➜ αтιяαн ッ
Latest answers

nk id wc ley dop 😔 nk tmbh fl jee klau rjin lh ✌ #ni id sye wolff23

Nadia kewchik

Tk main wechat 🙏

View more

perempuan tak baik ckp kasar do ' !! maybe she's acting that way bcs of her past or her tough life. you don't know her so don't judge. siapa Faham ? :')

nisa♡★☆♂♀

faham sgt. :')

View more

When i miss you , i just stalk your profile again, again and again ..question : you MIss me ? kikiki

nisa♡★☆♂♀

yess sbb dh lame tak bukak ask.fm ni

View more

nak tanyaa ..HATI awak mcm mana sekrg ? okay kea tak ? sihat ? :DD heee ==BoomMeAndAskMeBack==

nisa♡★☆♂♀

hahahahahaahaahhahati? sihat je kot uhuhu

View more

lagu apa yang best srkg ? caca nak tahu :')

nisa♡★☆♂♀

that good good - luhan

View more

apaa nama MANJA ? yang boleh caca PANGGIL :D

nisa♡★☆♂♀

tirah hsahhhaahhaahhaahahahhahaah

View more

pernah tak tidur dlam 2 hari ? apa yg awak buat smpai tak tidur nie ? xp kekeke

nisa♡★☆♂♀

tak. biasa sehari je huhu

View more

suka tak berkawan dengan budak bawah yang baik baik .

semestinyaaaaa :D buat apa nk berkawan dgn org yg berlagak, sombong etc kn. :)

View more

barang paling berharga yg pernah apa dapat apa ? :D

nisa♡★☆♂♀

jam kot

View more

Jangan anda mengulangi kesalahan yang sama; "Masih banyak lagi kesalahan-II lain yang perlu anda cuba" .... BETUL KAN ? :')

nisa♡★☆♂♀

hahahahaahah yg last tu tak leh blah

View more

assalamualaikum awak ? caca nak tanyaa ,,pernah tak SAHABAT awak tikam belakang ? hmm apa PERASAAN dan apa awak akan LAKUKAN selepas itu ? still BERKAWAN atau BERMUSUHAN ? caca tengah alaminyaa SEKARANG !!! HELP MEE :'( ==BOOM and ASK me back==

nisa♡★☆♂♀

wslm. pernah la kot. takpe, lek je. kalau dia layan kita baik, kita layan dia baik. dia layan kita teruk, senyap je. org sabar tu Allah bg ganjaran kat akhirat nanti hihi

View more

Awak kt mana?

Shaufik

atas bumi Allah

View more

Do you wanna built a Snowman??say yes say yes coz i need to know

Shaufik

choi betul hahahahaah

View more

ade wechat ? sila nyatakan id anda. hakhakhak thankss. :p

ada, atirahhayati. heehehe :D

View more

kenangan paling best n kenangan buruk?

dpt pergi mekah dgn my family. :) kenangan buruk, buat bnde yg tk sepatutnya dibuat. lol takkan nk bagitahu enn huhuhuuuu

View more

Adakah anda suka makan coklat ?

dulu ya. skrg kurang

View more

Tak ngantuk ke ? hehehe.

takk pun :P

View more

Assalamualaikum semuaa :3

waalaikumussalam :D

View more

what is the difference between a hawk and an eagle?

ntah hahahahaahahaahahaha ejaan kot

View more

hi'' :) #followed

AbuTomyamSS

i followed you back. huhu

View more

caca nak tanyaa ! still ACTIVE dengan ASK.FM ? ?

nisa♡★☆♂♀

ofkos tak

View more

Pada pendapat anda antara lelaki dan perempuan. mane yang lebih matang dalam sesuatu hubungan tu? boom/ask me maybe ;)

nisa♡★☆♂♀

hmmmm entahlaa D:

View more

phone apa paling best

iphonee hihii

View more

haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :) hahaha

View more

tirah lawa.

sape ni? hehehee

View more

Loading…