ashh i was in dmg with you agees ago whats your Skype ChaosFaction ComeBack!!!

ash.sxe

Can you edit for us?? HMU on skype if you can. @ StaTic__Dynasty

This was 9 months ago, so sorry I haven't been on lol

Do you know anyone named Stxrm if u do Skype me @ :stxrmshouldbekilled

storm is a nigger

If it came down to it.. would you move away from Harlie ?

No Harley.

Do you already have Ask.fm app for iPhone?

no

What is one thing you will never do again?

go to H2O

How long have you and harlie been going out?

6 years

come let restart ChaosFaction?

Lets do it haha :) who is this?

What are you obsessed with?

what are you obsessed with?

What is your favorite mobile app?

not ask.fm

You're a tad cute.. Did you know that? Harlie

I fuckin kno

Is Chaos feeds only? plz say no.......

nope

Your skype?

ash.sxe

Do you prefer tea, coffee or cocoa?

T

Would you kill someone for amillion $$$$$ ?

Not an innocent person.

ash can u edit our promo i know u know Wu and he is on this clan so can u edit?it would be fucking awesome :')

Sorry I never check this. Whats the team and talk to me on skype

Do you think you and harlie will ever break up?

Who the fuck knows, hope not. Im mean though.

What is the best invention ever?

pugssssssssssssssssssssss

Fuck YouTube xD David

exactly :D

What color do you wear most frequently?

black

top 3 people you love to play with on ps3?

sam, ash, harley i guess

How much wood could a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood?

0

Do you prefer potatoes or french fries ?

How about both.

What was the last concert you went to?

Never went to one.

Guess Who I Am My Name Starts With A S And I Have You On Ps3 SaveUsAsh

No clue hahaha, havent been on :|

Loading…

Ask @AshhhhxD:

About Ashon Cofield:

19, Straight Edge. Ask me ANYTHING!

Cumberland, Maryland

More