حلهاا ازاي 😹😹

لا حاسبي وبالنسبه لل hr اللي قعدت اذاكر فيها ومش عارف بتتلم ازاي دي نعمل فيها ايه😂... انا شايف البارتنر سهله علشان فاهمها كويس اوي ومفيش فكره وقفت قدامي... بس صعوبتها ان صفر واحد يضيح المسأله كلها 😭

هي كليه مايعلم بيهاا الا ربنا اساساا 😹🤦🏼‍♀..
Liked by: Mahmoud Aglan

لا ما هو من ناحية هتتشلي... ما تقلقيش كده كده هتتشلي والاعمار بيد الله بقي 😂😂😂

دا ايه التفاؤل اللي علي الصبح دا 😹

انا هجبلك المتفجرات وانتي فجري وهنحتسبك شهيده الpartnership 😂😂😂😂

لا انا نفسي بعد مانخلص امتحانات الورق يولع وهو في الكونترول و ميلاقوش ورق يصححوه وينجحوناا كلناا 😹😹
Liked by: Moon Bassma♥✨

لا انا عارف الكليه دي... مش هينجحونا بردو.... هيعيدوا الامتحانات تاني 😂😂😂

دا ايه التفاؤل دا والله 😹😹💔
Liked by: R I H A M Moon

طب اعمل ايه حضرتك 😂😂 حاسس بإن هيحصل غدر في الإمتحانات دي وبعد كل المذاكره دي هنتنفخ 😂😂 بس انا بكتب شعر وليا قصايد كتير لو حسيت بغدر ومش عارف احل هروح كاتب شعر في الدكتور علي يمكن قبله يحن 😂😂😂

انا نفسي اذاكر 5 دقايق علي بعض وممسكش الموبايل والله 😹💔..
والله الشعر خساره فيه ،، بعد dallar اللي بيقولهاا دي ..

😂😂😂 يخربيتك 😂😂 هروح اقوله علي فكره 😉 اقفلي داتا لغاية ما تخلصي مذاكره وريحي دماغك 🤔بس ياريت ما تزهقيش بس وتروحي فاتحاها علطول 😂

يعني انت عايز تفهمني انه لما قالهاا اول مره انت مضحكتش 😹😹🌚💔..

احنا رجاله اوي علفكره 😂😂😂 وهقوله انك كنتي بتحاولي تقنعيني اني اساعدك لقتله بس انا قولتلك اني بحبه اوي ومش ممكن أعمل حاجه زي كده مع الدكتور علي بالذات ويبقي كده ضمنت الإمتياز وبارك الله فيما رزق 😂😂

هتكدب علي الدكتور ،، مش كان من شويه الكدب حرام باين 😹😹💔

😂😂😂😂 مين قال كده... ينقطع لسانه اللي يقول كده 😂 اعتبريها كدبه بنفسجي 😂😂 اهم حاجه أنجح وانتي دحاحه فا مش هيفرق معاكي لو شلتيها كام سنه ولا حاجه 😁

ايوه دحيحه خالص 😹😹💔 ،، اشيلهاا لا يا عم بعد الشر إنشاء الله كلنا نعديهاا علي خير يارب ..

انا مش عارف ليه شايفه سهله والله انا حليت كل المسائل ومفيش حاجه وقفت قدامي خالص وبردو خايف ما انجحش فيها مش عارف ليه!!!☹️☹️

لا أن شاء الله ننجح كلنا يارب ..

ياه دا احنا جنب بعض بالظبط يا دوب فرق ما بينا بتاع ١٥٠ واحد بس 😂😂😂 عموما لو في اي مسأله وقفت معاكي ابعتيها وانا خلصت وهحلهالك بالعربي وابعتهالك ولو عاوزاني اظهر اليوزر معنديش مانع 😂

يالهوي 150 😹😹💔
عادي براحتك ..

Language: English