Ask @Cllass:

İnternette neyi özlüyorsun?

Sanalika

View more

Avatarını sevdim)

neyki avatarim

View more

Yanıtlarımı beğenirmisiniz

Berke Oğuş
oluuuuuuurrrrr

View more

Birkaç sorumu begenirmisiniz bende sizinkini begenirim

Batuhan
oluuuuuurrrrr

View more

Selam yavrum ben akvaryum fkwqıoptjğq3ıouhq8oıığasfmasdoıutqjw

pekiiiii

View more

Bir elinin yerine çatal ve bir bacağının yerine kaşık olmasını ister miydin? ?

ne alaka lan

View more

ne tarz photoshop kullanıyorsun?

nasıl

View more

Gghhhjhhhhh

bişey mi deniyodun aga

View more

Evcil hayvanlarının fotoğraflarını🌙⚡️ paylaş ???

En dkkötü konser?

ne dedin ne dedin

View more

😄😋Senin için mutluluk nedir?

sen

View more

Facebook'ta sadece😇🌺 gerçek arkadaşların mı var? Kişisel olarak tanıdığın?

anlamadım

View more

hilal niye amele gibi pembe pembe giyiniyo

Sanane lan

View more

Hilalle devam mı

Bu daha güzel buragan

View more

Odanda sahip olmak istediğin bir şeyi söyle!

Tuvalet

View more

Fotoooooo hilalalle

Yeter ablam

View more

Hilal bunlara rağmen nasıl baktı sana keko

Gönül işte otada konar bokada

View more

Yani sizin eskiden bi muhabbetiniz olmuş sanırım onun adı sürekli profinindeymis falan

Çok eskidendi yani 9 sınıf değildi

View more

Ya burakhan vdjdbddn sana bişi anlatcam ben c sinifindayim biliyosan nadide de bu sınıfta anlatıyordu beden dersinde böyle ilk hafta falan dedi ki işte okula ilk geldim 9da birsürü kişi teklif etti ve sanırım biri senmissin dhbfbfc

Ne desem bilemedim

View more

Hilal ilk mi

Hayır

View more

Sinemle çıktın mı

Hayır

View more

Kimle konuştuğunu merak ettim

Kimse

View more

Sinemle konusuyodun 9 un başında o zaman hilal le çıkıyo muydunuz

Hayır

View more

Wp ss

Ne yapıcan

View more

Next