Ask @CzescKochaniee:

27012012
Latest answers

Piosenka na dzisiaj? : )

Wakacje czas start, papa ask😸✋

View more

Gdzie jest granica Twojej tolerancji?

*Adii* #BH

Ogolnie to jestem bardzo tolerancyjna, ale... nie toleruje laktozy😂

View more

Ct

Robimy zakupy na jutro😁

View more

Podobno z facebook'a da się wyczytać wiele o człowieku. Jeśli masz tam konto, co najczęściej wyświetla Ci się na facebook'u? Jakie strony dominują w „polubionych przez Ciebie stronach”? Chętnie dowiem się, jaką stronę i dlaczego tę ostatnio zdarzyło Ci się dodać do polubionych.

Tulpa

Najczesciej wyswietlaja mi sie pomysly na paznokcie, zwierzaki do adopcji i ich smutne historie co lamia mi serducho 😢 i rozne kosmetyki i makijaze 😁 ostatnio polubilam bodajze.. jakies schronisko, nie pamietam dokladnie jakie, zawsze posty udostepniam i pomagam jak tylko moge😊😊

View more

Jak Ty zabezpieczasz wolny brzeg paznokcia? Mi za każdym razem po kilku dniach odpryskuje lakier i żel również xdd

NORMALNIE? XD

View more

Zajmicie sie swoim zyciem nieudacznicy, co was cudze zycie obchodzi ja pierdykam XDDD dziadostwo przysiegam

Taa " odpowiem na wszystko" a jeździsz po kimś jak po szmacie xd UPS a no tak zapomniałam że ty musisz mieć Słodko pierdzące pytania o pogodę xd

Ale jestes tepa :( zapytaj mnie jeszcze jakie majtki nosze, czy uprawiamy seks, czy lubie w dupe itd. Kiedy zrozumiesz dziecinko, ze zycie prywatne to nie jest biznes osob obcych? :( szkoda ze taka madra to z anonimka jestes :( och, no coz, idz sie poplakac :(

View more

Jaki zakup planujesz w najblizszym czasie?

OSTATNI ZAKUP OBIECUJE

View more

Cr

Pakuje lakiery, lampe i te wszystkie inne dodatki i w droge :)

View more

Nocujesz u G albo on u Cb?

A wytlumaczysz mi, co cie to kur#a obchodzi? Co ci to da do zycia? bo nie wydaje mi sie, zeby moje prywatne sprawy byly dla ciebie priorytetem, ze musisz znac odpowiedz :) poza tym, im mniej wiesz, tym lepiej spisz :)

View more

Pokażesz koturniki?

Dodasz Twoj ulubiony najnowszy cytat? :)

Moze nie cytat, ale lubie bardzo😁

View more

Ile stopni jest dziś tam, gdzie mieszkasz?

18° :(

View more

ile zł wydajesz tak mniej więcej w ciągu miesiąca na kosmetyki ?

Nie wydaje co miesiac na komsetyki :)

View more

Jakie plany na weekend?

U R O D Z I N K I 🍷🍰

View more

Po odpowiadasz na pytania? :D

To zadaj 😊

View more

Plany na jutro?

Rano generalny porzadek w lazience, potem zabiore sie do mojej klientki paznokcie zrobic, a pozniej to co zawsze :) takze pracowity dzien sie zapowiada💪

View more

Ey na ezebra zamawiałaś go?

Na ej to nawet tramwaj nie stanie :)

NIE

View more

To w takim okrągłym słoiczku to co to jest.? Na samym dole po lewej

Podklad :)

View more

P.s.

27012012

Jak bedzie duzo pytan to zaczne odpowiadac, jak 2,3 to nie bo to sensu nie bedzie mialo 😁

View more

Jakie masz koturniki?

UWAGA
dzis zrobie dzien dobroci i poodpowiadam na wszystko to co zadacie, wiec do dziela, czekam na CIEKAWE pytanka i oby bylo ich duzo 😁😂😁😁😁

View more

Ct

Me serce uradowane

View more

Skąd zamawiasz prezenty?

Ze sklepu?

View more

Co sobie zamowilas?

Glownie prezenty, ale i cos dla siebie

View more

Cr

Jade po moje paczuszki😍

View more

Loading…