Ask @BeziHero:

Hej :* Lajkniesz mój komentarz (Anjelica Piasecka) pod tym konkursem? Mój młodszy przyjaciel chciałby taką grę pod choinkę jaka jest do wygrania. Chciałabym mu zrobić prezent. na święta :( https://www.facebook.com/video.php?v=591045230995728&comment_id=592304614203123&offset=0&total_comments=131

Anje(L)ica ❤
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.

View more

papiesz huj

będę się powtarzać ale chuj :P
no i ja się pytam człowieku dumny ty jesteś z siebie zdajesz sobie sprawę z tego co robisz?masz ty wogóle rozum i godnośc człowieka?ja nie wiem ale żałosny typek z ciebie ,chyba nie pomyślałes nawet co robisz i kogo obrażasz ,możesz sobie obrażac tych co na to zasłużyli sobie ale nie naszego papieża polaka naszego rodaka wielką osobę ,i tak wyjątkowa i ważną bo to nie jest ktoś tam taki sobie że możesz go sobie wyśmiać bo tak ci się podoba nie wiem w jakiej ty się wychowałes rodzinie ale chyba ty nie wiem nie rozumiesz co to jest wiara .jeśli myslisz że jestes wspaniały to jestes zwykłym czubkiem którego ktoś nie odizolował jeszcze od społeczeństwa ,nie wiem co w tym jest takie śmieszne ale czepcie się stalina albo hitlera albo innych zwyrodnialców a nie czepiacie się takiej świętej osoby jak papież jan paweł 2 .jak można wogóle publicznie zamieszczac takie zdięcia na forach internetowych?ja się pytam kto powinien za to odpowiedziec bo chyba widac że do koscioła nie chodzi jak jestes nie wiem ateistą albo wierzysz w jakies sekty czy wogóle jestes może ty sługą szatana a nie będziesz z papieża robił takiego ,to ty chyba jestes jakis nie wiem co sie jarasz pomiotami szatana .wez pomyśl sobie ile papież zrobił ,on był kimś a ty kim jestes żeby z niego sobie robić kpiny co? kto dał ci prawo obrażac wogóle papieża naszego ?pomyślałes wogóle nad tym że to nie jest osoba taka sobie że ją wyśmieje i mnie będa wszyscy chwalic? wez dziecko naprawdę jestes jakis psycholek bo w przeciwieństwie do ciebie to papież jest autorytetem dla mnie a ty to nie wiem czyim możesz być autorytetem chyba takich samych jakiś głupków jak ty którzy nie wiedza co to kosciół i religia ,widac że się nie modlisz i nie chodzisz na religie do szkoły ,widac nie szanujesz religii to nie wiem jak chcesz to sobie wez swoje zdięcie wstaw ciekawe czy byś sie odważył .naprawdę wezta się dzieci zastanówcie co wy roicie bo nie macie widac pojęcia o tym kim był papież jan paweł2 jak nie jestescie w pełni rozwinięte umysłowo to się nie zabierajcie za taką osobę jak ojciec swięty bo to świadczy o tym że nie macie chyba w domu krzyża ani jednego obraza świętego nie chodzi tutaj o kosciół mnie ale wogóle ogólnie o zasady wiary żeby mieć jakąs godnosc bo papież nikogo nie obrażał a ty za co go obrażasz co? no powiedz za co obrażasz taką osobę jak ojciec święty ?brak mnie słów ale jakbyś miał pojęcie chociaz i sięgnął po pismo święte i poczytał sobie to może byś się odmienił .nie wiem idz do kościoła bo widac już dawno szatan jest w tobie człowieku ,nie lubisz kościoła to chociaż siedz cicho i nie obrażaj innych ludzi.
tyle mam ci do powiedzenia.

View more

Miłego Wieczorka :3 Polajkujesz bądz Zaobserwujesz ? :3

BLVCK
Co Ci ten papierz zrobił co kurwo? Po co go zaczepiasz na tym FB, zostaw go w spokoju, on ma swoich kolegów a ty swoich, więc się od niego odpierdol ok? Życia nie masz, tata Cię bije jak wróci z pracy motorniczego najebany kutasiarzu kurwa z osiedla Słonko? Nie rozumiem o co taki ból dupy. Z resztą papież to nie jest jakiś tam pan mieciu spod monopolowego, to poważna funkcja kurwa w kościele i należy się do niej odnosić z szacunkiem. A ty co pizdo jebana kurwo? Myślisz, że jak masz wąs to możesz bezkarnie wszystkich obrażać, że jesteś taki dorosły tak kurwa? Papierosy też pewnie palisz z kolegami na spółe, bo sam nie uzbierasz. Do pracy tez nei pójdziesz bo lepiej się śmiać z papieża. A patrz kim był JP2, do czego doszedł i co osiągnął. On zmienił całą Europę, obalił komunizm w Polsce, a ty z niego szydzisz. Żal mi Cie kurwa podludziu jebany. Matka nie nauczyła, że o zmarłych źle się nie mówi? Pójdziesz do nieba i Święty Piotr Cię nie wpuści za to co wypisujesz kutasie. Nie kurwa, nie ma chuja. Tak powie, zobaczysz i w piekle będziesz gnił pomiocie kurwa jeden szmaciarzu. Możesz się smiać, chuj mnie to obchodzi, z resztą co mnie obchodzi taki typek jak ty. Jesteś nikim, zerem, obsranym papierem toaletowym z biedronki z dolnej półki. Rób co chcesz, ja tylko ostrzegam, bo się kurwa kiedyś przekręcisz, a życiowy parkiet jest śliski, więc uważaj jak tańczysz zjebie. Był u mnie taki koleszka na osiedlu to ryj mu w końcu obili. Zobaczysz co to życie, gdy trzeba wykarmić rodzinę i zadbać o cały dom. Dzisiaj obrażasz papieża jutro śpisz pod mostem cwaniaku za piątaka.

View more

Next