Mia
Latest answers

Who should get an Oscar in the 89th Academy Awards?

Me! Hahahaha- I've been dancing my butt off for everything! I need to be in movies and in music videos- what an awesome life that would be!

View more

What is your favorite thrill ride?

Anything fast and crazy

View more

Do you think people deserve a second chance?

Yes

View more

Aww! Your dog is so cute

Anastasia

Thank you🐶

View more

What's something that everyone should do every day?

They should love my dog...

View more

What is more important - to be loved or to fall in love?

To be loved❤️💜❤

View more

Are you a good liar?

Not at all

View more

Do you think puppies or kittens are cuter?

PUPPIES!!!!

View more

Are you outgoing or shy?

very outgoing😃😄... maybe way too much- but hey... being confident and frequently awkward in public can do that...

View more

Followed, follow back maybe? :)

What Girls Want

😊Absolutely!💜💜

View more

Are you afraid of people?

nope... i kinda just answered that question... I'm a confident person-

View more

What's your reaction to the words "We need to talk.."?

before it was to freak out... but since I'm a confident person- I'm fine with whatever they say

View more

2001! You?

Danielle Sylvester

I'm a 1998 baby... haha- I actually wish I was born in 2000-2001- too cool!

View more

I'm born on November 6.

no way- like me!!! I've never met anyone who has a birthday on the same day as me- What year were you born?

View more

And you u little pics of shit, take a look at yourself before you judge someone else. This world doesn't need nasty people like you, you better fix yourself up, shit face.. (to the anonymous person)

Anastasia

EXACTLY! Anon haters need a freaking dose of reality.

View more

Mia!!! Don't delete your profile pictures just because some little shit told you too.. You are BEAUTIFUL, but that's not what counts. You are an amazing, caring, sweet, PERFECT person and that's what really matters! Now don't you dare care what some anonymous freaking trash tells you.

Anastasia

Thanks love- I love you so freaking much!

View more

Hmm I noticed you took down that other picture....

and I noticed you're too scared to come off anon and be a real person

View more

What position do you sleep in?

such an awkward question- are you sexist

View more

You should probably try to use a more convincing makeup app

Omg You need an attitude adjustment... go pick on some one else-

View more

Are you a fashionist/-a?

Absolutely

View more

Would you rather always get first dibs or the last laugh?

Last laugh

View more

I like your profile pic😂😍😩

Anastasia

Thanks love❤❤❤

View more

Happy Valentine's Day! How are you going to spend it?

watching these two weirdos be absolutely ridiculous in their new vid, and wish i was one of their valentines- lmao- gotta love @graysondolanofficial and @ethangdolan

#DolanTwinsValentuesday

View more

Have you ever loved someone you have not met?

ABSOLUTELY!

View more

Loading…

Ask @Dancer4Liife:

About Mia:

Hey! So I'm supposed to write "a little information about myself"... idk what to write- soooo... ask me a bunch of questions... and maybe I'll answer- lmao...
-----
Tuesday's are life-
----
Sister from Another Mister: @annamomcilovic
-----
#Malia love this girl: @Graythen

LOS ANGELES

https://www.snapchat.com/add/dance4liife13

#savage #tuesdays #dolantwins #create #dance #AskGrayson #AskEthan #Malia