Ask @Baasiekk:

Elo XD poproszę 50 faktów hahaha

1 Jakub
2 Kupa😘
3 Kubuś
4 Taki soczek... ups nie lubię 😂
5 Pan Podstół
6 Braciszek 💗
7 Down 😜
8 Głupia franca -,-
9 Nie słucha mnie 😒😲
10 A powinien bo jestem mondra 😂
11 Dwa lata młodszy XD
12 Chociaż jak by teraz patrzeć to tylko rok 😂😂😂😂
13 Dożynki najlepsze! 😄
14 Ma 3 pary butów takich samych jak ja
15 Truskawka Sułoszowa 🙊
16 Nr na koszulce 11🙉
17 Obrona 🙈
18 Rozjaśniana grzywka
19 I w dodatku ulizuje ją Sb 😂😂😂
20 Noł koment poprostu 😁
21 Twierdzi że mam fajną dupę (bo mam)
22 Słucha rapu -,-
23 Ministrant w kościele 😂😂
24 Mieszkasz blisko mojej ciotki XD
25 Ostatnio byliśmy na zabawie ☺
26 Tańczyliśmy tylko jeden kawałek 😒
27 No ale to i tak db że wgl 😂
28 Nie chciało ci się ruszyć dupy -,-
29 Frajer... jest wyższy ode mnie 😣
30 Fajnie serwuje 😍
31 Adorator Katarzyny 😆😍
32 "Nie mam całego dnia" taaaa
33 A do dzwonka było jeszcze 10 min
34 Dał mi róże na walentynki xd
35 Miał przyjść pod wesele... nie przyszedł -,-
36 No debil no.. 😙
37 Aktualnie zdaje na prawko 😀
38 życzę powodzenia 😂😂
39 Fajnego ma brata 😂
40 "Zabrałeś gumki?" 😂😂😂😂😂😂
41 Lubie jak mi patrzy prosto w oczy xd
42 Ma psa Tofika tak jak ja xddd
43 Czasami pomaga... nie zawsze
44 Zboczony 😈😂😂
45 Fajny ma skuter 😂😂😂
46 Cienias ogólnie...
47 Ale i tak kc braciszku 💋
48 Dziękuję za wszytko 💕
49 Tak mi się nudziło... że aż ci zrobiłam składankę... 😋👌💗
50 😙

View more

Next