Mijn fix wilt seks met mij voordat die een relatie met me wilt. hij zegt dat hij dan weet hoe de seks met mij is. Wat moet ik hiermee?

Ik zou dit persoonlijk niet aangaan. Tenzij je bereid bent je hart te breken. Seks is natuurlijk hartstikke belangrijk in een relatie. Maar niet het belangrijkst. Dit hoort geen rol te spelen bij de vraag of die een relatie met je aan moet gaan. Hij lijkt, als ik het zo lees, meer berust op lust te zijn dan daadwerkelijke liefde. Je kan ook vragen of die eerst op date met je wilt. Want bij een relatie komt veel meer kijken dan alleen maar seks. Hij hoort ook oog op jou als persoon te hebben.

Wij zijn al 3x iets leuks gaan doen en ik vind hem ook leuk enzo, hij is best kieskeurig. ik ben ook zijn 1e meisje na 2 jaar. Hij is 18 en ik 16

Oké. Je zou het natuurlijk kunnen uitproberen, blijft natuurlijk volledig jouw keus.
Merk je wel écht een klik en symptomen van liefde? Ook van zijn kant?

Ja dat wel, het klikt ecbt heel goed en we zijn 2 totaal de zelfde personen. we denken het zelfde over bijna alles. Hij is de 'Mannelijke' verzie van mij

Dat klinkt wel erg aantrekkelijk, ja.
Toch vreemd dat die zoiets bereidt is te breken vanwege seks,
maar als het echt dusdanig klikt en je het ook vanuit zijn kant voelt.
Is het het proberen waard, je moet er natuurlijk wel volledig achterstaan en ook klaar voor zijn.

Ja ik ben al ontmaagt enzo, maar ik schok een beetje van die vraag. ik weet alleen niet of hij echt het contact wilt verbreken vanwege dat

Ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt, als je zo'n leuke band met hem hebt.
Ik zou, als ik jou was, hem vragen hoe hij denkt over seks in de relatie. Of dat echt daadwerkelijk een bepalende factor is voor het beginnen van een relatie.

Hij vind seks niet het belangrijkste, maar wel gwn iets wat erbij hoort

Dat klinkt al veel beter!
Ben je wel klaar voor seks met hem?

ja dat wel

Dan zou ik zeggen, gas erop!
Haha nee, maar als je er klaar voor bent en het niet super belangrijk is, maakt het toch niet uit?
Stel, in het ergste geval, hij zou je afwijzen. Zie je ook gelijk dat het een l*l is.

ja klopt, hij is gwn benieuwd naar mn body enzo.

Op deze leeftijd kan ik dat enigszins begrijpen.
Heeft hij je ook wel is complimenten gegeven op basis van je uiterlijk?
(Heb het dan niet over je lichaam.)

jaa elke dag doet die dat wel, maar vooral over mn innerlijk

Dan denk ik dat het wel goed zit.
Een relatie is vaak juist 'goed' als liefde als ook lust een belangrijke rol speelt!
Het lijkt me, als ik het zo lees, een goede jongen.
Het proberen waard!

Dankjewel! veel mensen zijden dat hij me wou playen enzo, daardoor werd ik onzeker

Moet je niet opletten. Je weet het zelf het beste. Daarnaast heb jij me natuurlijk érg veel informatie gegeven. Want als eerste indruk had ik persoonlijk ook dat idee, nu niet meer!

Dankjewel! ik ga volgende week weer naar hem toe

Veel plezier! En vergeet geen voorbehoedsmiddelen.

Haha zeker niet, ik ben sws aan de pil. voor hij mij kan laten zien dat hij geen soa heeft gaat hij dr niet in. maar dat heb ik em al gezegt

Dat is een zeer goede actie van je!
Geniet ervan he! En laat me weten als je meer weet of hebt meegemaakt.